-->

Akılda Kalan Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Akılda Kalan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Akılda Kalan Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Akılda Kalan Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Akılda Kalan Sözler sizlerle.
- Bugünde istediğin Gibi Geçmediyse Günün Suçun Yarısı Senin Yarısı Günündür..

- Kırdığın Kalbin Sahibine Bak Nasıl Olsa Yolun Tekrardan Karşılaşacaktır..

- Demir Olsaydım çürüyüp Giderdim Ben Toprak Oldum da Yaşadım..

- Gerçekçi Bir Sarsıntı Sahte Olan Dengeden iyidir..

- Sıcak Bir Eli Tutmak istersen Diğer Elini Tut Kimseden Fayda Bekleme..

- Oğlun Varsa El Ekmeği Tattırma Kızın Varsa El Evinde Yatırma..

- İnsanın Sonu Yokluksa Bu Varlık Neden ki..

- Bir çok Kişinin Laf Olsun Diye Yaşattığını öğretti Hayat..

- Bozuk Para Cep Deliyor Bozuk insan Kalp ikisinin de Gereği Yok harcayın..

- Suçları Genelde Tutkularım işletiyor Beni Bu Hatanın Peşinden Sürükleyen Aşktır..

- Silginiz Kalemden önce Bitiyorsa Hatalarınız çok Fazladır Düzeltin..

- Diz üstü Yaşamaktan iyidir Ayakta ölmek..

- Eski Bir Diyişle Aynı Noktaya çıkmanın Birden çok Yolu Vardır..

- Sabırlı Ol Güzelim Her şeyin Zamanı Vardır Sevmenin Sevilmenin Hatta ölmenin Bile..

- Dağı Tanıyan Uçurumu illaki Tanır Madem Bir Yükseliş Var iniş Olmaz Olur mu Hiç..

- Aşk 2 Kişiyle Oynanır ve iyi Olan Kaybeder..

- İnsan Biriyle Yaşlanmalı Birisi Yüzünden Değil..

- Hayallerin Varsa Erteleme Ne Kadar Zamanın Kaldığını Bilmiyorsun..

- Basit Olan insanlarla Uğraşma Kartalın Sinek Avladığını Gördün mü Hiç..

- Çiçeğin Dikeni Var Diye üzülmeyeceksin Dikenin çiçeği Var Diye Sevin..

- Beklemesini Biliyorsan Her şey Ayağına Gelecektir..

- Kalbinle inanıp Yaptığın Ne Varsa Mutlak Sana Dönecektir..

- Doğru Yoldaysan Yükünde Ağır Olur..

- Beklentiler insanı Sadece üzer..

- Aşklar Mesafe Yüzünden Değil şüphe Yüzünden Ölür..

- Hayırlısı Bana Yakın Hayırsızı Bana Uzak Olsun..

- Çok Fazla Hayal Kurmaktan Ölüp Gideceğiz..

- Eğer Seninle Saçmalıyorsam Seninle Mutluyum Demektir..

- Bazen Yanlış Oluyor ama Yinede Sahiden Güzel Oluyor..

- Güleceksin Kardeşim Hem Düzeni Bozmak için Hem de Seni üzen insanları Bozmak için..

- Aklıma Geldiğinde Yüzümü Gülümsettiğin için Teşekkürler..

- Bana Yüreğini Yasla da Bir Ömür Boyunca Birbirimize Yük Olalım Sevgili..

- Dünyanın En Güzel Hissi Sevdiğin Tarafından Sevilmektir..

- Başını Koy Dizlerimin üzerine Sen Rüyalarına Dal Ben Cennet Güzelliklerine..

- Konuşmamış Olduğum Tüm Dakikalarda Seni Kaybetmekten Korkuyorum..

- Her şey çok Güzel Olacak Bugün Olmadı Ama Elbet Bir gün..

- Biraz Daha Sabır Geçmez Dediğimiz Ne Varsa Geçecek..

- Özür Diliyorum Sevgili Biran Umurundayım Sandım..

- Ben O Gemiyi çoktan Yaktım içinde Belki Bende Yandım ama Yaktım..

- Sabır Ağları Acı Bir Ota Benzer Hem Can Yakar Hem de Tedavi Eder..

- Sana Sor Bir Ricam Olacak Seni Sevdiğim Sokaklarda Sevme Bir Başkasını..

- Evet Manyağım Olum Ben Sütten Ağzım Yandı ineği Öldürdüm..

- Öyle Bir An Gelir ki Kocaman Sımsıkı Sarılmak istediğin insana Merhaba Der Geçersin..

- Herkes Fazlasıyla Sevmiş Seni Ben ise Eksiklerinle Sevmiştim..

- Sonra Gülüşlerin Geldi Aklıma Dedim ki Yine Olsa Yine Severim Lan..

- Masalımız Kaldığı Yerden Devam Etmeye Başladı Giden Dönmedi Kalan ise Unutamadı..

- Allah’ım Yalvarıyorum Sana Sen Onu Benim Elime Düşür Gerisini Hallederim Ben..

- Yanlış insanlar için Yapmış Olduğum Doğrulardan Pişmanım..

- Küçük Bir Mutluluk istiyorum O Kadar Küçük Olsun ki Kimse istemesin Onu Benden..

- Benim Ağzımdan Küfür çıkmaz Hak Eden Olursa Susarım O Anlar Zaten..

- Bizler çocukken öyle Güçlerimiz Vardı ki Üç Denildiğinde Her şeyi Yapardık..

- Umutlara Renk Vermiş Olsalardı Kesin Mavi Olurdu Gökyüzü Gibi Denizler Gibi Sonsuz..

- En Zor Günlerimi Hiç Vazgeçmem Dediğim insanlar Tarafından Yaşadım..

- Hayatım Boyunca Vazgeçtiklerimi Görsen inan Bana Şansını Bu Kadar Zorlamazdın..

- Kadın Severse Seninle Her Yere Gelir Ama Kesinlikle ihmale Gelmez..

- Bazılarına Hiç Güvenmedim Sağolsun Onlarda Beni Hiç Yanıltmadılar..

- Sarhoşken Söylenen Sözler Ayıkken Düşünülmüştür..

- Kimseyi Mumla Arayacak Değilim Beni isteyen Işığımı Bulur..

- Sen Gönlünü Defter Yaparsan Karalayan çok olur..

- Bana Hak Etmediklerimi Yaşatanlara Allah’ta Onlara Hak Ettiklerini Yaşatsın..

- Kesinlikle Kıskanç Değilim Ama Benim Olan Benimdir..

- Sebeplerimi Bilmiyorsan Seçimlerimi Yargılama Paşam..

- Ben O Bahsettiğin Defterleri Kapatmadım Benzin Döküp Yaktım..

- Farkındayım Kimse Kimseyi Sevmiyor Ama Herkes Birbiriyle Samimi..

- Sevdiklerimi Kimseyle Tabi ki de Paylaşamam Miras mı Lan Bu..

- Sen Arkamdan Konuşuyorsun Ama Ben Arakama Hiç Bakmam Güzelim..

- Gülü Sevip te Dikenine Katlanmanın Bir Alemi Yok Papatya Sevin Sizde..

- Penisine Ne Zaman Bir Sinek Konar O Zaman Anlarsın işte şiddetin Hiçbir şey çözmeyeceğini..

- Ben Doğrularımı Yaparken Kaybetmekte Olduğum Kim Varsa Yolunun Açık Olmasını Diliyorum..

- Çık Balkona Bir Sigara Daha Yak Acıdan Geberip Gitsen de Gerçekleşmeyen Hayallerin şerefine..

- Aranıza Biraz Zaman Zamanla Biraz Boşluk Girdiği Zaman Hiç Bir şey Eskisi Gibi Kalmaz..

- Seveceksen Aşk Acısı çekmiş insanları Seveceksin Onlar Sevginin Ne Demek Olduğunu iyi Bilir..

- Tırtılın Bile Kelebeğe Dönüştüğüne Şahit Oluyoruz da Bazı Yavşaklar Neden insana Dönüşmüyor..

- Öyle Kuru Kuruya Sevgimi Olur Diyordu Anlamalıydım Aslında Belliydi çok Göz Yaşı Döktürecekti.

- Benim için Bir Kişiyi Sevmek O Kişiyle Bir Ömür Boyu Yaşamak Demektir Ben Seni çok Seviyorum.

- Zaman Geçtikçe Hayallerin Bile Siyahlaşmaya Başlar işte O Zaman Asıl Karanlık insan Sen Olursun.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun