-->

Amcaya İyi Geceler Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Amcaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Amcaya İyi Geceler Mesajı sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Amcaya İyi Geceler Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Amcaya İyi Geceler Mesajı sizlerle.
- Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.İyi Geceler

- Sen yaşadığım bir ömür gördüğüm en güzel günlerimsin sen her gece rüyalarıma giren bir tanecik sevgilimsin iyi geceler

- Havanın serinIiği tenini ürpertmesin,bedenim yanında oImasa biIe,ruhum hep senin yanında...İyi Geceler

- Çağrılarım öpücük olup yanağına konsun. Mesajlarım kalbine kazınıp duygularım olsun. İyi geceler diledim sevgilim haberin olsun..

- Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin. Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene. İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı..

- Havanın serinIiği tenini ürpertmesin,bedenim yanında oImasa biIe,ruhum hep senin yanında…İyi Geceler

- Bir müzik çalıyor içimde adı aşk nağmeleri ile süslenmiş, bir aşk var kalbimde adı seninle başlar sonunu sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Birtanem İyi Geceler

- Bi b?kışınl? doğuyors? k?lbimde günes, uyuduğund?ys? b?tıyor güneşim. H?y?tımd? ömrümde sensin. İyi Geceler Herşeyim..!

- Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler..

- Bu gece bütün sevdikIerin yanında…ne tatIı uyursun sen şimdi…birtek seni öIesiye sevenin senden uzakta,birtek seni öIesiye sevenin uykusuz…adını can koydum seni canıma koydum…iyi uykuIar.

- Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan.

- Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma..

- Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım, sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim; seni çok seviyorum!

- Bu gece bütün sevdiklerin yanında..ne tatlı uyursun sen şimdi..birtek seni ölesiye sevenin senden uzakta,birtek seni ölesiye sevenin uykusuz..adını can koydum seni canıma koydum..iyi uykular

- Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi geceler herşeyim

- Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat.

- Bir gün hayatına biri girer ve günaydın mesajı atmadığı zaman uyanmak, iyi geceler mesajı atmadığı zaman uyumak zorlaşır

- Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için..yanagına bir buse gonderiyorum…huzurla uyu bitanem..huzurlu ve mutlu…İyi geceler..seni seviyorum..

- Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi geceler herşeyim.

- Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun