-->

Sinirli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Öz Sinirli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Uzun Sinirli Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa ve Öz Sinirli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Uzun Sinirli Sözler sizlerle.
- Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın?

- Yazıyorum çünkü susturamadığım bir ses var içimde.

- Kırılmak kadar sevgisizliğinde beni beter etti hayatımda…

- Kırıldıkça öğrenir insan boş vermeyi. Belki de bu yüzden sildim birçok şeyi.

- Yeniden sevmeni istiyorum anladın mı? Yokmuşum gibi yeniden istemeni!

- Duygularımın sürüklediği uzun ve karanlık yolda, kırılan umutlarımı arıyorum sensiz.

- Kendime tüm yalanlarım tükendi! Yeni yalanım ol, tut elimden kandır beni.

- Tıpkı nar gibiyim, dışım tek parça ama içim paramparça. Bu yaptığını sakın unutma!

- Oldum olası içimde biri, tüm gücüyle hiçbir şey olmamaya çalışıyor.

- Dost dediğin kırgın olsa da, her zaman dostun olandır.

- Kırılmadık bir kalbim kaldı bu hayatta, onu da sen kırdın helal olsun sana!

- Kırgınım yalan sözlere, kırgınım sahte yüzlere.

- Herkes gibi davranan, kendisi gibi davranamayana zorunlu olarak kızar.

- Artık istediğin kadar karıştır aklımı, içinde kendini bulamayacaksın.

- Küfür edemem ben bilirsin susuyorum. Dile getiremediklerimi sen anla.

- Kızgınlığım sana değil aşkım, seni seven kalbime.

- Nefret, çok lüks bir duygudur. Sadece sevdiklerimiz harcanarak yaşanabilir.

- Güldüğüme bakmayın kalbim kırık attığım kahkahalar aslında bir hıçkırık.

- Üzülmem mi sanıyorsun yürek ağlar gözden önce.

- En büyük hatayı, kalbimizi kıran insanları affetmek için bahane aramakla yaparız.

- Öyle yorgun ki hislerim, artık sana karşı bir şey hissetmeye bile dermanı yok.

- Dal rüzgârı affetse bile dal kırılmıştır bir kere.

- Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

- Geç de olsa anlamıştım, benim için hiçbir şey senden eski değildi.

- Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun, peki ne kadar kırgın olduğumu biliyor musun?

- Yükle yalnızlığının bütün gri bulutlarını sırtıma. Vücudum yağmur sonrası toprak koksun.

- Ve her şey bir gün biter. İnsan en başta bunu kabullenirse daha sonrasından güçlü olabiliyor.

- Ümit ediyorum hala, belki bir gün gelir sen de acı çekersin, sen de seversin ve kaybedersin.

- Ters düz hayatımın arasındaki gözyaşı oldun sadece, artık umutlarımda sayende kayboldu.

- Kin besliyorum sana karşı içimdeki nefret iflah olmaz, kızgınım sana neşem yok bu aralar.

- Sen telafisi olmayan en büyük hatam benim. Senin yüzünden dünyayı bir kula satan benim.

- Dualarımla ümitlerime sıcak bakıyorum, sen çıktın artık hayatımdan geriye bakmıyorum.

- Silah gibi sözlerin, vurdu beni gözlerin, özlüyorum eski günleri, bitsin bu kızgınlık, hadi dön geri.

- Sana yalan sevgilerin sahte mutlulukları lazım, benim gibi gerçekler sana fazla gelir bu dünyada!

- Yolunda ölüm olsa gelirdim, seninle her acıya giderdim ama sen buna değmezsin vefasız insan!

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Kocaya Güzel Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun