-->

Cem Yılmaz Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Cem Yılmaz Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Cem Yılmaz Sözleri sizlerle;

- Nefret, çaresizlerin tek silahıdır. Çünkü silah olarak beyin taşımak bunlara ağır gelir.

- içerken araba kullanmayın.bir yere çarparsınız biranız dökülür.

- Bir fil elektrik direğinden daha yükseğe zıplayabilir mi? Elektrik direği zıplayamaz ki.

- ben en çok kendimden özür dilerim. çünkü; bana çok yanlış yaptım.

- Selam! Ben Aydan Şener. Hadi yaa. Ben de dünyadan Neil Armstrong.

- Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.

- Hayatım boyunca kararsız biri oldum ama artık emin değilim.

- Annesi de 'oğlum hiç saç ıslatılmadan şampuanlanır mı?' deyince.

- Hakan yarın ki maçta forma giyemeyecek. Çıplak oynayacak.

- eğer turist sezonundaysak, neden turist avlamıyoruz.

- Soğuk savaştan sıcak savaşa geçiverdik bir anda. Dünya çatlamasa bari.

- Eğer turist sezonundaysak, neden onları avlayamıyoruz?

- Son gülen sen olacaksın. Çünkü geç anlıyorsun.

- abi beni neden anlamıyorsun. sende idrak yolları enfeksiyonu mu var.

- İçerken araba kullanmayın. Bir yere çarparsanız biranız dökülür.

- Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor.

- Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!

- Sizde bit şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar.

- her aşk bitki isimleriyle başlar, hayvan isimleriyle biter.

- Yarın yapabileceğin bir şeyi, Asla bügünden yapma.

- Abi Yanar dönerli gelcekti daha!

- asansör bozuk. en yakın asansör yan binadadır.

- 1959'da içilen kahvelerin hatırı doldu, duyurulur.

- Selam! Ben Aydan Şener. Ben de dünyadan Neil Armstrong.

- Çocuğun biri bir gün kafasını ıslatmadan yıkamaya başlamış.

- Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

- Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak.

- Demokrasi, seks gibidir. İyisi de, kötüsü de 'iyi' dir.

- karımı okadar çok seviyorum ki, eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

- Cocuk: ama anne bu şampuanda kuru saçlar için yazıyor.

- yarın yapabileceğin şeyi, asla bugünden yapma.

- Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.

- Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabetten hoşlanmaz.

- sık sık ameliyt olun, içiniz açılır.

- soğuk savaştan sıcak şavaşa geçiverdik bir anda. dünya çatlamasa bari.

- Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!

- İnsanlık bugün de para karşısında değer kaybetti.

- anasını sayatım. beyni yok fikri var.

- Gençliğim acı veriyordu. Ameliyatla aldırdım.

- bu tüp bebek hatalı, hep gaz kaçırıyor.

- Asansor bozuk. En yakın asansör karşı binadadır.

- İlahi Azrail, sen adamı öldürürsün.

- Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.

- Mesela Kova'lara 'Akarken doldurun' Yengeçlere 'Kabuğunuzu kırın.

- küçükken ailemi vejeteryan sanardım. meğer fakirmişiz.

- ey yükselen yeni nesil, in ulan aşağı.

- son gülen sen olacaksın, çünkü sen geç anlıyosun.

- Bir dakika bir telefon geldi.ne, Mars'ta su mu varmış. Kuyu suyudur o abi.

- madem ki dünya bir hiç, gece de iç, gündüz de iç.

- Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

- Oğlumun adını mafya koydum, artık ben de mafya babasıyım.

- Nazar etme noolur yoksa seninde Mezon.

- Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.

- Sizde bir şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar.

- Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor.

- Her aşk bitki isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile biter.

- insanlık bugun de para karşısında değer kaybetti.

- Babam derdi ki hep; Oğlum ne yap, ne et; elalemi bize güldürme.

- 1959'da içilen kahvelerin hatırı doldu,duyurulur.

- Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum.

- Son gülen sen olacaksın. Çünkü geç anlıyorsun.

- Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü.

- Karınızla aranızdaki ortak yan ne? Aynı günde evlendik.

- Hırsızlık yapmayın hükümet rekabeti sevmez.

- Size yapılmasını istemediğiniz şeyleri başkalarına yapın, çok zevkli.

- Aranızda yogaya yazılanlar mutlaka vardır, aslında onlar size yazıldı haberiniz yok.

- Gülmek bir lükstür, su ekmek gibi değildir. Güldürene de hürmet edilsin isterim.

- Ben insanların inancını bilemem, istersen krem peynire tap, banane!

- Babam dedi ki: Oğlum bizi elaleme güldürmeyin.

- Bu çocuk olmamış yapamamışsınız.

- Sahnede alkışlanmak beni biraz şaşırtır. Her şey bilete dahil diyorum. Her işini yapanı alkışlıyormuş gibi beni de alkışlaman benim zoruma gider. / Cem Yılmaz

- İlk sahneye çıktığımda mesajım vardı, dedim ki; 'iki saatimiz var gülelim öleceğiz çünkü'. Kimse ciddiye almadı. Orada anladım ki komedyen yalancı çobanmış. / Cem Yılmaz

- Revir nedir biliyor musun? Tıbbın geldiği son nokta. Hatta tıbbı geçiyorsun, ileride camiinin karşısında. / Cem Yılmaz

- Ölüm çok ciddi bir şey, bazen bana 'daha ciddi şeylere değinin' diyenler var, ölümden daha ciddi ne olabilir ki? Pamuğu tıktılar güle güle. / Cem Yılmaz

- Yalancı yalanı söyleyemeyene denir. Yalan söyleyebilen adama yalancı diyemezsin. Çünkü söyleyebilmiştir. Geçti mi filtreden? / Cem Yılmaz

- Çocuğun biri bir gün kafasını ıslatmadan yıkamaya başlamış. Annesi de 'oğlum hiç saç ıslatılmadan şampuanlanır mı?' deyince çocuk: ama anne bu şampuanda kuru saçlar için yazıyor. / Cem Yılmaz

- AIDS virusu de, Ebola virusu de maymun patentli. Maymundan gelip gelmediğimiz belli değil ama, Maymundan gideceğimiz kesin. / Cem Yılmaz

- Reenkarnasyona inanan varsa çok üzülüyorum,beni dini bir kişilik olarak algılamayın ama reenkarnasyon yok,valla yok. / Cem Yılmaz

- Gülhane Askeri Tıp Akademisi, GATA! Yani adını duyduğun anda tedavi görmüş olman lazım. / Cem Yılmaz

- o kadar oku uğraş, bilim adamı ol. nasada çalış. sonuç ne ay'da yürümüş.ulan sen dünyada da yürüyodun. / Cem Yılmaz

- Artist cenazesi diye birşey var, Teşvikiye Camii'nden kalkar, gözlüğü olmayan giremez. / Cem Yılmaz

- Adamın biri eczaneye sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı ona 'sineğinizin nesi var acaba' demiş. / Cem Yılmaz

- Temel Fransa'ya gitmiş. Tabelada Fransa yazıyormuş. O da ' Aaaa. burayı da mı Sabancı aldı' demiş. / Cem Yılmaz

- Tanrım! Kendim için bir şey istemiyorum. Yalnızca anneme paralı ve güzel bir gelin nasip et! / Cem Yılmaz

- o sınava bende girdim, iğrenç sınava.yerleştirme sınavı, adı biraz enteresan. yani bi insan maksadını bu kadar belli eder mi? / Cem Yılmaz

- Ben hiçbir zaman para için birşey yapmadım. Birşey yaptım para etti ona birşey diyemem. / Cem Yılmaz

- İnkar etmek boşuna, yokluğun var, varlığın yok. Aklımdan çıkmaman güzel, ama hep böyle olmaz; hiç gelmezsen, hep özleyemem ki. / Cem Yılmaz

- temel bir gün fransaya gitmiş. tabelada fransa yazıyormus. o da 'aa burayı da mı sabancı aldı?' demiş. / Cem Yılmaz

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Ruh Halim Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun