-->

Sevgiliye Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Sevgiliye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Sevgiliye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.

- Sevgilisi ile fingirdeşerek uyananlar hariç! Herkese günaydın!

- Uyanda balığa gidelim diyemiyorum çünkü balık sezonu kapandı, günaydın.

- Günaydın dostum, yastık kafandaki bitlerden rahatsız oldu, uyan da rahat etsin!

- Erken kalkan yol alır dediler, geç kalkıp uykumu aldım. Günaydın.

- Günaydın bebegim bugünde herzamanki gibi muhtacım sana

- Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar bebeğim.

- Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın

- Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istedipğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.

- Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…

- Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın.

- Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana..

- Her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim. Günaydınlar.

- Karanlık geçmiş silindi ömrümüzden ışıkla bakıyoruz artık geleceğimize günaydın sevgilim…

- Güne seninle başladığım gün, hayatımın anlam kazandığı gün olacak sevgilim. Günaydın...

- İlle de sen, ille de sen sevgilim. Güne seninle başladığım gün ille de gün, ille de gün sevgilim.

- Günümü aydınlatan sevgili kalbimin içindeki derin huzur, aşk sözcüğüm .Sana da günaydın sevdam.

- Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün güneşi seni ona kavuştursun… Günaydın.

- Günlerimin Biricik Aydın ışığı Bugün Gün Senin için Doğuyor Kalbimden Günaydın Bebeğim...

- KaranLık geçmiş Silindi ömrümüzden Işıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim..

- Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem..

- Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.

- Önceden uyanmış olup ta ayakta olanlara, bıktık artık senden bırak yakamı diyenlere, biricik kankalarıma arkadaşlarıma, beni seven ya da gıcık olup ta söyleyemeyen herkese günaydınlar olsun.

- Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, seninle güne merhaba dedim Günaydın Sevgilim.

- Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.

- Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.

- Merhaba Hayata Merhaba! Uyandım Aşkımın Adıyla Bu yeni Sabaha, Haydi Sende Kalk birtanem beni yalnız Bırakma :) Günaydın Aşkım Sanada :p

- Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın.

- Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın…

- Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana.

- Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm

- Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GUNAYDIN herşeyim.

- İlahi ben ya… Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji… Bende anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Ya aslında benim sana günaydın diyesim var. Günaydın…

- Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünki sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim Günaydın herşeyimmm..

- Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim bunu unutma. Günaydın AşkImMMmMMm

- Bugün sana sabah kahvaltısı gönderiyorum umut dolu bir omlet, 2 dilim öpücük, haşlanmış sevgi ve hasret çayı demledim kaç şekerli olsun?

- Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, 1 gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda bebeğim, Günaydın Olsun Sanada.

- Yine Güneş Doğuyor Adınla Başlıyorum hayata, Güneş Gözlerin Gibi Yakıyor içimi Cennet Gözlüm Günaydın Olsun Sana..

- Bende diyorum neden bana Günaydın Adam"ım iyi geceler herifim mesajları gelmiyor meğerse sevgilim yokmuş ya benim…

- Yeni Bir Gün Yeni Bir Anıyı Hatıralarımıza Yazmak için Yeni Bir Renk Geliyor Bugün Hayatımıza Günaydın Sevgilim..

- Sensiz Bir Gece Daha Gözlerini Kıskanan Güneşin Doğmasıyla Bitti, Bugünüde Seninle Geçirmenin Ümidiyle Günaydın Aşkım…

- Gelmeyen “günaydın” mesajları, yalnız yapılan kahvaltılar, bugün de gerçekleşmeyen rüyalar. Yeni bir güne “günaydın…

- Sensiz Uyandığım Her Sabah Geceymiş Gibi Geliyor Bana Birtanem Sensizlik Karanlık Zindanlardan Bir Kuyu Benim için, Güneş Gözlüm Günaydın..

- Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın

- Anı yaşayalım, mesajlaşalım, ilk mesaj benden, sonrası senden, günaydın sana, güzel bir gün, güzel bir sabah, hadi bana eyvallah…

- Günlerin Aydın Olurken Kalbin Bensiz Olmasın, Kalbin Benimleyken Bende Herzaman Seninleyim Biriciğim, Günaydınlar Olsun..

- Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay"ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun