-->

Durum Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Durum Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Durum Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa Durum Sözleri sizlerle.
- Hiç gelir miydi aklına, aklına hiç gelmeyeceğim?

- Allah için dökülen gözyaşı kalbe abdest aldırır.

- Aklımdan çıkmıyor! Aklım çıkıyor ama o çıkmıyor.

- Bu dakikadan sonra sadece midemi bulandırırsın.

- Annelerin ayaklarının altında Cennet kokusu vardır.

- Geçen yıllara ihanet etmeden, her gün bir başka sevmek seni…

- Bugün yap ya da yarın pişman ol!

- Geldiğin yeri kafandan çıkarırsan, gideceğin yerde perişan olursun.

- Zaman unutturmaz, uyuşturur.

- Allah seni özgür yaratmış! Gidip başkasının kölesi olma.

- Alnımdan öp ki oraya adın yazılsın.

- Aşk, yorgunken bile seni güldüren şeydir.

- Ağlamak belki kirpikleri ıslatır ama kalbi temizler.

- Ah! Bir sarılsam sana şimdi… Kırılıverse yalnızlığımın kemikleri..

- Zamanın silemediği o kadar çok şey var ki…

- Zekânın peşinden koşmayın! Aptallığı yakalarsınız.

- Zengine, “Nerden aldın?”, fakire, “Nerden buldun?”, derler.

- Kadın gökyüzü, adam renk körü.

- Tanımıyorsan beni uzaktan yargılama!

- Yazıyorum ama sana değil…

- Benim adamlığım senin terazine fazla gelir!

- Tipimiz değil tikimiz mavi olsun…

- O okumadığı için yazmıyorum.

- Ben PTT değilim çok fazla yazmayın…

- Yaz bana mavi olalım.

- Blocklasan da beni tipim değil tikim solar…

- Biz hep tek’tik’

- Her şey senin senin için…

- Her şeyi boş verdim, boş verdiklerimin arasına hoş geldin…

- Umutlar başka bahara..

- Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil…

- Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber.

- Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer’di…

- O gün gelecek ve evimizin anahtarları ikimizde de olacak.

- Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı…

- Çok sevdim çok kaybettim.

- Hadi takas edelim bir şeylerimizi… Mesela gülüşünden ver ömrümden al…

- Yalnızlık mı? Kralı bende.

- Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp susmaktır aşk…

- Tekrarı yoktur bazı şeylerin aşk gibi, hayat gibi, ömür gibi…

- Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…

- Yanıltmasın seni  melek bakışlar bazılarını şeytan bıle ayakta alkışlar.

- Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı…

- “Gitmek” sadece bir eylemdir. “Unutmak” ise kocaman bir devrim…

- En iyi ilaç ellerindi.

- Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı…

- Senin için yaşıyorum.

- Her tercih bir vazgeçiştir.

- Karla karışık ‘âşk’ yağıyor bugünlerde ve bana ‘dolu dolu’ ‘sen’ düşüyorsun…

- Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.

- Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var

- Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim…

- Bu enerji devamlıdır.

- Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki…

- Sen de yaz yaz yaz, bir kenara yaz bütün sözlerini.

- Keşke bazı insanlar için ‘imalat hatası var, geri topluyoruz’ deseler…

- Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm…

- Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum.

- Sensizlik istememiştim.

- Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?

- Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu.

- “UNUT” demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lügatinde…

- Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum…

- Galiba ben bu aşkta iyi  halden müebbet yedim.

- İçimde ölen biri var…

- Beni unutarak değil, severek bağışla.

- Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı…

- Yeni bir durum yok canım her şey aynı…

- Farklıyız işte… Sen gül’ü severdin. Ben gülüşünü sevgili…

- Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…

- Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum…

- Her insan huzur verir, kimileri gelince kimileri gidince.

- Bu yalnızlık benim ilişmeyin…

- Sessizliğim bir çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

- Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.

- Üzülme ne olur, bugünler dün olur…

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun