-->

Kuzene İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kuzene İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Kuzene İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Kuzene İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Kuzene İyi Geceler Mesajı sizlerle.
- Her gece senin varlığın bana huzur veriyor kalbimin tek ışığı sensin güzel uykular.

- Denizler aramızda mesafe olsa dahi ay’a baktığımda her defasında seni görüyorum kuzen.

- Yüzün aklımdan hala çıkmadı bugün bile seni düşündüm sırlarımızı iyi geceler canım kuzenim.

- Gözlerimi kapattığım zaman sana olan yakınlığım her daim aklında olduğunu bilmelisin kuzen.

- Kendine iyi bakacağına söz vermiştin kuzen şimdi hastasın bir daha böyle yapma. İyi geceler kuzenim.

- Bütün bir gece sevdiklerini düşünür insanda senin gibi kuzeni kimse bulamaz sana en tatlı iyi uykular diliyorum.

- Birlikte en zor günleri aştık sıkıntılar geçirdik ama asla birbirimizi yalnız bırakmadım bir kez daha teşekkür ederim iyi geceler kuzenim.

- Hasret bir ölüm yada zahmet ise ben buna razı olmak isterim seni bir gün görme dileğiyle iyi akşamlar kuzen.

- Geceler ne kadar karanlık olursa olsun sesimin çığlıkları bu odadan dışarı çıkmasa da seni düşündüğümü hissetmelisin kuzen.

- Canım kuzenim hayatım boyunca senin yanında olmak istedim ama bugün gökyüzünde en parlak yıldızımsın iyi geceler.

- Gecelerin karanlığı hiç bu kadar korkutmamıştı hep yanımda olduğunu düşünmüştüm bugün korkan bir kız çocuğu gibi sana yazıyorum iyi geceler.

- Sessizlik her zaman suskunluk ile durmaz insanlar söylediklerini geceleri daha kolay dile getirebilir iyi geceler.

- Ölümüne dahi olsa insan dahi yazmak ister aklımın ucundasın devamlı unutulmadığını bil iyi geceler sevgili kuzenim.

- Birileri git birileri kal diyor ama ne yapacağımı hiç bilemedim en güzel dileklerimde iyi geceler diliyorum bir taneme.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun