-->

Nihat Doğan Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Nihat Doğan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Nihat Doğan Felsefesi sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Nihat Doğan Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Nihat Doğan Felsefesi sizlerle.
- Saygıda sıfır hatayla oynarım.

- Önüme trilyarlar serseydiniz. Siz sahte okeyler size cok teşekkür ediyorum.

- İbrahim tatlıses televizyon kolpacısı. Yiyorsa "face to face" halleder.

- Sevdiceğim olacak avrat böyle taşı sıkmalı, suyuna ekmek banmalı.

- Ben helalimin yoluna gül serdirtmem.

- Nihat Doğan sakal gibidir, kestikçe uzar.

- Benim koyunum Avrupa'dakinden farklı bakıyor.

- İyi ki yabancı biri olarak doğmamışım. Çünkü yabancı dil bilmiyorum.

- Annemler yedi kardeştir. Tesadüfe bak dayımlar da yedi kardeş!

- Geçen gün havada bir kuş gördüm, gözlerime inanamadım. Uçuyordu.

- Beni çok iyi bilen çok iyi biliyor.

- İnanır mısınız; annemle babam aynı gün evlenmiş.

- Avatar'ı 9 Kere izledim sanırım olay uzayda geçiyor...

- Maçta hakem sarı kart gösterdi. Anladığım kadarıyla kart sarıydı.

- Yaşamak için nefes almak zorundayız. Anladığım kadarıyla, nefes almazsak ölürüz.

- Kurtlar Vadisi'ni 4 yıldır izliyorum, arkadaş inanır mısın; 1 tane bile kurt göremedim.

- Asansörde 4 kişilik yazıyordu; ben de binmek için 3 kişi daha bekledim.

- 6. His filmini izlememi söylediler, ilk beşini izlemeden altıncıyı izlemem dedim.

- Nihat Doğan Olmak; dondurmaya ekmek banarak yemektir.

- Nihat Doğan Olmak; PlayStation 3 almak yerine 1 ve 2.nin parçalarını birleştirmektir.

- Geçen gün bir bara gittim, "damsız girilmez" dediler, evin damını söktüm geldim.

- Geçen gün denizi su basmış. İnanabiliyor musunuz balıklar hala yaşıyor!

- Nihat Doğan Olmak; "elde edemediğin kızı, taciz et!" felsefesini uygulamaktır!

- Nihat Doğan Olmak; 100 merdivenin 99'unu çıkıp, yoruldum deyip aşağıya inmektir.

- Nihat Doğan olabilmek 0-0 biten maçın ilk yarısı kaç kaçtı diye sorabilmektir.

- Geçen gün toplu taşıta bindim inanır mısınız bir tane bile top yoktu.

- Geçen gün Adıyaman'a gittim, inanır mısınız çoğu kişinin adı Yaman değildi.

- Nihat Doğan Olmak; arkadasın 0.5 uç istediginde 0.7 uç verip üstü kalsın diyebilmektir.

- Geçenlerde bir gece lambası aldım abi inanır mısın gündüz bile çalışıyor!

- İnanır mısınız 2010'u daha dün gibi hatırlıyorum!

- Nihat Doğan Olmak; tavuk göğsünü müşteriye sütyenle servis etmektir!

- Geçenlerde Öyle Bir Geçer Zaman Ki'ye baktım, inanır mısın zaman öyle bir geçti ki!

- Geçenlerde bir iPhone aldım, inanır mısınız adamlar açlıktan arkasındaki elmayı ısırmış!

- Geçen sene Mısır'a gittim, inanır mısınız bir tane bile mısır görmedim.

- Nihat Doğan Olmak; otobüse binip öndeki arabayı takip et demektir.

- Geçenlerde Eskişehir'e gittim inanır mısınız ben gayet yeni ve modern bir şehir gördüm.

- Nihat Doğan Olmak; okul numarasını unutup 11880'i aramaktır.

- Geçenlerde 1 aylık bebeğe merhaba dedim, inanır mısın o konuşamıyordu!

- Nihat Doğan Olmak; Sabri'nin tribünlere yolladığı topa kafa atmaya çalışmaktır.

- Nihat Doğan Olmak; Fransa tabelasını görünce "burası da mı Sakıp Ağa'nın?" demektir.

- Nihat Doğan Olmak; kurşun kalem kullanıp arkadaşından uç istemektir...

- İnanır mısın o yıllar elektrik daha icat edilmemişti mum ışığında televizyon seyrederdik!

- Nihat Doğan Olmak; CS oynadığında öldürdügü adamın arkasından Fatiha okumaktır.

- Nihat Doğan Olmak; bilgisayar donduğunda kaynar su dökmektir.

- Almanyalılar Almansa Sakaryalılar niye sakar değil kardeşim? Adamın sinirini bozmayın!

- Geçenlerde bir ayakkabı aldım inanır mısınız aynısı Messi'de var.

- Nihat Doğan Olmak; sinema bileti alırken cam kenarı olsun diyebilmektir.

- Nihat Doğan Olmak; Bilgisayar donduğunda elektrikli sobanın üstüne koymaktır...

- Nihat Doğan Olmak; flash belleğe dua yükleyip, muska diye boyunda taşıyabilmektir...

- İnanır mısınız geçenlerde bir ilk okula gittim Ali halen ata bakıyor.

- Yerlere çöp atmayın yazıyordu, havaya attım.

- Geçenlerde bir gece lambası aldım, abi inanır mısın gündüz bile yanıyor!

- Geçenlerde ödemeli aramayı kabul ettim, inanır mısın kontörü benden kestiler.

- Geçenlerde Balıkesir'e gittim, inanır mısın bir tane bile balık esir değildi.

- Nihat Doğan Olmak; grip olduğunda Gripin dinlemektir.

- Nihat Doğan Olmak; evdeki koltuk takımıyla maç yapmaya çalışmaktır.

- Nihat Doğan Olmak; Counter Strike'da vurduğu adama Fatiha okumaktır.

- Garson: Nihat Abi ketçap mayonez olsun mu? Nihat Doğan: Hayır ketçap ketçap olarak kalsın.

- Geçenlerde 1 Milyon Canlı Para izliyordum, inanır mısınız 1 tane bile canlı para görmedim.

- Geçenlerde yaprak dökümünü izliyordum, inanır mısınız yere bir tane bile yaprak dökülmedi.

- Nihat Doğan Olmak; Testere filmini izlerken +18 amblemini görünce 17 kişi daha beklemektir.

- Dün bir kızla MSN'de konuşuyorduk, "cam aç" dedi, "kapıdan girebilirsin" dedim, çevrimdışı oldu.

- Nihat Doğan Olmak; Lady Gaga'nın etten elbisesini kıskanıp lahmacundan kravat takmaktır.

- Geçen gün İngiltere'ye gittim. Adamlar aşmış arkadaş, elin çöpçüsü bile İngilizce konuşuyor.

- Doktora gidip "aaa deyin" dedim, beni psikolojik danışma bölümüne gönderdi, anladığım kadarıyla o bana "aaa deyin" diyecekti.

- Nihat Doğan Olmak; elinde kumanda olduğu halde kalkıp televizyonun tuşlarıyla kanal değiştirmektir.

- Nihat Doğan Olmak: Nimet Çubukçu'yla dalga geçen öğrencilere "NİMETLE ŞAKA OLMAZ" diyebilmektir!

- Geçen gün bir gazete bayisine gittim, kadına bir Sabah bir de Akşam verir misin dedim, inanır mısınız dayak yedim geldim.

- Nihat Doğan Olmak; Fenerbahçe maçına gidip, Trabzonspor forması giyip, Beşiktaş bayrağı sallayıp, en büyük Galatasaray diye bağırmaktır.

- Nihat doğan olmak büyük aşklar büyük kavgayla başlar diyerek, kahveden adam toplayıp sevdiği kızı dövmeye gitmektir...

- Nihat Doğan Olmak; her şey dahil otelin açık büfesinde yedikten sonra garsondan hesabı istemektir…

- İnanır mısın çekirdek bağımlılık yapar diyorlardı sabahtan beri yiyorum bağımlılık yaptığı filan yok, yalan söylüyorlar.

- İnanır mısınız arkadaşlar tam 35 senedir su içiyorum, buna rağmen halen susuyorum. Nasıl iş anlamadım.

- Nihat Doğan Olmak; otobüste arkaya yürüyelim diyen şöföre "yürümek isteseydik otobüse binmezdik" diyebilmektir.

- Geçenlerde bir tabela gördüm ''buraya park yapılmaz'' yazıyordu, sinirlendim. Çocuklar nerede oynayacak o zaman?

- Nihat Doğan Olmak; Bihter'in öldüğünü gördükten sonra Fatmagül'e bakıp ''rahmetliye ne kadarda benziyor'' demektir.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun