-->

Müptela Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Müptela Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Müptela Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Müptela Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Müptela Sözler sizlerle.
- Bizi Öldüren Şeyleri Yaşatan da Biziz . . .

- Hayatı Kurallarıyla Yaşarsan Ezilirsin , Kendi Kurallarınla Yaşarsan Ezersin . . .

- Ölüm Gibidir Sadakat ; Bir Kere Çizgiyi Geçtin mi , Geri Dönüş Yoktur . . .

- Şahsiyeti Olmayan Hiç Kimseyle , Şahsi Bir Meselem Olamaz . . .

- Benim Yaktığım Kolay Sönmez , Yananlar İyi Bilir . . .

- Hayal Ettiğiniz İnsan Olmaya Çalışmak , İçinizdeki İnsanı Harcamaktır . . .

- Diri Tutun Kininizi Öfkenizi ! Dosta Güven , Düşmana Korku . . .

- Benim Denizimde Martı Olmayanın, Kimin Çöplüğünde Karga Olduğu Beni İlgilendirmez.

- Kendi Küllerimden , Dirildim Yeniden . . .

- Korkularını Yenemeyen , Umudunu Kaybeder . . .

- Paslanacağımıza , Yıpranalım . . .

- Elindeki Kibrit ; Geçmişe Ateş , Yarına Işık Olacaksa , Yak Gitsin . . .

- Dilinizden Düşürmediğiniz Adamlığınızı İcraata Geçirin Artık . . .

- Herkes Taşıdığı Yürek Kadardır , Yüreğini Bozan Kendini Bozar . . .

- Kazanmak İçin , Bazılarını Kaybetmem Gerektiğini Anladım . . .

- İnandığım Doğrular Hala Değişmedi, Ama İnandığım İnsanlar Değişti . . .

- Ben Senin İçin Boşa Kürek Çektiğimi , Sen Bir Başka Gemiye Bindiğinde Anladım.

- Sevdiğimi Sandığınız Şeyleri Gerçekten Sevmiş Olsaydım ; Şuan O Şey Sizin Olmazdı.

- Bazıları Yavaş Yürür , Ama Asla Geri Adım Atmaz . . .

- Aslında Ne Güzel Şeydir İnsanın İnsana Yanması Sevgili . . .

- Zaman Bile Üstesinden Gelemez , Öyle İmkansız Bazı Şeyler . . .

- Herkesin Niyeti İyiyse ; Biz Kötüyü Kimden Gördük . . .

- Yolunda Gitmeyen Şeyler , Yolumuzdan Etmedi Çok Şükür . . .

- Bana Yalan Söylediğine Üzülmedim , Bundan Sonra Sana İnanamayacağıma Üzüldüm.

- Artık Tanıdığın Gibi Değilse ; Sende Hiç Tanımamış Gibi Yap . . .

- Bazı Hasretler Ancak Ölüm İle Sona Erer . . .

- Dürüstlüğün Altına Her Yürek Girer , Fakat Sadece Karakteri Olan Kaldırabilir . . .

- Ay Işığı Hep Oradadır , Lakin Dünyan Kararmadan Göremezsin . . .

- Biz Alkolü İçimizdeki Mezarlığı Sulamak İçin İçiyoruz . . .

- Paranın Önemi Yok Demeyin , Hanginiz Sokak Çocuğuna Aşık Oldunuz ?

- Yıllardır Profesyonel Küfürbazım . Ama Sana Ne Diyeceğimi Şaşırdım . . !

- Gidene GİTME Demeyeceksin ! Gelmişine Geçmişine Yol Vereceksin . . !

- Hakkın Olanı Almak İçin , Haklı Olman Yetmez Çoğu Zaman . . .

- G*tünüzün Yemediği Sevdaların Altına Yüreğinizi Yatırmayın.

- Küçük Ayrıntıların Yarattığı Büyük Boşlukların İçine Düştük . . .

- Düşmanım Olman İçin , Önce Bir Duruşun Olması Lazım . . .

- Sürekli Eksik Olan Bir Süre Sonra Gerekli de Olmaz . . .

- Fakirin Ölüsü Duyulmaz , Zenginin de Or*spuluğu . . .

- Hayat Sana Her Zaman İkinci Şansı Verir , Adına Yarın Denir . . .

- Kimseyi düşman görmedim ama yapılanların hepsi aklımda.

- Dönmek isteyipte dönemeyeceğin iki yer var.birisi benim yanım diğeri ananın a m ı.

- Ben Sahip Olduklarımın Tadını Çıkarmayı Öğrendim , Sahip Olamadıklarımın Acısına Ayıracak Zamanım Yok . . .

- MaI Kaybeden Bir Şey Kaybetmiştir , Şerefini Kaybeden Birçok Şey Kaybetmiştir , Fakat Cesaretini Kaybeden Her Şeyini Kaybetmiştir . . .

- Bir Kaç Yumruk Yiyip Camdan Yapılma Olmadığını Anladığınızda , Sınırlarınızı Zorlamadan Yaşadığınızı Hissedemezsiniz . . .

- Bazı İnsanlar Sahip Olmadıkları Kalitenin , Ait Olmadıkları Kişiliğin , Ve Yaşayamadıkları Her Şeyin Reklamını İyi Yaparlar . . .

- Sonu Uçurum Olduğunu Bildiğim Halde Yürüdüğüm Yollar Oldu , Çünkü İnsan Bazen Düşmek Değil , Tutulmak İster . . .

- Sevin , Affedin , Yaşamak İstediğiniz Her Şeyi Yaşayın Ertelemeyin , Ölümün Olduğunu Ve Her Nefesin Bir Gün Son Bulacağını Unutmayın . . .

- Herkesin hayatında mutlaka her anında yanında aradığı ama bu saatten sonra da asla yan yana olamayacağı insanlar var.

- Sizin Kafanızdaki 40 Tilki Bizim Kafamızdaki 1 Topal Tavşanı Yakalayamaz Diyenler ; O Tavşanı Biz Topal Bıraktık Haberiniz Yok . . .

- Ben Sahip Olduklarımın Tadını Çıkarmayı Öğrendim , Sahip Olamadıklarımın Acısına Ayıracak Zamanım Yok , Hayat Çok Kısa . . .

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun