-->

Özür Dileme Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Özür Dileme Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Özür Dileme Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Özür Dileme Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Özür Dileme Sözleri sizlerle.
- Aşkım Senden özür Dilerim Kalbini Kırdıysam çekip Giderim.

- Özür dilemek büyüklük ise özrü kabul etmekte bir erdemliktir dimi.

- Delikanlı Adam özür Dilemesini bilmeli Bilmiyorsa öğrenmeli.

- Aşkım Senden özür Dilerim Kalbini Kırdıysam çekip Giderim.

- Bir daha asla ama asla seni üzmeyeceğim. Seni çok seviyorum anla. Lütfen beni affet.

- Güzel yüzünü soldurmaya neden olduysam lütfen beni affet…

- Dostluk affetmektir… Affetmeyi bilmek demektir.

- Senden çok özür diliyorum ben böle olmasını istemezdim ne olur affet beni yalvarırım.

- Hadi Öpeyim de barışalım :))

- Özür dilemek büyüklük ise özrü kabul etmekte bir erdemliktir dimi.

- Delikanlı Adam özür Dilemesini bilmeli Bilmiyorsa öğrenmeli.

- Yaptığım Hatalardan Dolayı Senden özür Dilerim Bir daha tekrarlanmayacak Kusura bakma Canım.

- Yaptığım Hatalardan Dolayı Senden özür Dilerim Bir daha tekrarlanmayacak Kusura bakma Canım

- Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Aşkımızın sınavı. Bu sınavı kazanalım olmaz mı!..

- Senden özür dilemek için söyleyebileceğim daha anlamlı bir söz bilemiyorum : Seni Seviyorum…

- Seni O kadar Çok Seviyorum ki Anlatamam Aşkım Kalbimden özür Dilerim içine Seni Sığdıramıyorum bedenimden de özür Dilerim Damarlarımda Seni gezdirdiğim için.

- Aşkım bir tanem seni kırdığım için çok özür dilerim söylediklerim için çok pişmanım ne olur beni affet seni çok seviyorum her şeyim.

- Gözlerinden okunuyor bana kırgın olduğun… Özür dilerim aşkım. Lütfen daha fazla uzatmayalım. Aşkımız bu engelleri aşacak güçte. Beni affet bir tanem.

- Seni o kadar çok sevdim ki ama sen bunu anlamak istemedin.. seni her ağladığımda özlüyorum ve her ağladığımda seni bekliyorum… beni ne olur affet..

- Bu mesaj yüreğimin en derin köşesinden geliyor. Samimiyetime inan ve beni affet bir tanem… Sensiz olamam.

- Seni Çok üzdüm farkındayım Farkında Olduğum üzüntünün yeniden olmaması için çabalıyorum beni Mutlu Etmek ister misin? O zaman özür Dileğimi Kabul Eder misin.

- Dünyada 2 Türlü insan Vardır Bir Fiziksel özürlü Birde Hatalarıyla Yaşayan Özürlüler ( benim Gibi ) Sana yaptığım kabalığı Affeder misin? Senden özür Dilesem Yeniden Beni Dinler misin

- Kim ne derse Desin Hatalarımın fakındayım Ve Yaptığım Hatalardan Dolayı karşındayım, Senden özür Dilerim Kabul Ediyor musun Özrümü.

- Affedersin bebeğim insanlar hata yaparak Hatalarını telafi Ederler Sende hatamı telafi Etmemde yardım Edersen Özür Dileğimi kabul Eder misin.

- Seni O kadar Çok Seviyorum ki Anlatamam Aşkım Kalbimden özür Dilerim içine Seni Sığdıramıyorum bedenimden de özür Dilerim Damarlarımda Seni gezdirdiğim için.

- Çalışma hayatım boyunca ilk defa böyle bir hata yapıyorum. Hata yapmamın sebeplerini de sizlere açıkladım. Vereceğiniz karara her zaman saygılıyım.

- Beni affetmen için ne söylemem gerekiyor? Şaka mı gerçek mi diye düşünme, sana hiç yalan söylemedim. Ben sensiz yaşayamam aşkım. Her şey için özür dilerim. Beni affet.

- Ben Aşkımı Kirletecek kadar Gururlu Değilim özellikle Senden özür Dilemeyecek kadar Kibirli Değilim Aşkım Bütün Derdi Kederi Ve kibri Arkama Aldım ve Senden 1000 kere Özür Diliyorum.

- Sana Nasıl Sevgi Sözleri Söylüyorsam özür Dilemesini de bilirim her Söz benim Bunu Unutma Affetmek Sana kaldı Artık bekliyorum Cevabını Elimde telefonum içimdeki Çocuk Umuduyla.

- Sar beni ben sana kendimi feda etmişim. Sev beni Bu canı uğruna heba etmişim Sevgilim,her şeyim Gönlüme taht kuran DİLBERİM.. Sevdalar aşka doymak için Vuslatlar sana kanmak için Denedim yetmiyor derlerim bitmiyor Bu sızı bitmiyor Ne doyarım ne kanarım Ben sana DİLBERİM Vur beni o gözler o kaşlar ne işe yarar yor beni feryatlar figanlar beni oyalar sevgim her şeyim gönlüme taht kuran DİLBERİM Sevdalar aşka doymak için Vuslatlar sana kanmak için Denedim yetmiyor derlerim bitmiyor Bu sızı bitmiyor Ne doyarım ne kanarım Ben sana DİLBERİM Çelik Dilberim şarkı sözü şarkısının sözleri Dilberim. seni üzdüğüm için özür dilerim.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun