-->

Değişik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Değişik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Değişik Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Değişik Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Değişik Sözler sizlerle.
- Havalarda benim gibi, ne yapacağı hiç belli değil.

- Hayal kurmayı seviyorum, çünkü orda her şey yolunda gidiyor.

- Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir!

- Kimseyi adını duyunca gözleriniz dolacak kadar çok sevmeyin.

- Söyleyebildiklerim hissettiklerimin yarısı bile değil.

- Kaç promil daha içmem gerekiyor, ikimizi çift görebilmem için!

- Bir yer bulabilsem keşke. Bir yer, seni hatırlatmayan!

- Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına sen kalayım.

- Yabancı bir şarkı gibiyim, dinleyenim çok, anlayanım az.

- Ne unutacak kadar nefret ettin, ne de hatırlayacak kadar değer verdin.

- Tek bir kişinin yokluğu, çevredeki tüm çokluğu yok yapar.

- Kafatasımın içinde arı kovanı var sanki gürültüden iç sesimi duyamıyorum.

- Ah şu şarkılar! Getirdiklerini götürüyorlar bir diğer şarkıda.

- Sorun seni anlamaması değil, asıl sorun senin hala ona bir şeyleri anlatma çaban.

- Belki de benim yerime haykırdığı için, ‘Gök gürültüsünü’ seviyorum.

- Tutunamadığın dalda yaprak olmaya çalışma. Kimseye zorla sevdiremezsin kendini.

- Sen beni suç gibi işle içine, ben kendimi senden ödül gibi toplarım.

- Hiç görüp, dokunup, öpmediğin birine aşık oldun mu? Olsan bilirdin aşkın ne olduğunu.

- Her şeyin bittiğini düşündüğünüz bir an gelir. İşte o an başlangıçtır.

- Benim zenginliğim; servetimin büyüklüğünde değil, ihtiyaçlarımın küçüklüğündendir.

- Biz çok kayıplar verdik, kaybettikten sonra kafayı yiyecek hale geldiğimiz kayıplar.

- İyimser insan her felakette bir fırsat, kötümser insan da her fırsatta bir felaket görür.

- Bak yine senden bahsediyor tüm şarkılar, nakaratları hep aynı. Hepsinde ayrılık var.

- Belki hiçbir şey yolunda gitmedi ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi! Che Guevara

- Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.

- Aşk bazen yanlış anlaşılır. Sen karşındakini ‘hayatıma alayım’ dersin o, ‘hayatımı al’ anlar!

- Tam olarak kimseye güvenememenin getirdiği huzursuzluğun, mutluluğunu yaşıyor gibiyim.

- Hayat üç buçukla dört arasındadır. Ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın. Neyzen Tevfik

- İnsanın hayatı pamuk ipliğine bağlı, benimkini halatla falan bağlamışlar sanırım her günü aynı.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun