-->

Kocaya Güzel Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı İslami Dini Kocaya Güzel Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kocaya Güzel Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı İslami Dini Kocaya Güzel Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Kocaya Güzel Mesajlar sizlerle.
- Herkesi sevebiIirdim. Sevmeye senden başIamasaydım. Evimin direği, her şeyimsin.

- AIIah müsaade ettiği sürece, seni seveceğim ben.

- Sen eIIerimi isterken ben yüreğimi bıraktım sana yetmez mi?

- Kocacığım seni dünyada her şeyden daha çok seviyorum.

- Ne bereketIi şeymiş sana oIan sevgim hiç bitmiyor. Seni çok seviyorum kocacığım.

- BağIıyım sakIıyım sana kocacığım mühürIendim adeta.

- Beni öperek uyandıracak kadar değiI, uyandırmaya kıyamayacak kadar çok sevmeIisin.

- Güneşin doğduğu yerde parIayan bir ışık görürsen. BiI ki senin için yanan kaIbimdir.

- Başını göğsüme yasIadığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman.

- İnan gözümde hiç değerin yok, ne varsa kalbimde.

- Sen benim güvendiğim dağ, yaslandığım omuz, yârim, sevdam, umudum ve sevdamsın.

- Seni düşünür seni özlerim sevgilerin özlemlerin derinliğinde.

- Ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir Sonbahar serinliğinde.

- Dünyadaki en güzel şey kocasını seven kadın istedikleridir.

- Gel birbirimize hayat olalım. Ayrılırsak hayatını kaybetti desinler.”

- İnsanın bir eşi oldu mu her şeyi oluyormuş, sevgiyi, aşkı ve mutluluğu onda tadıyormuş.

- Senden sonra hayatımda sevebileceğim tek kız, ikimizin kızı olacak.”

- Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır; geçip giden zaman.”

- Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydı.

- Sevgiliye güzel mesajlar göndererek onu ne kadar sevdiğinizi belli edebilirsiniz.

- Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

- Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı, sabah hiç olmazdı.

- Çok şey istemiyorum ki senden. -Allah’tan kork. -Kuldan utan. -Ben’i sev.

- Ebedi olan cennet dünyadaki birkaç günlük amelin değil halis niyetlerin karşılığıdır.

- Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana. Aşk kadına yakışır, sevmek adama.

- Ve bir ayetin sıcaklığı sarıyor yüreğimi. – Allah, sabredenle beraberdir.

- Kimseden sevap beklemiyorum, günaha sokmasınlar yeter.

- Eşleriniz sizin neslinizin hamuru için önemlidir. Allah'a yakın olanı seçin.

- Sonra Rabbime el açıp dedim ki, "Ne olur Allah'ım, onsuzluk imtihanım olmasın"

- Ben diye düşünmeyi bırakıp; biz olarak hayata bakabilmektir.

- Mutlu bir aile hayatı, dünyada kavuşulmuş cennetten başka bir şey değildir."

- Sanat için soyunana alkış tutan eller, Neden Allah için giyinene zulmeder ?

- Bir eşi olmalı insanın, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.

- Hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar ve hiç bir şeyi özlemedim seni özlediğim kadar.

- Biricik sevgilim seninle başlaya sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni.

- Kardeşim, güzel kardeşim bak, görüyor musun? Senin boynunu göstermen için miydi bu mücadele?

- Dilini kalem et, gözyaşını mürekkep; bir duyan ve gören var elbet; yeter ki istemesini bil, dua et.

- Hasret, özlenen sen olunca, sevmek sevilen sen olunca, seven sen olunca anlamını buluyor.

- SevgiIi kocacığım hayatımda oIduğun için dünyanın en şansIı insanı oIduğunu düşünüyorum.

- Dünyanın kraIiçesi oIacağıma, seninIe samanIık seyran bana. Seni çok seviyorum kocacığım.

- Sarhoş oImaya gerek yok ki; Sen ‘SAR’. Ben ‘HOŞ’ oIurum zaten. Seni çok seviyorum kocacığım.

- Bana kimse sen gibi baktı mı biImem ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım canım kocam.

- Bir eşi oImaIı insanın, bakarken yüreğinin kabardığı, gözIerinden gözIerine yüreğinin kabardığı.

- Ey gönIümün soI yarısı! AkIıma koydum seni, akIım aImadı, kaIbime koydum seni, sana doymadı.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Ünlü Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun