-->

Esrarlı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Esrarlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Esrarlı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Esrarlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Esrarlı Sözler sizlerle.
- Bir BagimLı Dediler Sen ALdirmadin .. Bir EsrarLı DerLerse Hic Gözün Dolmasin ...!

- Bana Diz Çöktürecek Tek Şey Yerde Olan Ekmek Parçasıdır

- ArkanızDan KonuşanLara ALDırmayın , Sonuçta "KöpekLer" TanımaDıkLarına HavLar ...!

- Yarı Yar Olanın Yarı Sarar Yarasını , Yarı Yar Olmayanın Felek S.ker Belasını .

- Aç oLanLa Ekmeğimizi ßöLüştük, Doydu, Döndü, Düşman oLdu..!

- Üç Vakte Kadar Mutlu Olacaksın Üç Yıl mı Desem, üç Gün mü Desem, Bi Üçlümü Desem

- Sigara İçmiyoruz Diye, -Derdimiz Yok Sanıyorlar..!

- Benim Gibisi Gelmez Derdin, Senin Gibisi Gelmesin Zaten . . !

- Hatalarıyla Kabul Ettiğiniz İnsanlar ; Size Hatalar Yapmaya Devam Edecek .

- Ben Sana İlaç Olurum"da ; SeN BeniM Yan Etkilerime DayanamazsıN...!

- Yalnızlığından Memnun Olanın , - Üzeni Olmaz. . !

- Derdini AnLatacak Kadar Lisân BiLen DeğiL , Derdi AzaLtacak Kadar İnsan Lâzım Bize.

- MuLuLuk Peşimden Kostu Ama. Ben DAHA HızLıydımmm...

- İnandığımız Yerden KırıLdık . . !

- Uzaktan GörenLer Harman Sanıyor ! Ama BiLmiyorLar Ki Bu Kafada NeLer PatLıyor .

- Geceleri yatmayan insanlar Deli değil sadece dertlidir.

- Bi " Cigara " Değildik Ama , BizimDe SarıLmaya İhtiyacımız Vardı.

- Çok Sigara İçmiyorum Aslında Çakmağıma Kokunu Doldurdum , Özledikçe Yakıyorum...

- Ben Can Yakmayı Canım Yanarken Ögrendim Kimse Benden Merhamet BekLemesin

- Hayat Bir YoLcuLuktur.... MutLu OLmadığınız DurakLarda FazLa OyaLanmayın.

- Güvenme Güzelliğine ve de Fiziğine , Ben Ayık Değilken Sende Çirkinsin Gözümde . .

- Gece Hep Bi Hüzün Hep Bir Duman , Her Dumandan Bin Ah Her Ah ta Bir Hayal...!

- Çayın Cinsi oLsaydı Kesin Kadın oLurdu Çünkü iLgiLenmeyince Soğuyor . . !

- SevmedikLeriyLe Yaşayıp. UnutamadıkLarıyLa ÖLen . İnsanLardan OLmayın.

- Senin yargın beni infaz etmeye yetmez, Ateş olsan anca cigaramı yakarsın .

- Çok Sigara İçmiyorum Aslında Çakmağıma Kokunu Doldurdum , Özledikçe Yakıyorum...

- Uyku Probleminiz Varsa, Bir Sevgili Bulun. O Sizi Ayakta Uyutur..

- Geceleri Aklınıza Gelen İlk Kişi ; Ya Sizi Çok Mutlu Etmiştir , Yada Hayatınızı Skmiştir.

- Yere Düşmeden Tutun Sevdiklerinizi , - Toprak Aldığını Geri Vermiyor . . !

- Mutluluk mu? Güldürmeyin beni! Çocuk muyuz biz.

- Cok söz yaLansiz , Cok para Haramsiz oLmaz BiLaDer.

- BeLkide Seni Unutmak Icin Ictigim maddeler , Seni Bana HatirLatan Tek NedendiLer.

- Ben Bir Daha Sevmemeyi , - En Sevdigimden Öğrendim..!

- Bonzai Gibisin Kadın MerakLa BaşLayıp ÖLümLe Biten .

- Bakma Böyle Kırmızı Olmuş GözLere .. Kafan Nereye Aklın Oraya Gider ...!

- Senin Minnet Ettiklerin ; Bana Göre 5 Para Etmezler .

- Bi Fişek Sevgim Var Soğutarak içene. Tek Kapak Mutluluğum Var SoLuksuz Kalbine Alabilene.

- Hayat Bi tiyatro dediler Ve en zor rolü " BANA "verdiler Önce "SEV" sonra "AYRIL" dediler !!

- Hani Derler Ya ; "Sevdin mi Herşey Güzel Olur" Diye , - Biz Sevdik , Hiç Bir Güzellik Göremedik.

- Şairin Ne Dediği Umrumda Değil Ama, Bu Saate Kadar Nerdeysen , Bundan Sonrada Orada Kal!

- Kimseyi Ölecek Kadar Sevme.. "Sevgilin Kim" Diye Değil "RABBİN Kim" Diye Soracaklar..!

- Senin Sayende Kafam Yine Çok YüksekLerde HayaLLerim İse Yine Senin SaYende DüşüşLerde.

- Biz En Sevdiğimiz İnsanları ... Toprağın İki Metre Altına Gömmüş İnsanlarız ... Halen Giderim Diye Bizi Korkutmaya Çalışanlar Var. . . !

- MAKYAJIINA VE GÜZELLİGİİNE FAZLA GÜVENMEE , YOLLARDAA GÜZELDİİR AMA ALTINDANN KANALİZASYONN GEÇERR.

- Hangi Semtin Çoçuğu OLduğun Birşeyi Değiştirmez , -UNUTMA DELİKANLIYI ANA DOĞURUR , DİYAR DEĞİL..!

- Herkes Cigara'ya ZararLı Desede, -Cigara'nın Verdiği Zarardan, Bişey oLmaz Diyoruz; #Çünkü Biz Zararını Sevip Zevkini Yaşıyoruz.

- Her erkek 'kadınını' düşünür. Kimisi 'Hayat Kadınını', Kimisi 'Hayatının Kadınını'. İşte bu yüzden birine erkek derler, diğerine ADAM !

- Biz Bu GençLiği ELi TesbihLi DeLikanLıLardan ALdık . ! Şimdi İse PantoLonu Gtünden Düşen KüpeLi İbnLere Bırakmayız .

- Büyük Bir Hayal Kırıklığı Yaşayıp Ben Artık Kimseyi Sevemem Deme , Unutma Ki, En Güzel Çiçekler Mezarlıklarda Yetişir...!

- İLişkiLerinizi KuvvetLendirmek İçin , Ortası DeLik Birşey Arıyorsanız Bu Yüzük OLmaLı Başka Bir Şey DeğiL.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun