-->

Af Dileme Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Af Dileme Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Uzun Af Dileme Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Af Dileme Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Uzun Af Dileme Sözleri sizlerle.
- Buluşmak ve Konuşmak isteğimi Söylesem Bu şansı Bana Verir misin.

- Seni Kaybettiğim Anda Bir Hiç Olduğumun Farkına Vardım..

- İki Damla Göz Yaşım Yanaklarından Süzülen Beni Benim için Tüketme..

- Biz ikimiz iyi bir çift Olabilirdik Aslında Aşka inandığım Zamanlarda Karşıma çıksaydın..

- Onu istiyorum Lan Ben Yarın Öbür Gün Öbür Hafta Öbür Yıl Değil Hemen şimdi istiyorum..

- Sana Karşı Olan Mahcubiyetimi Nasıl ifade Etsem Bilemiyorum Gerçekten çok özür Diliyorum.

- Üzüntülerimi Anlata Bilecek Bir Kelime Yok Olanlar için çok üzgünüm ve özür Diliyorum Senden.

- Geçmişte Yaşamış Olduğumuz Ne Kadar Kırgınlıklarımız Varsa Hepsi için özür Diliyorum Senden.

- Bu çok Ciddi Bir Mesajdır içeriği Kalbimin Derin Yerinden Geliyor özür Diliyorum Binlerce kez özür.

- Bizim Aşkımıza Nazar Deydi Mavi Boncuk Bile Fayda Etmez Kalbimi çok incittin Bir özür Bunu Telafi Etmez.

- Sende iyi Bilirsin Affetmek Gibi Bir Büyüklük Yoktur Bende Bir Hata Yaptım ve Affına Sığınıyorum Beni Affet Lütfen..

- Ben Karıncayı Bile incitmem Biliyorsun Senide incitmek istemedim inan Bana istemeden Oldu çok Ama çok özür Diliyorum Senden..

- Hatanın Büyüğü Bende Biliyorum Yapmış Olduğum Affedilecek Gibi Değil Ama Yinede Yalvarıyorum Sana Ne Olur Affet Beni..

- Bugün için özür Dilerim Senden istemiş Olduğum Tek Bir şey Var Oda Beni Affetmen ve Tekrardan Eskisi Gibi Olmamız..

- Ben Hayatta Kimseden özür Dilemedim Ama Gururum Aşkımdan Daha öte Değil Senden özür Diliyorum Bebeğim Ne olur Affet Beni..

- Ağlamalar insanı Teselli Etseydi Sana Denizleri Hediye Ederdim Beni Affet Diye çok özür Diliyorum Beni Affet..

- Olanlar için Yüzlerce Kez özür Diliyorum Gerçekten öyle Demek istemedim Ben Affet Ne Olur Aşkım Özür Diliyorum..

- Sana O Kadar çok ihtiyacım Var ki Beni Sakın Bırakma Benim Huzur ve Mutlu Olduğum Yer Seninle Birlikte Olduğumuz Andır çok çok özür Diliyorum..

- Özür işlerinde Ben Hiç iyi Olamadım Ama Seni O Kadar çok Seviyorum ki Bu Yüzden özür Diliyorum Bitanem..

- Bu Mesaj Yüreğimin En Derin Yerinden Geliyor Ne Kadar Samimi Olduğuma inan ve Beni Affet Birtanem Sensiz Olamam..

- Bu Mesajla Birlikte Beyaz Güvercin Gönderiyorum Sana Bu Barış Mesajıdır Ne Kadar Kırgınlık Varsa Yok Etsin Sen özürlerimi Kabul Et..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun