-->

Neşeli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Neşeli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Neşe Verici Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Neşeli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Neşe Verici Sözler sizlerle.
- Kanlı ay tutulması ne la. Galakside mevzu mu çıkmış.

- Erkekler sadece s€ks düşünürmüş, yok daha memeler.

- Cinlerde kendi arasında size beş harfiler dese hoşunuza gider mi?

- Sinirlenince telefonun kabini çıkarıp kabı duvara vuruyorum fakiriz de salak değiliz.

- Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok.

- Keşke bildiğimi okumak yerine bilmediğimi okusam.

- Koltuk altı spreyi aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım oh mis gibi.

- Küçükken ailemi vejeteryan sanıyordum meğerse fakirmişiz:)

- Az önce kafede garson 8 TL farkla kahvenize ekstra süt ister misiniz dedi.

- Masaya inek getirecek sandım.

- Yaşamayı beceremedikten sonra ha kelebek olmuşsun ha karga:)

- Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

- Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.

- Anne, ben evlatlık mıyım? -Evlatlık olsan seni mi seçerdik!

- Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

- Bazı insanlar boş daire gibi. Dayayıp döşeyesim geliyor.

- Anne ben arkadaşlarla sahur yapmaya gidiyorum. +Bu saatte ne sahuru?

- Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

- Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

- Sp€rm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

- Kızı görme engelli diye karşıdan karşıya geçirdim elindeki selfie çubuğuymuş amk.

- Kadınların eli niye öpülür? Niye olacak, bükemediğin bileği öpeceksin.

- Bir Erzurum ataSözü der ki; Olmirse olmir. O da Allah’ın yazısı. Neydah ölah mi?

- Sen bana bir adım gel ben sana freni patlamış kamyon gibi gelirim.

- Ölmeden önce arka sokakların finalini görebilecek miyim onu merak ediyorum.

- İçme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.

- Aşkım biz neyiz simdi? +Aşkım dediğine göre bacanak olmalıyız.

- Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum.

- Hepimizin sımsıkı sarılmak istediği birileri vardır. Kiminin boynuna, kiminin boğazına.

- Alo Emin’le görüşecektim yanlış numara – Emin misin?- Evet – Hani yanlış numaraydı.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Cem Yılmaz Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun