-->

İnstagram Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel İnstagram Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa İnstagram Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel İnstagram Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kısa İnstagram Sözleri sizlerle.
- Bazı arkadaşlar kardeş kadar değerli.

- Bu uzun bekleyiş sarılmayla bitsin artık.

- Çünkü gülerken gözleri kısılıyor.

- Biriyle mesajlaşırlen sırıtıyorsan o senin için “biri” değildir.

- En büyük zenginlik seni anlayan birine sahip olmak.

- Benimsin” kadar samimi bir kelime daha yok.

- Artık yazılacak bir şey kalmadı. İcraate döktükten sonra göğe bakalım.

- Sana olan maneviyatımın başladığı yerde bu dünya’nın maddiyatı biter.

- İnsanlarını unuttuk ama hatıraları başımıza bela oldu.

- Uykularımı kaçıran yaşanmışlıklar var.

- Mesafeleri önemsemeyin, çok sevin.

- Anne sevgisi hariç her şeyden şüpheleniyorum.

- Özlediğiniz biri var ama yapabileceğiniz bir şey yok dimi?

- Kalp herkeste var; yürek başka bir şey.

- Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

- Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin…

- Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin.

- Her dost dosdoğru dost olmuyor.

- Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak; yalnızlığı değil, asilliği gösterir.

- Bana da yazıklar olsun; çağırsan yine geleceğim.

- Kırılacak 206 tane kemiğiniz varken, aptalın biri gelir kalbinizi kırar.

- Bana senin olduğun şehir lazım…

- Aferin kirpik! İşte şimdi gözüme girdin.

- İnsanlık öldü. Menfaat kesin katil!

- Kocaman yanaklarım varken canımı sıkman çok saçma değil mi?

- Zaman bende durdu. Sende nasıl geçiyor anlatsana biraz?

- Harbiden iyi mi geceler?

- Bazılarınız elinde karakteri kalmadığı için yazamıyor anlıyorum.

- Saçlarım kadar kalbim de kırık!

- En son fotoğrafçı “bir güler misin” demişti. Ondan sonra yüzüm gülmedi.

- En büyük siyasi parti kalbi geleceğe örgütleyen aşktır.

- O mal beni bulamaz Allah’ım sen ona doğru yolu göster.

- Görücü usulü ile evleneceğim ama beni gören kaçıyor anlamadım.. :(

- Bisikletimin tekerleği bazılarınızdan daha havalı..

- Bedenimi alabilirsin ama ruhumu da kiraya vereyim bari…

- Gel evet de adımla seslensen de olur. Canıma cicime gerek yok yani…

- Üşüdüysen gençliğimi yakabilirsin.

- Hayata başlarken single player mi seçtik. Bu nasıl bir yalnızlıktır lan?

- Bazen en kötü karar, kararsızlıktan iyidir.

- Kalp ağrır önemli olan mide bulanmasın…

- İyi biriydim ben ta ki o ana kadar…

- Başkalarının yanlışlarından ders çıkartanlardır hayatı gerçekten öğrenen…

- Bıçak lazım olursa sırtımdan alabilirsiniz.

- Gidene kal demek acımak gibiydi, sustum. Ben sana acıyamazdım çünkü.

- Bir keşkeye daha yer yok kalbimde..

- Kimi çok sevsem gidiyor, bir ayrıcalık yap sen gitme olur mu?

- Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

- Yüreğimiz kıymet bilene emanet.

- Sorun değil, yalnız olma konusunda genelde iyiyimdir.

- Kalp herkeste var; yürek başka bir şey.

- Birine değer verdiğinde canın yanar.

- Neden sancılar eksik olmaz, iyi insanların yüreğinden?

- Yakın olmak istediğin insanlara uzaktan bakmak çok zor.

- Alıp başımı gitmek istiyorum bu şehirden, nereye olursa.

- Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

- Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin…

- Önemsediğim tek bir şey var, o da artık hiç kimseyi önemsiyor olmam.

- Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak; yalnızlığı değil, asilliği gösterir.

- Bana senin olduğun şehir lazım…

- Ben sadece kışın karpızı yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.

- Çay içerken dinlenen şarkılar var. Bir de özlediğimiz, fakat sarılamadığımız insanlar..

- Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.

- Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin.

- Hissetmeyecek adama ne satırlar yazmışım meğer, dizelerim ağladığında fark ettim.

- Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da; yüreğimde “sen” varken susmak ne zormuş..

- Yediğin, içtiğin senin olsun. Bana “sensiz yaşayamam” deyipte nasıl gebermediğini anlat.

- Hayata karşı ilk küskünlüğümüz; yanımızda sandığımız kişileri, karşımızda görmemizle başlar.

- Kaç gece yalnız başıma ağlamışlığım var benim. Kendi kendime teselli etmelerim. Ne acı.

- Oturalım bir gecenin karşısına sarılmaya gerek yok. Geç karşıma neden ‘biz’ olamadık anlat.

- Birinin hayatına öylece girip… Onlar için değerli bir hale gelip, sonra da çekip gidemezsin öylece.

- Ve yine seni ne kadar özlediğimi anlatamadım harflere ve yine seni ne kadar özlediğimi bir ben bildim sadece.

- Aradığı zaman uyuyormuş gibi rol yaptıklarımız var. Bir de uyurken aradığında ‘uyumuyordum konuşabiliriz’ dediklerimiz.

- Ve itiraf etmeliyim, seni çok seviyorum. Herhangi bir neden duymadan, bir şeye bağlı kalmadan. Sırf sensin diye.

- Ah benim sevdasında bencil ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel darmaduman ediyorsun beni.

- Aradığı zaman uyuyormuş gibi rol yaptıklarımız var. Bir de uyurken aradığında ‘uyumuyordum konuşabiliriz’ dediklerimiz.

- Nasıl oluyor da insan, yaşamına onca güzellik katmış birini günün birinde bu kadar anlamsız bulabiliyor.

- Bana olan bakışların gibi birinin bakıp bakmadığını bilmiyorum ama benim sana baktığım gibi ben hiç kimseye bakmadım.

- Senin şerefe kaldırdığın kadehi ben hep mutluluğa kaldırdım… Çünkü senin şerefe benim ise mutluluğa ihtiyacım var…

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun