-->

Sert Cümleler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sert Cümleler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sert Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Sert Cümleler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sert Mesajlar sizlerle.
- Kendini Dünyalar Kadar Değerli Sananlar NOT , Dünya Beş Para Etmiyor..

- Canımızı almaya gelenin canı sağolsun Ama alamayanın canı sağolsun..

- Hayal Kurmak için Değil Hayat Kurabilmek için sevdim ben seni..

- Cam Gibi Olacaksın Seni Kıranı Keseceksin..

- Yıkılan Yalnızca Hayallerimdir Karekterim ve Kişiliğim Değil..

- Boşver Dostum Mutlu Mesut Olsunlar Birbirine Yakışır Pezevenk ve Kaşar..

- 3 yanımız Denizlerle 4 Yanımız şerefsizlerle Dolu..

- Ne Kadar Zor Bee Usta için Yanarken Nasip Diyip Susmak..

- Rüzgar Bize ne kadar ters yönden essede Bizimde hayallerimiz var işte..

- Aşk Acısı da neymiş Sen hızla koşarken Ayak Parmaklarını Sehpaya çarptınmı hiç..

- Ya tut elimi bırakma ya da s!ktir git uzatma..

- Tek bir kişi ile yetinmeyi bilseydin şuan sende çok mutluydun..

- Her şey geçer diye bir şey yoktur Alışmak ve Kabullenmek var..

- Aşk Dediğin Yürek ister Rahat Ol Yani Senlik Bir Durum yok..

- Seninde Aklında ki kişi Yanında Değil Demi..

- Beni Yokluğunla Savaştırma O Zaman Kaybederim işte..

- Eğer ki Yanlış Bir Kapıya Girmiş Anahtarsanız Hiç Zorlamayın Orda Kırılırsınız..

- Yanımda Olmasa da Olurdu Başkasıyla Olmakta Neyin Nesiymiş..

- Bensizlik Koyarsa Bir Gün Sana Adımı Koyarsın Oğluna..

- Kadın Karnına Koca Bir Dünya Sığdırıyor Siz Dünyamıza Bir Kadın Sığdıramadınız..

- Herkes Seviyorum Diyor Bu Kadar Gidenler Kim..

- Aşk Abdest Gibidir Şüpheye Düştüğün Anda Bozulur..

- Yanından öyle Bir Geçer ki Sen Sadece Kokusunu içine çekersin..

- Biri Sizi üzüyorsa Mutlu Ettiği Biri Vardır Bence..

- Kendine Gel Seni Orda Bekliyorum..

- Madem Gidecektin Neden Gelecekten Bahsettin ki..

- Neyin var Anlat Diyorlar Anlatıyorum Boş ver Diyorlar..

- Derdim Yüreğimde Eller Nerden Bilecek..

- Bana Mutluluğu Anlatmaya Kalkma iyi biliyorsan Gel Yaşat..

- Hali Vakti Bir Yalnızlık Benimkisi Keder Elden , Yaş Gözden geçinip gidiyoruz..

- İçinde Oruspuluk Olan Birinin Sadece Pozisyonunu Değiştire Bilirsin Hayatını Değil..

- Ölümlü Birinden Ölümsüz Aşk Bekleme..

- Skerim Böyle Kalbin Ritmini Benim için Atmadıktan Sonra..

- Tam Kapıdan çıkarken Annem Bağırdı Yüreğini ört oğlum insanlar Soğuk üşürsün..

- Şu Hayatta Gülmemi isteyen 1 Kişi Oldu Fotoğrafçıydı O da Parasını istedi..

- Bir Elveda Uzun Sürüyorsa Eğer Mutlaka Bir Taraf Razı Değildir..

- Şimdiki aşklar çok çıkarcı olmuş Altını çıkar , üstünü çıkar..

- Hayatınızdan Çıkanlara Sakın Üzülmeyin Çürük Olan Meyve Ağaçtan Düşer..

- Ben Deliyken Sevmedim Severken Delirdim..

- Bundan Sonra Seni Seviyorum Diyenlere Tek Bir Sözüm Olacak Kaç Günlüğüne..

- Lan Felek Kahpemisin Değilmisin Bilmem Ama Bizden Yana Olmadığın Kesin..

- Gençliğime Kafa Tutar Olmuş Güzelliğin..

- Şayet Ben Kazanmamışsam O Oyun Bitmemiş Demektir..

- Herkes Hayatını Anlatıyor Ben ise Yaşadıklarımı..

- Mutluluk Tasarlanmaz Varsa Yaşarsın Yoksa Bakarsın..

- Bana Yakışmadığı için Yapmadığım Bütün şeyleri Bana Yaptılar..

- Mükemmel Olmanın Değil Faydalı Olmanın Peşindeyim Ben..

- Beni Benimle Yaşayanlar Bilir Gerisi Sadece Bir Söylentiden ibarettir..

- Kendini Bilmek Önemlidir Ama Haddini Bilmek Kendini Bilmekten çok daha önemlidir..

- Ben Beklemeyi çok Seviyorum Mevzu Gemi Tren Değil..

- Bağlanmaktan çok Korkuyorum Dedi Tasmasını çıkardım Gitti..

- Sen önce bir Kendine Gel de Bana da O zaman Beklerim..

- Gülüşlerimi Yakalamaya çalış Öfkem Sana çok Ağır Gelir..

- Toprağın Altında Düz Yatmak için Toprak üstünde Dik Yaşamak Gerekir..

- Hurdaları Satın Almak Bahanem Bu Şehri Sokak Sokak Seni Bulmak için Geziyorum..

- Gardiyanın Götürdüğü Geri Geliyor da İmamın Götürdüğü Maalesef Gelmiyor..

- Makyajada Ehliyet Versinler Sürmesini Bilmeyen Sürmesin Kardeşim..

- Derdime Dermanım Ol Dedim Sevgisine Harman Eyledi..

- Kaşara Alışan insana Köy Peyniri Ağır Gelir..

- Bir Köpeğe Mama Verirsen Elini Yalar Bir insana iyilik yaparsan Kolunu Kapar..

- Edep Başka Bir şey Dostum Okumakla Öğrenilmiyor ki..

- Gidecek Yerin Kalmadığında çok zoruna gider Hayat..

- İçimi bir bilseniz Bu Yaşıyor Demezsiniz..

- Allah’ım Bana Bir Veriyorsan insanlara Üç ver Yeter ki Benimkilerde Gözü Olmasın..

- Tesbih Elden Ele Silah Belden Bele Dolaşmaz..

- Evet Sandalye Değiliz Ama çok Göt Gördük..

- Madem ki Mutluluk Bize Haram Can Yakmaya Devam O zaman..

- Hem Dumanlı Hem Haplıyım Hayat Buysa Eğer Bende Haklıyım..

- Gamzeleriyle Hava Atanı Bitkin ve Kırmızı Gözlerimle Triplere Sokarım..

- Tadını Çıkaramadığın Kızın Adını Çıkarmayacaksın..

- Ateş Olmak Yetmiyor Işık Saçmak için önce yanman Gerekiyor..

- Kuru Sıkıya Benziyorsun Ses çok icraat Yok..

- Biz Eceliyle Gidenlerin Yasını Tutarız Sktir Olup Gidenlerin Değil..

- Ne Affede Biliyoruz Nede Vaz Geçe Biliyoruz Ortada Kaldık be Abii..

- Kaybeden Ben Olmam Kaybeden Benden Olur..

- Er Ya da Geç Anlarsın Etrafında Dönen şeyin Dünya Değil de Yavşaklar Olduğunu..

- Sen şairsin elinde ki Taş ne Şair Aşka Boyun Eğer Zulme Değil..

- Yanlış Kişilere Aşık Olmak Hayatın En Büyük Götlüğüdür..

- Beni Tanımıyorsan Ahkam Kesme Arkana Gölge içine Korku Mezarına Konu Olurum..

- Uzaklardan Birini Ona Benzetip Yüreğin Ağzına Geldi mi Hiç..

- Hayatmı Orijinal Değil Hayatımız mı Çin Malı Anlam Veremedim..

- Sırtından Vurana Kızmayacaksın Ona Güvenip Arkanı Dönen Sensin..

- Sevdiği Kız için Bütün Kızlardan Vaz Geçen Erkek Aptal Değildir Adamın Dibidir Dibi..

- Bazen Kader insanı öyle bir çizgiye getirir ki Sadece şunu söylersin Nerdennn Nereyeeee..

- Gösterdiğiniz ilginin Karşılığını Alamıyorsanız Boşverin Öküz Ottan Karga Boktan Anlar Ancak.

- İnancım Gereği Domuz Eti Yemem Diyenler iş Kul Hakkı Olunca Dibini Sıyırıyorlar Nasıl işse..

- Dışarıya Yağmur Yüreğime Hasret içime Sen Nasıl Yağıyorsunuz üçünüz birden Bir Bilsen.

- Hint Kumaşı Olsan da Fark Etmez Yüreğime Dokunamadıktan Sonra Cam Bezinden Farkın Yok.

- Bazen Derler ya Aynı şehirde Olsak Bile Yeter Üst Katta Olsan Ne Olur Seni Göremedikten Sonra.

- Bir Kadının Sözü Erkeğin Yumruğundan Daha Serttir Biri Dişlerini Döker Diğeri Düşlerini..

- Kullandığım Maddeler Kadar Mutlu Et Beni Bir Ömür Boyu Bağımlın Olmazsam Şerefsizim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun