-->

Acı Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Acı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Acı Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Acı Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Acı Sözler sizlerle.
- Acı öyle bişey ki ne unutulur ne yutulur acı yaşarken ölmektir ölmek.

- Göç eden kuşIar gibi gidip geIir umutIarım.

- En az benim kadar muhteşemsin.

- Düşündüğün kadarsın . Düşün ne kadarsın .

- Her şey ölür . Anılar bile..

- Erkek adam vakit geçireceğine değil; ömür geçireceğine hayatını verir.

- Hoşca kal sevdiğim yasanakcaklar sensiz olsun .

- Ölümden değil de ölümlerden korkarım; çünkü ilkinde ben varım ikincisinde sevdiklerim.

- Yarın geride kalan ömrümüzün ilk günüdür.

- Çözemediğim ipi kesiyorum Ben ; Bükemediğim bileği öper miyim sence ?

- Yasayan ölülere yas tutulmaz, Allah içimizde ölenlerin günahlarını affetsin .

- Bi daha mı seni sevmek asla . Bos hayeller kurma unut gitsin.

- Özlemek, Ölmekten iki harf fazla be ortak .

- Bazen hersey bitmis olabilir ama gecmisteki sozler asla .

- Öyle değil işte canım kardeşim, düşman kör nişancıdır da, dost bilir nerden vuracağını.

- Şimdi söndü ışık sustu dudağımdaki sen çalan ıslık. Dünya ahiret acımsın artık.

- Bizim icin yanan tek sey sigaramizdir.

- Ben sadece kışın karpuzu yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.

- Özlemek için sevmişiz birçoğumuz, kavuşmak ne haddimize.

- Basit kişiler hep ilgi görür Kaliteli kişiler hep yalnızdır Ucuz malın alıcısı çoktur..!

- Uzunca süre maske takarsan, aItındaki kişiIiği de unutursun.

-Sınırları zorlama vakti geldi bir çılgınlık yapmaya ne dersiniz ?

- Onur ve şeref adamlığın kart Vizitidir matbbada basılmaz.

- Ve Öyle Haindir Ki Aşk Nerde İmkansız Var Gider Onu Sever.

- Yalnızlık iyidir bazen pencereden bakmak hic gelmeyecek birini beklemek.

- Üzülen taraf sen olduktan sonra haklı olmanın Bir anlamı kalmıyor.

- Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok. Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum.

- Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu bile yosun sarar.

- Gecenin sessizliği umutlarima ince bir sis gibi çökmüş hayellerim ise kalbimden bağımsız seni düşler olmuş.

- Tütüyor yine sigaranın dumanı. Içimde buruk bir özlem sessiz bir haykırış. Şarap eşliğinde çalıyor seni anlatan şarkılar birer birer.

- ÖzIem bence ne bir şeye duyuIan hasret nede uIu bir arzuIayış. O bence içten içe ağIayış yada senden ayrı yaşayış.

- Bitti tamam mı kaybettik biz savaşı belki de bundan sonra hep mutsuz olacağız ama olsun biz de böyle olalım . Mevsim bizim için hep sonbahar duygular bizim için hüzün olsun . Olsun be gözüm olsun

- Herkesin bir hikayesi vardır . Kimisinin güneşli kimisinin bulutlu . Benim hikayem bulutlu olanından . İçinde sadece beklemenin olduğu çaresizliklerle dolu bir hikaye. Ufaktan parıldıyor güneş, yeni bir hayata şans vermek için.

- Insan pişman ölecek . Yaptıklarından dolayi ve ya yapamadıklarından dolayı. Onun için çekinmeyin, Aklınızda ne varsa onu yapın . Korkmayın ! utanmayın .

- Benim Olmayan Bir Şey İçin Üzülmeye Gerek Yok Bundan Sonra Sigarayla Akla Gelenler İzmaritle Yere Düşer.

- Benden uzakta olduğunun ne önemi var ki? Ay da güneş de benden çok uzakta ama bir günüm onlarsız geçmiyor.

- Ustaya Sormuşlar; - Hayatta yaptığınız en büyük israf nedir Usta Cevap Vermiş -Hak etmeyenlere verdiğim değer..

- Son pişmanlık fayda edermi bilmem, Şimdi sana don desem seni seviyorum desem Eskisi gibi biz olalim desem bana donermisin.

- Çocuk olsam yeniden. Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; çok koştuğum zaman çarpsa sadece.

- Olmuyor delikanlılık kolundaki jilet yarası, olmuyor delikanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakiri yoksulu ezdirtme.

- Nice delikanlılar gördük kolunda kız cebinde emanet arkasında sürü. Raconu kahpelik yürüyüşü sahtelik, kalbi var yüreği yok.

- Birgün olurya karşılaşırsak Eğer Düsman Gibi Degil PİŞManMış Gibi Bakârsak Birbirimize Hiç Düşündünmü.!

- Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk! Sen büyü hele, bak ne oyunlar oynayacaklar seninle.

- Evdeki bayat ekmek gibiydin, ben sana nimet deyip başımın üstünde tutarken; sen başkalarının çöplüğünde küflenmeyi tercih ettin.

- Sizin hiç, varlığı yokluğunuz olan bir aşkınız oldu mu? Ve içinde “kal” saklayan bir “git”iniz? Benim oldu.

- Kalp mi insana sev diyen yoksa yalnızlık mi körükleyen? Sahi nedir sevmek; Bir muma ateş olmak mi, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?

- Bir şeye ihtiyacın olursa söyle demiştin Söylüyorum Sana çok ihtiyacım var.. Seni çok çok çok mu çok seviyorum.

- Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim.Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.

- Okyanusla, gökyüzü gibiydik biz seninle. İkimizde maviydik, birlikte gibiydik. Aslında hiç birleşmemiştik..

- Yalnızlık , Sen Ne Profesyonel Bir Kaltaksın . Bütün Şehir Üstünden Geçse, 'Daha Gelen Var mı?' Diye Soracaksın .

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun