-->

Abiye Günaydın Mesajları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Abiye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Abiye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Abiye Günaydın Mesajları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Abiye Günaydın Mesajı Kısa sizlerle.
- Canım abim seni çok özledim. Günaydın.

- Güzel ve sıcak bir güne uyanırken, sevgisi güneş kadar sıcak olan abim günaydınlar.

- Günaydın baharda açan kır çiçekleri kadar güzel olan abim.

- Hadi yakışıklı uykucu yeter bugün bu kadar uyandığın kalk ve güne başla. Günaydın mutlu prens.

- Güzel günlerin olsun, günlerin hep neşe ile dolsun, neşen kalbinden taşsın yüzünde gülümseme olsun. Canım abim günün aydın olsun.

- Benim sırdaşım, en yakın arkadaşım canımdan çok sevdiğim abim Günaydın. Günlerin huzurlu ve mutlu olsun.

- Seni gören herkes sana hayrın kalır, seni seven herkes seni sevmeye doyamaz. Günaydın yakışıklı abim.

- Sen çok uzaklara gittin bizleri bıraktın diye çok üzülmüştüm. Çocuk aklı işte abi ne kadar uzağa gitse de hiç kardeşini unutur mu? Seni çok özledim abiciğim.

- Hadi uyan artık bak sabah oldu. Kalk bu mesajı oku, yüzüne gülümseme gelsin, günün mutlu ve neşeli olsun. Günaydınlar.

- Abiciğim günaydın! Sabah sabah nerden çıktı bu günaydın mesajı diye sorma şimdi sadece seni çok sevdiğim için içimden geldi. Ha bir de eğer unuttuysan hatırlatayım bugün bana para gönderecektin. Günaydın abilerin abisi.

- Senin gibi bir abim olduğu için dünyanın en şanslı insanı olduğumu düşünüyorum. Sen iyi kalpli mükemmel bir insansın.

- Biz seninle bir arkadaş gibi büyüdük. Beraber aynı yollarda yürüdük, koştuk. Gün oldu beraber ağladık, dövüştük, barıştık ama biz her zaman birbirini seven iki kardeştik. Günaydın Abiciğim seni çok özledim.

- Seni hep sevdim ve her zaman da seveceğim, sen her zaman benim yüreğimde olacaksın Abim. Günaydın mutlu günler.

- Sen bir baba edasıyla bizleri korudun kolladın, yetmedi bizim için kendi mutluluğundan oldun. Allah’ım seni korusun, seni bizlerden ayırmasın. Güzel günlerin olsun.

- Kardeşlik bir tuvale çizilen bir mutluluk resmi gibidir. Ne kadar eskise de baktıkça mutluluk verir insana. Hayırlı sabahlar abim.

- Günaydın uzaklarda uyanmış yakışıklı prens. Canım abim sen benim için dünyadaki en değerli varlıklardan daha değerlisin.

- İnsanın abisinin olması ne güzel, abisini düşündükçe içinin mutluluk, cüzdanın para dolamsı ne güzel bir şey ya Rabbim. Günaydın abiciğim benim.

- Günaydın gecemi bir yıldız gibi aydınlatan, sabahıma bir güneş gibi doğan, bana her zaman mutluluk veren abim.

- Evimizin neşesi, annemin biricik kıymetli oğlu, benim de biricik canımdan çok sevdiğim abim günaydın.

- Sevgisi yazın güneşi kadar sıcak, kışın karı kadar temiz ve berrak olan iyi kalpli yakışıklı prense günün aydın olsun. Gönlüne mutluluk dolsun.

- Güzel günlerin olsun, günlerin hep neşe ile dolsun, neşen kalbinden taşsın yüzünde gülümseme olsun. Canım abim günün aydın olsun.

- Yeni başlayan gününün yaşadığın en mutlu günden daha mutlu olması, ömründe hiçbir zaman unutamayacağın bir gün olması dileğiyle günaydın abim.

- Annem hadi abini kaldır kahvaltı hazır derdi. Ben seni kaldırmak için çok uğraşırdım ama sen bir türlü uyanmazdım. Bende kızar kalk artık kalkıyorsan diye bağırırdım. Annem abine güzel sözler söyleyerek uyandırsana derdi bana. Ne bileyim ben abim her zaman yanımızda olacak zannederdim. Böyle uzaklara gideceğini onu çok özleyeceğimi nerden bilirdim ki? Canım abim sana sözlerin güzelini söylüyorum seni çok seviyorum günaydın abiciğim.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun