-->

Damar Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Damar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Damar Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Damar Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Damar Sözler sizlerle.
- Düşmanın Karınca Bile Olsa Sen Onu Fil San.

- Başkalarını Kazanmak İçin ; - Kendinizi Kaybetmeyin . . !

- Olurda Bir Gün Ağır Konuşursam, Sustuklarıma Sayarsın . . !

- Aşk yalanmış sevda yalan Keder oldu bana kalan

- Her Boka Gülseydim, Sana Kahkaha Atardım.

- Kuşkusuz ki , En Büyük Ön Yargı , - Etrafımızdaki Herkesi İnsan Sanmamızdır . !

- Aşık Veysel'in de dediği gibi; adam olmayana düşman bile olmam.

- Beni paramparça ettiğinde bile, yüzüne tebessüm ettim.

- Adalet topaldır, ağır yürür fakat gideceği yere er geç varır..

- Her Güzel Şeyi Yarım Bıraktı , Bir Cümle İçine Doluşmuş Yalan .

- Fakirin Ölüsü Duyulmaz , Zenginin de Or*spuluğu .

- Karanlıklar Aydınlığa Kavuşur Elbet , Sen Gönlünü Rahat Tut .

- Hatalarıyla Kabul Ettiğiniz İnsanlar ; Size Hatalar Yapmaya Devam Edecek .

- Biz Alkolü İçimizdeki Mezarlığı Sulamak İçin İçiyoruz .

- Bak Sen Unuttun Bizi , Bende Unutursam Yaşanmamış Oluruz .

- Yazılmışsa Yaşarız , Hiç Sıkıntı Değil .

- İnsanlık Bizde Kalsın Diye , Etrafımızda Hayvanat Bahçesi Oluşturduk .

- Değmez Derler , Yangını Uzaktan İzleyenler .

- Onca Şeye Rağmen Hala Ayaktasın Belki , Ama Dizlerin Yaralı .

- Benim Devrim Biterse , Sizin Adınız Kalmaz .

- Gerisini , Geride Kalanlar Düşünsün .

- İnsanların Baba Otoritesine İhtiyacı Yok , Baba Sevgisine İhtiyaçları Var .

- Tahammülü Kalmamış İnsana Hata Yapmayın , Silerken Kendini Düşünür Sizi Değil .

- Yalanlar Üzerine Kurulmuş Dünyalarınızda , Yalan Olursunuz .

- Yüreğimizden Düşmek İsteyene Yolunu, Kalmak İsteyenede Yerini Göstermesini Bildik.

- Kalbini Kıramadıklarımızın Yatakta Belini Kırıyorlar .

- Zor Ol , Hatta İmkansız Ol , Ama Kahbe Olma .

- Değmiyor bazen... Ne sevdiğine, Ne sövdüğüne..

- İlginç Bir Kafan Var , Yaşamak Lazım .

- Bana Yalan Söylediğine Üzülmedim , Bundan Sonra Sana İnanamayacağıma Üzüldüm .

- Artık Tanıdığın Gibi Değilse ; Sende Hiç Tanımamış Gibi Yap .

- Bazı Hasretler Ancak Ölüm İle Sona Erer .

- Kırık kalplerin hikayesi kısa olur. ''Ne oldu ?'' derler. ''Hiç'' dersin biter.

- Birine En Son Davranış Biçimin , O Kişide Bıraktığın Tek Fotoğraftır .

- Geri Dönüş Yok Çocuk ; Ya İleri Gideceksin Ya Vazgeçeceksin .

- Ve Öyle Haindir Ki Aşk Nerde İmkansız Var Gider Onu Sever.

- Öyle Çok Sevilir ki Bazısı, Uzakta Olsa Bile Ömür de Verilir, Gönül de .

- Yürüdüğün Yolda Kimseyi Bekleme ; işi Dűşerse O Sana Yetişir.

- Her şey karşılıklı derler, ya sevmek?

- Annesi Başı Açık Cama Çıkmaz , Kızı Sosyal Medya'da Show Yapar .

- Bırak düşsün seni hak etmeyen insan. Gözünden de, gönlünden de .

- Sevdiğin Kadar Sevilirsin "Diyen Şaire., Sesleniyorum... Çok ' HayaL ' Kuruyorsun be USTAm.

- Bazı Kızlar Barbidir, Gereksiz Trip Atar; Bizim Sayfanın Kızları Harbidir, Akıllı Ol Fena Çarpar.

- Ciğerimiz Döküldü Ağzımızdan , Yinede Dönmedik Ne Çıktığımız Yoldan , Nede Sevdamızdan .

- Seni senden daha iyi tanıyan Rabbin varken, seni anlamayacak insanlara ne çok içini açmışsın.

- Keşke Bazı İnsanlara da Eski Televizyonlar Gibi Tepesine - Yumruğu Koyduğun Zaman Düzelse..

- Güçlü Bir Hafıza; Ağır Bir Cezadır, Ve İşin Kötüsü İyi Anları Nadiren, Kötü Anları Sıklıkla Hatırlatır.

- Çıkardım hayatın acısını, Anladım ki sevgidir birgün biter, Unutmadım ayrılık acısını, Gönül unutup tekrar eder.

- Ben Sahip Olduklarımın Tadını Çıkarmayı Öğrendim , Sahip Olamadıklarımın Acısına Ayıracak Zamanım Yok , Hayat Çok Kısa .

- Sonu Uçurum Olduğunu Bildiğim Halde Yürüdüğüm Yollar Oldu , Çünkü İnsan Bazen Düşmek Değil , Tutulmak İster .

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun