-->

Ağır Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ağır Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Ağır Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sözler sizlerle.
- Sağıra Sözünü, Köre Yüzünü Süsleme Gönül Yorulursun .

- Sen mi Vardın Şimdiye Dek , TEKTABANCA Yaşamayıda Bilir Bu Yürek .

- Mahşere Kalmış Bir Alacağım Yok , Kalan Razı , Giden Allah'a Emanet .

- Herşeyin Hesabı Sorulacak , Şimdilik Mutluluklar .

- Haline Şükretmediğin Sürece , - Mutluluk Hep Eksik Kalır.

- Zor Ol , Hatta İmkansız Ol , Ama Kahbe Olma .

- Güçlü Bir Hafıza ; Ağır Bir Cezadır , Ve İşin Kötüsü İyi Anları Nadiren , Kötü

- Kahve gibi Kahpeler vardır yeğen, Yaptıklarını 40 yıl unutamazsın.

- Al aşkını sok g0tüne diyecemde , Sende o aşkı taşıyacak g0t nerde .

- Seni Kaybettiğime Üzülmüyorum , -Cana Geleceğine MAL'a Gelsin .

- Anlamaya Çalışma Hayatı Böyledir İşte , - Hep O Kıyamadıklarımız Kıyar Bize.

- Çocuk gibi sev ama ; -Adam gibi sahip çık .

- Güneş, her Varlığın üzerine Eşit doğar ancak Gül başka leş başka kokar.

- Sevdik Ya Bir Kere, Sana da İyi Eğlence Çıktı.

- Onca Erkeğin Hayali Olmaktansa Bir Erkeğin Dua'sı Olmayı Tercih Edin kızlar.

- Sevdası Büyük Olanın imtihanı Ağır Olur .

- Herkes "Mutlu Olduğu Yere Gitsin" Deseler , - Biz Ortada Kalırız Lan.

- Dualarınızın Başrolünde Kim Varsa - Allah Sizi Ona Kavuştursun.

- SevgiLimizin BacakLarını DeğiL De , DertLerini OmuzLadığımız İçin YanLız KaLdık .

- İçinden geçenleri söylemeye cesaretin yoksa, içinden kalanların esareti ağır olur .

- Fatmagül gibiydi hayallerimiz, suçu yoktu ama s*ken çoktu.

- Kader diyip geçersen hayat diyip s*kerler AMk

- Kafamda Gözlerimle Çektiğim Binlerce Fotoğrafın Var , - Silemiyorum .

- Varlığı gören insan Nerden geldiğini çabuk unutur .

- Herkesin Kullandığı Şeyler Bana Cazip Gelmiyor , Buna Sen de Dahilsin .

- Kapattım Ben O Defterini. Alacağı kaldıysa mutlu ettiğim günlere saysın.

- Gelen gideni aratırmı bilmem ama, Giden kalanı mahvediyor onu biliyorum.

- Benim yerime MEZARA girmeyeceksen GUNAHIMIDA sevabımıda yargılamayacaksın.

- Bazen Bir Doğruya Ulaşmak İçin ; Bir Çok Yanlıştan Geçersin .

- Biz, hiçbir şeyi zamana bırakmadık; Her şeyi ALLAH'a emanet ettik.

- Düşünsene Gülüşünden Öpmüştüm Seni ; Nasıl Sızlamaz İçin Başkasına Gülümserken.

- Sana da Helal Olsun Sevgili, Bana Aşkın En Şerefsiz Halini Yaşattın .

- Her "Aşk" bitki isimleriyle başlar, Âmâ nedense "Hayvan" isimleriyle biter.

- Bana yakışanı yapmayı bırakalı çok oldu.. -Artık herkese hakettiğini giydiriyorum..

- Geçmişine son veremessen, -Geleceğine yön veremessin.

- Hesabını Veremediğin Hiçbişeyin, Zevkini Yaşayamazsınız.

- Umutsuz Olsada Yazdığım Her Satır ' - Kahpesinden Züppesine Koyuyor Çatır Çatırrrr.

- Sen Kalmaya Bir Neden Bulamadın Ya, Ben Ölmeye Ne Bahaneler Bulurum Şimdi.

- hayatın sana acımasız davrandığını düşünüyorsan eğer git onkoloji koridorlarında bi 15 dk dolaş.

- Sana Emânet Allah'ım. Duâ'm da, Âmin'im de, Nasîb'im de - Sen Nasıl İstersen Öyle Eyle.

- Onca Kahbelikten Sonra , Yüzün Kızarıp Yerin Dibine Girmiyorsan ; Yerin Dibi Sana Girsin.

- Lafı dolandırmaya gerek yok güzelim bana bıraktığın kent zehir ise gittiğin yer zıkkım olsun..

- Anneme 'ben evlatlık mıyım' diye sordum. 'Öyle bişi olsa seni mi seçerdik' dedi, haklı kadın.

- Hayat oyun sahnesi dediler, herkese bir rol verdiler. En zoru bana düştü önce sev sonra unut dediler.

- Sktir Et İçme Diyorlar Ulan Sen Başkalarıyla Mutluluğun Anasını S*kerken ; Ben Her Saniye Biraz Daha Ölüyorum .

- Adam durumuna yazmış " Ben çaya iki şeker atarım, birlikte erisinler diye." Ulan sanki biz yirmi tane atıyoruz, halay çeksinler diye.

- Gün Gelecek O Sırtınızı Döndüğünüz Bütün İnsanlara, - Müsaitsen Birşey Konuşabilirmiyiz Diyeceksiniz.

- İnsanları Eleştirirken Birazda Ben Kimim Deyip Geçmişinize Kişiliğinize Bakın Olur mu ? Önemli Birşey Çünkü O.

- En Çokta Neyi Merak Ediyorum Biliyor Musun ? - " Allah Sevdigine Kavuştursun " Diyen Dilencilerin Hepsi Mi Cenabetti ?

- Hayatta Hep Kaybedenlerden Olduk Ama ; Çok Şükür Anadan Doğma Delikanlığımızı Hiç Kaybetmedik.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun