-->

Serseri Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Serseri Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Serseri Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Serseri Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Serseri Sözler sizlerle.
- Sabrınızı hiç bir zaman kaybetmeyin. Çünkü sabır, kapıyı açabilmek için son anahtardır.

- Gözlerini kapat ve bana bak. ben diye ne varsa gördüğün, işte o senin yokluğun..

- Özledim.. fotoğraflarına bakmak yetmiyor..

- GÜZEL KAYBETTİK BİZE DE HELAL OLSUN..

- Nasıl olcak bu işler hiç belli değil..

- Biz güzel geçecek her günü ziyan ettik..

- Kurşun adres sormaz ki yaktın beni enderinden.

- Siz benim seviyeme düşemezsiniz çünkü aşağıdan yukarı düşülmezz.

- Bir kafa düşünün etrafı olay yeri, inceleme bandıyla.

- Sevdik sonunu bile bile sevdik.

- Uzaktan sevgiler vardır, içimizi kıpır kıpır edenlerden..

- Vay enayi gönlüm vay sen bu kazığı yine mi yedin.

- Tükürülecek yüzünüze gülümsedik ondan böyle oldu.

- Çok gülenin kahkahasına, çok ağlayanın gözyaşlarına inandık.

- Hiçbir şeye şaşırmıyorum, herkesten her şey bekliyorum. Siz de öyle yapın..

- Kimseyi o öyle bi şey yapmaz diyerek savunmayın. Çünkü artık herkes her şeyi yapar..

- Görüyorum ki aranız da hala ölmenin fiziksel olduğunu düşünenler var..

- Kendin ile mutluysan, kimse ile derdin olmaz.

- Senin sevgin harbiden büyük yalan.

- Bizler eskiye dönersek bu sefer herkes deliye döner gelirse senindir biz pide soyledik.

- Dünden ders çıkar, bugünü yaşa, yarın için hırslan.

- Gözyaşlarımı kendim sildikten sonra yanındayım diyenin..... neyse yok bişey..

- Geceme güneşin doğacağı zamanı bekliyorum...

- Aynı şehirde.. Sen varsın.. Ben varım.. Biz yokuz..

- Beni benden öğren, zira herkese aynı değilim.

- İnsanlara dışardan baktığında değil içerden baktığında anlarsın ne olduklarını..

- Sıradaki küfür, değiştiremediğimiz gerçeklere gelsin..

- Deliler gibi sevdiğin birini, akıllıca unutmaya çalışmak çok delice..

- Biz birbirimize ne veda edebiliriz, ne de artık gerçekten kavuşabiliriz..

- İntikam duygum yok benim, yanlış yapanı ölmüş sayacak kadar iyi biriyim !

- İlerde bunları gülerek hatırlayacaksın dediğiniz ne varsa hatırlıyorum, fakat gülemiyorum..

- Sizin yalandan samimiyetleriniz ve yapmacık hareketleriniz benim küfürlerimden daha iğrenç mk.

- Aşkın ateşi yanmalı, kıvılcımım sen olmalısın… Gecem ay aydın olmalı ve ay parçamda sen

- Güzel seviyor” dediğimiz insan sevmeyi unuttu. “Kesinlikle değişmez” dediğimiz insan değişti.

- Sen başkasına ait olsan bile ben hep sana ait olarak kalıcam çünkü sen benim enderinimsin..

- Bağırın ulan NASIL BAŞLAMIŞTI BAK NASIL BİTTİ EN GÜZEL DUYGULAR SİLİNDİ GİTTİ diye.

- Şüpheci olmayın, insanlara güvenin. Şaka lan şaka. Arkadaşlar güvenmeyin, güven iptal. Tekrar ediyorum, güven iptal, güvenmeyin.

- Beni asla yarı yolda bırakmaz” dediğimiz insan tam yarı yolu geçtikten sonra bıraktı. Demek ki insanlar değişebiliyormuş, o yüzden kötü olmadığımız sürece hep kaybedeceğiz.

- Sanki hayata başlamadan önce zorluk derecesini ayarlarken easy basit gelir tat alamam diye düşünüp hard seçmişim gibi bir hayat..

- Enderin duygular besliyorum sana karşı. Sevgi değil içimdeki . Aşk'ın alâsı. Konuşarak anlatamam sana Aşk'ımı. Anlatır sana Aşk'ımı belki bu şarkı..

- En büyük kazığı dostlarından yersin, çünkü savunma sistemleri, düşmanlara karşı kurulmuştur, dostlara karşı değil.

- Kokusu kafa yapan boyunlar var, bu hiç bi torbacıda ve tekelde yok arkadaşlar elinizde varsa eğer kıymetini bilin.

- Benim için vazgeçmek öyle kolay değil. Sen kaygısızca uyurken ben bu balkonda senin yerine bile neleri oldurmaya çalıştığımı izah edemem.

- Bugüne kadar hiç akıllıca bir şey yapmadım, sevdam bile deliler gibi.. Bizden, normal olmayı ve akıllıca olmayı beklemeyin.

- Enderin uykularında uyurken sen.. ben hala uyumadım hayırlısı.. herkese günaymak üzereyken bizim için gün yeni bitmek üzere.. ne acı.

- Sıkıntı var Boğuntu var Tedirginlik var Çirkinlik, yalan her şey var Ama yine de hep umut var her şeyin içinde...

- Her şeyi büyütmeyin, kimseyi küçültmeyin, , susmayın ama kimsenin sözünü de kesmeyin, her şeyi sorun, sıkmayın, sıkıldığınız yerde durmayın, hoşgörün, taktiksiz sevin..

- Hersey güzel olacak diyip giden değil kötü şeyler olacak ama yanında olcam diyen insan olmalı hayatında..

- Terk eden mi pişman hatasına ! Yoksa gönderip de susan mı ! Terk eden mi haklıydı yoksa kalan mı ! Aşka ihanet iki taraftan dı ! Kazananın adı da Gurur kaldı .

- Seninle ilk tanıştığımda herkesten "gözlerinin içi gülüyor" lafını duyardım. Şimdi ise herkesten "gülümsemeyi dene" lafını duyuyorum..

- Hergün yataqımdan kaltıqımda,"buqün qüzel şeyler olacak"diye başlayan,beni bu hayata baglayan deli bir umudum war.buqün olmadı mı ? Olsun Yarın olur..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun