-->

Halaya İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Halaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Halaya İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Halaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Halaya İyi Geceler Mesajı sizlerle.
- İyi uykular sevgilim, rüyanda buluşmak üzere…

- Allah’im sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahsetsin biriciğim.

- En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitanem tatlı uykular.

- Allahım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahsetsin biriciğim.

- Arım balım peteğim gülüm dalım çiçeğim karizmatik erkeğim iyi geceler.

- Sen benim rüyalarımdaki hayalim hayattaki tek yaşama sebebimsin iyi geceler meleğim.

- İyi geceler gözümün görmediği gönlümün hissettiği.

- En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bitenem tatlı uykular.

- Yüreğimde senden bana hiç bir ışık yok! Ben karanlıktan çok korkarım.beni gel al burdan…

- Herşeyin bir zamanı var yaşamında,sevmeninde,ölmeninde ama şimdi uyuma zamanı…iyi geceler

- Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyo.

- Rüyalara rest çektim uyumuyorum. Herkez derin uykudayken ben sana dalıyorum. Uykular çok tatlı derler ben seni tadıyorum. Onlar uykuya ben sana doyamıyorum… İyi geceler sevgilim.

- Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; seni çok seviyorum ve hep seveceğim iyi geceler.

- Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın bitanem!…

- Geceye inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın seninle ısınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım ve bir tek sana bağlı kalacağım aşkım…

- Geceler karanlık, geceler işsiz çok zor geliyor bana, hele de sensiz hiç çekilmiyor bitanem, gelde sevindir seni seven sevgiliyi…

- Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece  sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi geceler herşeyim!

- Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Herşeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım….

- Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım….

- Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi geceler herşeyim!

- Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş…

- Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar evliliğe giden yolumuzda bir günü de bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla uyuyacağım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…rüyalar ‘ima bekliyorum. Öpüyorum en tatlı yerinden

- Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. İyi geceler

- Bataryası zayıf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebi ile ulaşamadık ful çeken hatlarımla seni çok seviyorum aşkımm tatlı benli rüyalar.

- Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz.sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler

- Hayatımdaki en değerli varlıkk canım taa içii bitanecik sevgilim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek dileğiylee seni çok seviyorum iyi geceler

- Hayatımdaki en değerli varlıkk canım taa içii bitanecik sevgilim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek dileğiylee seni çok seviyorum iyi geceler

- Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.

- Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler

- Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bitanem… Huzurlu ve mutlu… İyi geceler… Seni seviyorum.

- Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum bitanem iyi geceler .

- Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…

- Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…

- Günün birinde hayat seni boş verirse ve yüreyin sana yalnız bırakıldığını söylerse aldırma çevir gözlerini gök yüzüne sana gülümseyen gözlerimi göreceksin aşkım iyi uykular tatlı rüyalar.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun