-->

Laf Sokucu Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Laf Sokucu Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Laf Sokmalık Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Laf Sokucu Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Laf Sokmalık Sözler sizlerle.
- Yüz dilde seni seviyorum desen ne fayda. Bir dilde adam gibi söyleyemedikten sonra.

- Besmelesiz sevdin galiba beni; Yüzün bir yana kaymış, şerefin ayrı bir yana.

- Bağlanmaktan korkuyorum dedi. Tasmasını çıkardım gitti!

- Moralim çok bozuk; şu seni seviyorumlu fıkranı anlat da gülelim birazcık.

- Dansöz gibi kıvırma koçum, bi rahat durda para takayım bir tarafına.

- Yalnız olmak, yanlış kalpte olmaktan iyidir.

- Biraz insan ol diyeceğim ama seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

- İnsanlar da fotoğraf gibi; Ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi!

- Seni adam ederdim ama çoktan köpeğim olmuşsun, ne lüzumu var.

- Aklında kalmasını bilirim de, sıkılıyorum orada, bomboş!

- 50 kuruşluk çikolatanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.

- Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

- Kuruşu kuruşuna hesapladım seni. İnan 5 para bile etmedin.

- Kara kalem resim yapmayı seviyorum çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.

- Oluruna bıraktım her şeyi paşam. Bak sensizde devam ediyor yaşam.

- Canım bile emanetken, kaybedecek neyim olɑbilir ki ?

- Ne oldu o kadar trip atıp tuttun, bɑk yine son noktayı ben koydum.

- Sorunum ağlamayı öğrenmek değil gülmeyi unutmak!

- Bana ayrı dünyaların insanıyız dediğinde anlamıştım canın’ın cehenneme ait olduğunu.

- Benim için artık; eskicinin bile almayacağı bir ‘eşya’ gibisin. Artık gidebilirsin.

- Kaza gibiyim, kimin başına geleceğim belli olmaz.

- Hayatımdan gidenler, ya hoşuma giderler ya da boşuna.

- Benim koyduğum noktadan sonra kuracağın cümleyi ancak kendin okursun!

- Öyle insanlar tanıdım ki şu hayatta, hevesim değil, sevesim kɑçtı.

- Laf sokarım derinden ɑklın oynar yerinden…

- Arıza lamban yɑnıyor tatlım, haydi bir sanayiye uğra da gel!

- Bana iyi gelenler hep benden gidenler oldu.

- Gidene asfalt bile dökeriz maksat rahat yol alsın.

- Bu sıralar herkes havalarda. Hayırdır uçak biletleri mi bedava?

- Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.

- Bilirsin ben belâ okuyamam, Allah selânı versin!

- Eğer bana koysaydı gidişin, sence bu kadar güzel olur muydu gülüşlerim?

- Oyun oynamaya gerek yok hayat. Ne sen çocuksun, ne benim dünyam lunapark.

- Hani derler ya; Bir konuşursam derinden, aklın oynar yerinden.

- Konuşursam derinden, kimse kalkamaz yerinden.

- Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasınlar.

- Gel bu gece kaybettiklerimize içelim; ben sana, sen şerefine!

- Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum.

- Benim de güldüğüm zamanlar çok oldu ve gülüşlerim bazılarına fazlasıyla koydu!

- Kendini özel hissettirdiysem özür dilerim, yaparım böyle hatalar!

- Şarap gibi kadın olsan kaç yazar, yanındaki adam turşu olduktan sonra.

- Beni sevmeyen varmış! Bak kalbim kırıldı, ritmi bile değişti… Tın Tın Tın..

- Küfür benim ağzıma yakışmıyor olabilir ama beni kızdıranların üzerinde çok şık duruyor!

- Canımı yakacak kadar gücü olanın sonuçlarına katlanacak kadar gücü olmalı!

- Eksik olmayın dedik fazla oldunuz, hayırdır!

- Asıl marifet buluttaydı, ama herkes yağmura şiir yazdı!

- Kimseden bir şey istemiyorum. Rahatsız vermeyeceksiniz az ötede durun yeter.

- Görmek istemeyen göze ışık tutsan ne fayda.

- Kimine göre kral, kimine göre yalanım... Unutmayın beyler adamına göre adamım...

- Bazı kişiler dümen çevirmek olunca kaptan olmak için sıraya giriyor.

- Canımı yakacak kadar güçlü olanın sonuçlarına katlanacak kadar gücü olmalı.

- Ben sana tavsiye... Sadece gülüşlerimi yakala. Öfkem sana ağır gelir...

- Eğer ben güneş isem sen aysın. Benim doğduğum yerde sen batarsın.

- Bana laf cambazlığı yapma kızım, bir laf sokarım kürtajla bile aldıramazsın.

- Terk etmek kolaysa senin için, el sallamakta hiç zor olmaz benim için.

- İnsanlığa davet etsek yol tarifi isteyecek insanlar var.

- Senin etiketinin olduğu yer fiyatı ben koyarım.

- Arada makyaj malzemelerini de ye ki, biraz da için güzelleşsin.

- Ana sütüyle adam olamadıysan, inek sütüyle ancak öküz olursun.

- Bazı insanları sarımsaklasak da mı saklasak, yoksa boğup da rahatlasak mı?

- Allah’ım! Bana sayıyla gönderdiğin insanlar, umarım stoklarla sınırlıdır.

- Yaptığınız g.tlük, dört dörtlük.

- Balonlar, içi boş şeylerin de bazen yükselebileceğini hatırlatır.

- Gidişine illa bir isim konulacaksa, mal kaybı diyelim.

- Canım, karakterin yere düşmüş. Onu bir alıver oradan.

- Çakalların özgürlüğü Aslan yerden kalkana kadardır.

- Zoruna gittiğini duydum. Güzel yer, ben de gitmiştim!

- Sen hala kabullenmedin mi sevap sandığın günahlarını!

- Seni unuttum sanma, sadece değerin kadar hatırlıyorum.

- Bugün laf koymayacağım. Çay koydum; gel, iç, insanlık gör.

- Eksik olmayın, dedik. Fazla olmaya başladınız. Hayırdır?

- Ben insanları harcamayı iyi bilirim. Yeter ki bozuk olsun.

- Kendi bindiğim gemiyi yakacak kadar deliyken, beni kibritle korkutmaya çalışma!

- Sana benden nasihat: Başkasıyla gelen mutluluk, başkasıyla gidecektir.

- Hesabını veremeyeceğin işlere kalkışma! Öbür tarafta bulaşık yıkatmıyorlar.

- Canım, bak! Bir derdin sıkıntın olursa, biliyorsun, hiç umurumda değil.

- Her gece resmine bakmadan yatamıyorum, illa tüküreceğim.

- Canımı sıktığın zaman sana tekme tokat dalıp, “Pardon! Dalmışım.” diyesim var.

- Egonu öyle beslemişsin ki karakterin aç kalmış.

- Gölgene de yazıklar olsun! Seni adam sanmış ki peşinden gidiyor.

- Ben “geri zekâlılıkla mücadele vakfı” mıyım, ya?

- Kar yağınca mikroplar ölür diyorlar. İyi misin?

- Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor.

- Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında…

- Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana.

- Bugün laf koymıcam. Çay koydum; gel, iç, insanlık gör.

- Biz kimsenin varlığıyla var olmadık. Yokluluğuyla da yok olmayız.

- Bana akıl verirken kalanı sana yetmeyecekse, benim için risk almanı istemem.

- Dost dediğin kara günde belli olurmuş. Söndürün ışıkları, dostlarımı sayacağım!

- Yanımda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umurunda?

- Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin, şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

- Deliler tedavi edilebilir, ama salaklar asla. Çok uğraşmayın!

- Keyfin bilir be. Sen yoksan hayalin var. Her türlü benimsin yani.

- Şimdi sahne senin, devam et! Ama sıra bana gelmesin, dua et!

- Ağzımı bozmaya gerek yok. Gülüşlerimle de küfür edebiliyorum.

- Der ki Kadın: “Susarsam” cevap veremezsin.

- Terk etmek kolaysa senin için, el sallamak zor değil benim için.

- İki büyük kaza geçirdim. Tramvay ve sen. En kötüsü sendin.

- En az benim kadar annemin de ahi tutar sana. Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta.

- Bazı insanlar ayakkabı mağazası gibi, her numara var Allah için.

- Eksik olmayın, dedik. Fazla olmaya başladınız. Hayırdır?

- Zor, biliyorum. Ama nasipte varsa açılır yollar. İzin ver Allah’ım.

- Kendine bir yol çizebilmek için, bazı insanların üzerini çizmek zorundasın.

- Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir.

- Zoruna gittiğini duydum. Güzel yer, ben de gitmiştim!

- Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz.

- Bir “ZAM” da şu insanlara gelse kendilerini bu kadar “UCUZA” satmasalar…

- Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.

- Ne yarım kaldım senden sonra, nede yaralı, beni ne sen yıkabilirsin, ne de en Kralı !!!

- Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da!

- Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın… buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

- Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de.

- Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun!

- Parçaları kaybolmuş puzzle gibisiniz. Kiminizin aklı, kiminizin ruhu kiminizin kalbi yok.

- Kime kıymet versem hayatımı ‘kıyamete’ çevirmesini iyi biliyor.

- Sana değer verip aşkı bulacağıma x’e değer veririm y’yi bulurum daha iyi.

- Ey sevgili nedir yüzündeki acı yoksa kırılan hayallerim mi battı eline?

- Bir kadının gözyaşının akmasına sadece soğan değil, bir ‘hıyar’ da neden olabilir.

- Bir “zam” da şu insanlara gelse kendilerini bu kadar “ucuza” satmasalar.

- Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

- Senin yakarak küle çevirdiğin kalbi, bir başkası üfleyerek can verir.

- Kaşarların arkasından gidip onları yemeye çalışanlar, fareden başka ne olabilir ki!

- Bakmayın seni seviyorum dediğine, katilliğe özenmiş kurban arıyor ib*e!

- Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

- Seni adam ederdim ama çoktan köpeğim olmuşsun, ne luzmu var.

- Bana kalbimdesin deme sevgili, kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni…

- Bazı insanlar ayakkabı mağazası gibi, her numara var Allah için.

- Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun.

- Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

- Kara kalem resim yapmayı seviyorum. Çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.

- Kır kalbimi gönlün olsun. Al gönlümü senin olsun.

- Oluruna bıraktım her şeyi paşam. Bak sensizde devam ediyor yaşam.

- Küfür edemem ben bilirsin susuyorum. Dile getiremediklerimi sen anla.

- Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer bulursun…

- Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir ‘el’ olduklarını daha iyi görsünler.

- Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok.

- Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

- Duydum ki; bir başkasının elini tutuyormuşsun.. Bilirsin ben belâ okuyamam, Allah selânı versin!

- Aldırma gidenlere, sevip terkedenlere. Hayat dediğin iki kelime: "Hoş geldin", "Güle Güle"

- Sevgimi anlayamadın mı gözlerimdeki yaştan, atalarımız doğru demiş eşek ne anlar hoş laftan.

- Galiba bu aralar karaktersizlik moda. Esas şaşırtıcı olan bunların bu kadar çok takipçisi olması.

- Biz sevdiklerimizi 165 karakterlik SMS’ler ile değil, delikanlı yüreğimizle severiz. Güzelim…

- Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

- İkinci bir şans mı? Tabi; istersen kampanya da yaparım senin için yüzsüz, gurursuz, vade farksız.

- Gideceksen git, inan beddua bile etmem sana. Bilemem çünkü isabet eder mi ikiyüzlü suratına?

- Mallardan uzak. Manyak ve hayvansal kişiliklerden uzɑk, gerçek insanlarla yeni bir hayat.

- Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol bel ki yanımda yer bulursun.

- Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım! Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.

- Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek ayrıcalıktır.

- İçinden geldiği için bizimle olanları, işinden geldiği için bizimle olanlara değiştik. Yanlış ettik.

- A101'de satılan 25 kuruşluk çikolatanın tadını bile veremeyen insanlar var. Öyle gereksizler...

- Bazı insanların da aynı televizyon gibi tepesine vurulduğunda düzelmesi en büyük temennimdir.

- Hani senin varlığın “fifi”, yokluğun da “tın” ya! Benim varlığım “olay”, yokluğum “koyar”..!

- Laf sokma, kapak olursun. Yalvarma, köpek olursun. Delikanlı ol, belki yanımda yer bulursun.

- Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte.

- Saçlarının neden döküldüğünü anladım. Kafanın içinde tutunacak bir yer bulamadıkları için.

- Evet, sivri bir kadınım ben. Nerenle algılarsan orana batar cümlelerim. Yapacak bir şey yok.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun