-->

Halaya Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Halaya Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Halaya Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Halaya Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Halaya Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin, günaydın.

- Günün aydın olsun, bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar

- Günaydın, sabahı aydınlatan, hep doğru yolu gösteren değerli dostum.

- Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, hayırlı sabahlar.

- Allah(C.C.) hayırlarla dolu güzel bir gün nasip etsin, Günaydın.

- Hayır dileyelim mevladan, günümüz uzak olsun beladan, hayırlı ve güzel sabahlar.

- Günün aydın kalbin benimle olsun, Seviyorum seni aşkımın efendisi.

- Hayır dileyelim mevladan, günümüz uzak olsun beladan, hayırlı ve güzel sabahlar.

- Kalbindeki huzur gün boyunca bu günün aydınlığı gibi olsun. Günaydın dostum iyi ki varsın.

- Günaydın arkadaşım, yeni bir haftanın ilk gününde işlerinde kolaylık, huzurlu ve sağlıklı bir hafta geçirmeni diliyorum, kolay gelsin...

- Allah'ın rahmeti ve bereketi her daim üzerinize olsun, evinizden huzur, yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı Sabahlar Cümleten.

- Günaydın... Güzel bir gün diliyorum. Gün sadece güzelliğiyle kalmaz umarım, sonraki daha da güzel günlerin de başlangıcı olur...

- Günaydın demek isterdim ancak gün karanlık :) Sabaha bulut çökmüş olsa da, kalbinizin ışığı gözlerinize vursun ve baktığınız her yer size aydın olsun. Mutlu Sabahlar.

- Dua ibadetin özüdür bol dualı bir gün dileğiyle günümüz aydın kazancımız bereketli olsun, cümleten hayırlı sabahlar..

- Sevdiğinden günaydın mesajı almayan dostlarım bir araya gelsek, dünyanın etrafını 2 kez dönecek halay kurarız, günaydınlar :)

- Arkadaşlar telefonunuza "sıcak bir günaydın mesajı" bırakıyorum, yudum yudum için, iyi gelir, ihtiyacı olan varsa da alsın...

- İyilikten, Güzellikten, Mutluluktan Yana Nasibiniz bol, Gününüz aydın olsun... Günaydın, Mutlu Haftalar...

- Rabbim bizleri gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığı gibi günümüzü de hayırlı kılsın inşallah. Hayırlı Sabahlar.

- Sevgiyi içinde saklayan, gülmeyi avuçlarında tutan, kalp atışlarını kimseye duyurmayan, hüznü göz yaşlarında tutan, dünyaya gururla bakan meleğime günaydın:)

- Günaydın masamdaki bahar dalı, ya o eller ya çiçeğin sevdalı, seninle güneşe durmak yeniden, ne söylerse söylesin kahve falı.

- Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında tek istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili, Günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun