-->

Edip Cansever Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Anlamlı Edip Cansever Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Duyulmamış Duyguların Tarihçisi Edip Cansever'den Duygu Yüklü Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Anlamlı Edip Cansever Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Duyulmamış Duyguların Tarihçisi Edip Cansever'den Duygu Yüklü Sözler sizlerle.
- Biliyorsun, bizim her türlü yalnızlığımız Yeni bir dil olacak yarın.

- Sarılıp gövdesine sımsıkı Bir kadın kendini doğurabilir isterse.

- Ölünce kirlerimizden temizlenir Ölünce biz de iyi adam oluruz...”

- Bana kalbimdesin deme! Bilirsin, kalabalık yerleri sevmem.

- Çocuklar büyükler gibi konuşur sefaletten.

- Günlerden ne? Pazartesi. İyi bilirim.  Ama gün nedir bilmem.

- Bir mektup, bir telgraf alıntısı değil; unutulmuş bir sevdadır kapısını çalan."

- Kim ne derse desin ben bu günü yakıyorum. Yeniden doğmak için çıkardığım yangından.

- Aralık kapıdan soğuk geliyor Tam kalbimin üzerine bu akşam."

- Çok şeyleri kadınlar için yaptım, kadınlar Onlar ki yokmuşum gibi sevdiler beni.

- Özlem ki bir başkasının özlemine tutkunluksa Bir yerde hep aynı şeyi özlüyoruz.

- Ey benim ıslak yalnızlığım Umudum senden doğsun.

- Ve mutluluk bir kibrit çöpü. Artık ne kadar yanarsa...

- Ne kaldı farkında mısın bilmem gündüzler.. gündüzler biraz azaldı...''

- Susarak katlanıyoruz her mutsuzluğa. Saatlendiriyoruz günü. Bölüyoruz dakikalara.

- Acılar da acılaşıyor gittikçe... Sanki Bir azarlamayla ölümünü düşünen çocuklar gibi.

- Yani yaşıyor olmak.. Yaşamakla bağdaşmaz bazen."

- Umutsuzluğumu büyütüyorum" diyorsun, yalan!

- Var olmak, bir umudun Sözcüsü olmaktır aynı zamanda...

- Ama o geçerken ne yalan söyleyeyim; şuramda bir ağrı duydum"

- Ah bu nisan yağmurları, Hüznünü kaybetmiş çocuklar gibi şaşkın.

- Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor kansızlık der, ben sensizlik derim.

- Gökyüzü gibi çocukluk, hiçbir yere gitmiyor.

- İnsan sevdi miydi buna bir çare düşünmeli.

- Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor kansızlık der, ben sensizlik.

- Ben biraz “ertesi gün” gibiyim.. Eksiğim, unutkanım, öyleyim.

- Kuş olsun, insan olsun Yalnızlık, sevmeyi bilmeyenlerin icadı…

- Bir evin bir odası yanıyor yalnız, Habersiz bütün kent bundan.

- Ben biraz “ertesi gün” gibiyim.. Eksiğim, unutkanım, öyleyim.

- Kuş olsun, insan olsun Yalnızlık, sevmeyi bilmeyenlerin icadı

- Sana her zaman söylüyorum: Senin yüzünde gülmek var."

- Sanki hiç bir şey uyaramaz içimdeki sessizliği, ne Söz ne kelime, ne hiçbir şey."

- Hiç gitmeyecekmiş gibi sevenler, Hiç sevmemiş gibi gittiler.

- Çok uzaklara bakmaktır diyoruz; durmadan saate bakmak."

- Seviyoruz bir sevilme içgüdüsüyle...

- Bir papatya ne kadar uzağı görebilirse O kadar yakın kalplerimiz birbirine.

- Ben sana uyandım yine, Sen başkalarıyla uyurken...

- Yok düş kuracak vakit bile, Her şeyi bir yana bırakıyoruz söylene söylene.

-  Günlerden ne? Pazartesi. İyi bilirim. Ama gün nedir bilmem.

- Sanki hiçbir şey uyaramaz içimizdeki sessizliği, ne Söz, ne kelime, ne hiçbir şey.

- Zakkumları mezarlara yakın dikmeseler ne iyi Ölümün rengi oluyor.

- Hava soğudu, Kasımın son günleri Kar yağacak; Bembeyaz olacak unutulmuşluğum.

- Kısaca söyleyeyim; anlamak yordu beni.

- Dünyaya iyi Sözler söyledikçe ben İyi Sözler söylenmiş bir kadın gibi güzelleşiyor dünya.

- Hiçbir yere taşmıyorum, kendime sızıyorum yalnız. Ben dediğim, koskocaman bir oyuk.

- Gün bitti. Saat kaç ? Bitecek mi bir gün savaşımız ? Hak edilmiş hüzünlerimiz olacak mı bizim de ?

- Belki yarın gidecek;bir anı gelecek bir başka anının yerine.İnsan bazen ağlamaz mı bakıp kendine.''

- Duyuyor musun? İnsanın insandan aldığı bütün yaraların merhemi insandadır diyorum sana.

- Bir yerimiz varsa bu dünyada, her şey insanca olmalı. Sevmek de, yaşamak da, ölmek de.

- Bazen diyorum ki onu kafama takmamalıyım. Sonra da diyorum ki; önce kalbimden atmalıyım.

- Doğanın bana verdiği bu ödülden çıldırıp yitmemek için iki insan gibi kaldım. Birbiriyle konuşan iki insan.

- Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize.

- Bazen arkana bile bakmadan gitmek istersin. Öyle her şeyi bırakmana falan da gerek yok. Anıları bırakabilsen yeter.''

- Otursak bir akşam üzeri Sen bana hiç bilmediğim bir hikaye anlatsan. Bildiğim bir hikaye de anlatsan ben bilmezden gelirim, Söz !…

- Öyle bir çık ki karşıma her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni."

- Günün acılarını geçiyorum işte kendime iyilikler söyleyerek; Tane tane yenilgiler bırakarak arkamda…”

- Öyle bir çık ki karşıma her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni."

- Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize!"

- Biliyorsunuz ya bir ağrısı vardır gitmenin Nereye, ama nereye olursa gitmenin Hüzünle karışık bir ağrısı.

- Çiçekler ağaçlarda kalsın, uçurtmalar göklerde. Haziran, temmuz, ağustos birbirine sokulsun. Ne olur bu böyle olsun.

- Sıkıntı var, boğuntu var, tedirginlik var, çirkinlik, yalan, her şey var. Ama hep umut var her şeyin içinde…

- Adam masaya Aklında olup bitenleri koydu Ne yapmak istiyordu hayatta İşte onu koydu Kimi seviyordu kimi sevmiyordu.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Can Yücel Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun