-->

Facebook Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik ve Atarlı Facebook Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Damar Facebook Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik ve Atarlı Facebook Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Damar Facebook Sözleri sizlerle.
- Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.

- Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

- Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim…

- Yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar…

- Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…

- Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum…

- Her şey senin, senin için…

- Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

- Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer…

- Gök kuşağım kirlendi renklerinle yıkar mısın?

- Şirinleri mavi sanırdım görmeden önce seni

- Sevdiğin kadar sevilirsin.

- Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.

- Üzülme ne olur, bugünler dün olur.

- Karantinaya aldım yarınımı. Kimse giremeyecek…

- Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

- Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık, tanıyamam seni.

- Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk…

- Hayatın her cilvesine alıştım. Yalnız senin yokluğuna alışamadım…

- Nur İçinde Yat Kalbim Ben Katilini Çok Sevdim.

- Bizimkisi bir aşk hikâyesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikâyeydi.

- Dualarımdasın.

- Umut kaybolsa da yolunu bulur..

- Lafın bile gelişi var, sen hala neredesin?

- Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim…

- Çingeneye beylik vermişler, önce cep telefonu almış.

- Mutlak değer içindeki X gibiyim.

- Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm.

- At olur meydan kalır, yiğit ölür cep telefonu kalır.

- Ayranı yok içmeye, cep telefonu ile gider …

- Aşkım ben çok mu şişmanım? Şuradan kendine 2 sandalye çek anlatıyım…

- EI elin eşeğini cep telefonuyla arar.

- Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım…

- Erkeğin kalbine giden yol cep telefonundan geçer.

- Ben evde göbek besliyorum…

- Sahra çölü kadar büyük bir kalbim var gel kuma boğul !

- Aslında Türkiye’nin sayılı zenginlerinden biriyim ama bayağı bir saymanız lazım…

- Haydan gelen cep telefonu faturasına gider. .

- Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler…

- Peşimden gelme ben de kayboldum…

- Cep telefonlu çoban, yoksul beyden yeğdir. .

- Beni Türk kebapçılarına emanet edin…

- Tıraştan önce kafadaki stil Murat Boz ama sonuç yine İsmail Türüt…

- Denize düşen cep telefonuna sarılır.

- Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine…

- Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum…

- Âlem kaşar olmuş tost yapan yok…

- Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım…

- Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin…

- Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız…

- Boşboğazı cehenneme atmışlar,”cep telefonum nerede?”demiş.

- Dilenciye cep telefonu vermişler, kartını beğenmemiş.

- Ben bardak kırsam sakarım, annem kırsa nazar. Babam kırsa o bardağın orda ne işi var…

- Ne kadar seviyorsun dersen; o kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin…

- Buzlu votka; akciğere, buzlu rakı; karaciğere, buzlu viski; kalbe zarar verir. Özet: buz sağlığa zararlıdır…

- Ah be çocuk ah! Seninki, masalda ki pamuk prensese âşık olmak değil. Uyutulduğun ninnideki bostana giren danaya yüreğini vermek…

- Edebiyat yapma! Felsefe yapma! Caz yapma!  Artistik yapma! Bu ülkede kültür ve sanatın bu kadar geliştiğine şükretmek lazım…

- Benzinin 5 TL olduğu bir ülkede istasyon görevlisine neden pompacı dendiğini şimdi daha iyi anlıyorum…

- Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. Erkekler bildiğini okuyor, kadınlarda onların canına okuyor…

- Eve tok gelirim, annem niye dışarıda yedin der. Aç gelirim, evde yemek yok der. Evden kaçmam yakındır…

- Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış…

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun