-->

Dumanlı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Dumanlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Dumanlı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Dumanlı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Dumanlı Sözler sizlerle.
- Bu Arada Hayal Kurmak Bedava Falan Değil, Yıkılınca Ödersiniz Bedelini..!

- Sakın bana hakkını helal et deme Hakkım sensin Seni kime helal edebilirim ki

- Hadi simit satanı anladım , kestane satanı da peki ya dost satan , oda mı ekmek parası?

- Fiyatı Olanlar la Değil Değeri Olanlarla Yaşanır Mutluluk.

- Belki birgün herşey güzel olur ..

- Evet Bende İki Yüzlüyüm, Yüzüne Gülüp, Arkandan Ağlıyorum !

- Dış Görünüşe Aldanmayın - Zira Tuzda Şekere Benziyor..

- Hayatın 4 Evresi ,Hasret ,Gayret ,Sabret ,Sktir Et..!!

- Tanığımız gibi kalan insan yok artık - HEPSİ DEĞİŞTİ ..

- Hayat bir 0ruspudur parası oLanı mutLu eder !

- Yoluna koyduğm koyamadiğim herşeyin amna koyummmm..

- Bugün Hevesimi ,Kırdın Yarın Hatrımı sorarsan S'krm..

- Bazı İnsanları Toplasan Da Çıkarsan Da Fark Etmez Çünkü; Karakterleri Hep 'Sıfırdır'

- Aç Olanla Ekmeğimizi Bölüştük; Doydu, Döndü Düşman Oldu.

- Gidene dur demeyi sevmem gidebilir... İster burnunun dibine ister cehennemin dibine..

- Hayal kurmak güzelde ya sonra?

- Artık umursamıyorum hiç bişeyi...! Olduğu kadar , olmadığı kader...!

- Sakın görünüşe aldanma, Görünüşte herkes insandır..

- Yanlış Yoldasın Diyenlerle Hep Aynı Yolda Karşılaştık.

- Herşeyi bilmenize gerek yok Haddinizi bilin yeter.

- Ne Şerefsiz Doğdum Ne Şerefsiz Oldum , Affet Be Annem Bir Serefsiz'e Aşık Oldum.

- Benim Güven Sorunum Yok, -İnsanların Güvenilecek Bir Yanları Yok, Hepsi Bu . . !

- Bazı İnsanlara Laf Anlatınca Değil Laf Sokunca Anlıyor.

- İncir Reçeli filmindeki gibi olalım istiyorum. Sen geber, ben meşhur olayım:)

- Bütün kötü alışkanlıklarımı bıraktım , Ne sevmek, Ne güvenmek Artık kullanmıyorum..

- Ben SarıLmaya Hasretken Sana DokunabiLenLerin . A-Koyayım .!

- MaddeLerin En KraLı Bir Araya GeLse..! Unutturamaz KhpeLiğini..!!

- Kül Kadar Etkisi Olmayanların , Kendini Ateş Gibi Görmelerine HASTAYIM .

- Belki Sandalye Değildik Ama Bizde Çok g0t Gördük..

- Şeklimiz Yeter Diyenler , Marifet Şekil Olmak Değil , Marifet ADAM Olabilmektir. . !

- Susarak kazandığın değeri, boş konuşarak harcama..

- Benim En Büyük Servetim .' Evden Çıkarken Dua Eden Annemdir .

- Kardeşlik Herşeyden Öte o Yüzden Kardeş Denmez Her G0te.

- Papatya Konuşabilseydi Oda Söylerdi, - Yalan Sevgileriniz İçin Koparmayın Yapraklarımı..!

- Kuşlar Yem Yerken Ürküp Kaçmasınlar Diye Yolunu Değiştiren İnsanım Ben, Üzmeyin Beni.

- Sahte olan hiç bir şeyi sevmedim ..... Onlar da benim dürüstlüğümü sevmediler zaten...!

- Ne Siz Elimden Tutun, Ne de Kendim Ayağa Kalkayım, Dokunmayın Artık, Yoruldum amk yeter.

- Para Mühim Değil, Daha Evvel de Beş Para Etmez İnsanlar İçin Milyon Dolarlık Hüzünler Yaşadık.

- Ben Her Erkeği Elde Edebilirim'' Diyen Kızlara Sesleniyorum; Zarınızla Tavla Oynamayın A-Koyim!

- Şerefi Olmayan Kişiler Hep Şereften Bahsederler. Yanlış da Değil Hani, Olmayan Malın Satışı Daha Kolaydır.

- Bir gün çok iyi bir yönetmen olacağım, K*hpelere, ibinelere çektiğim S*KTİRLER, Gişe rekorları kıracak..

- Hepimiz utanç hapishanesinin mahkumlarıyız. Duygularımızı temize çıkarmadan tahliye olmamız imkansız.

- Kötü Günümde Kapımı Bir Defa Bile Çalmayan ; İyi Günümde Kapımı Çalmasın O Kapıyı Söker Gtüne Skarım . . ! - Açık Ve Net !

- Sen Evde Anneni Falan TersLiyosun , Kızıyosun FaLan Ya. Yetimhanede Çocuklar, O Soğuk Havada BuğuLu CamLara "Anne" Yazıyor...

- O kadar yoruldum ki artık hayattan Yoldan geçen bir taksiyi çevirip; ‘Uzaklaşan hayallerimi takip et.’ diyesim var.

- Telefonunuzu Sessize Almanıza Rağmen , Acaba Mesaj Atmışmı Diye , Bakacak Kadar Kimseyi Sevmeyin .

- Hala Vazgeçilmez Olduğunu Sananlar Varsa. Uyurken Üstünü Güzelce Örtsün ; Bazı Rüyalar Uzun Sürer Üşütürsünüz.

- Neden Arkamdan Konuşuyor Diye Düşünüpte Boşuna Üzülmüyorum Yüzüme Havlayacak Cesareti Olmayan Köpek Ancak Arkamdan Hırlar..!

- Piyon Dediğin , İlk Hamleyi Yapıp İlk Kaybedendir. Ben Bu İşin Şah Kısmındayım, Tek Bi Farkla Mat Değil, G0t Ederim

- Bakkaldan Bir Şey Alınca Diğer Bakkala Ayıp olmasın Diye : Yolu Uzatan Çocuklardık Bizden Zarar Gelmez..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun