-->

Üzücü Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Üzücü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Üzücü Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Üzücü Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Üzücü Sözler sizlerle.
- Senin O Gidişine illa Bir isim Lazımsa Mal Kaybı Diyelim..

- Açık Kalple Konuşan Bir Düşman içten Pazarlıklı Olan Dosttan Daha iyidir..

- Bana Kimse Aşkı Sormasın Ölünün Arkasından Konuşmak Günah..

- Beklemek Hiç Yormaz Beni Beklediğimi Başkasıyla Görmek işte o Bitirir Beni..

- Hadi Yalnızlığını idam Et Bakalım Son Arzusunu Yerine Getire Bilecekmisin..

- Seni Aklıma Getirecek O Kadar çok şarkı Varken Yanıma Getire Bilecek Hiç Bir şey Yok..

- Hayat Yalnızlık Demekse Sende Yoksan Neden Yaşayayım ki..

- Her zaman ki Gibi Başroldeyim ve Hüzünü Yine Ben Oynuyorum..

- Bırak Gidecekse Gitsin Dönerse Senindir Dönmezse Zaten Hiç Senin Olmamıştır..

- Onun Gidişini Ayık Kafayla izledim Gelişini Sarhoş Bir şekilde Bekledim..

- Bir çok Zamanlar Sen Kör Olursun Sevgisinden O ise Nankör Olur..

- Geçiyordum Ama Hayal Kırıklığına Uğradım..

- Gölgem Bile Beni Terk Ediyorsa Senin Gidişini Hiçte Çok Görmem..

- Birini Sevmek Özlemek Yetmiyormuş Meğer Aşkı Ben Yanlış Anlamışım..

- Ne Kazandığını Bilemiyorum Ama Değmiştir Umarım Beni Kaybettiğine..

- Sokak Lambaları Gibi Olma Kime Yandığın Belli Olsun Ey Yar..

- Ayrılık Sevdanın Merhemi Olduğu Gibi Kini de Öfkeyi de Azaltır Bilirsin..

- Sen Doğru Dur Aslanım Eğri Olan Belasını Nasıl Olsa Bulur..

- Hayallerimi Bana Bırak Umutların Hepsi Senin Olsun..

- Bu Acıların Güzel Bir Kahramanı Olsun Adı Ben Sebebi ise Sen..

- Aslında Kural O Kadar Basittir ki Vazgeçtiğin An Vazgeçilmez Olursun..

- Bu Hayat Kahreder Beni Ezdi Beni Senin Gibi Sevgili Uzak Dur Benden Sevme Beni..

- Üzücü Bir Hayatımda Sen Kalıcı Bir Anısın Kalıcı Anılarımda ise Kalıcı Bir Kahırsın..

- Aşk iki Kişiyle Oynanır iyi Olan Bu Oyunu Kaybeder..

- İnsanların Umutlarını Kırmayalım Belki de Sahip Olduklarını Tek şeydir..

- Bıraktığında Sana Acı Verecekse Hiçbir şeye O kadar Sahiplenmeyeceksin..

- Bazen Kalp Ağlamaya Başlar Ama Gözlerden Yaş Akmaz..

- Acılarını içinde Tut Sadece Allah Bilsin Kimselerle Paylaşma ki Acıların Büyümesin..

- Bana Güvenme Sevgili Yüzüne Güler Arkandan Ağlarım..

- Gökten Yağan Kar Tanesi Kadar Beyaz Olmaz Onun Kadar Soğuk Olma Birtanem..

- Diyorlar ki Yaşından çok Olgunsun Evet Dedim çünkü Büyüklük Hep Bende Kaldı..

- Mutluluk Fotoğrafı Bile çektirmedi Hayat Kaybolan Bir Anahtar kadar Sahipsizim be Anne..

- Üzücü Olan Hayatımda Sen Artık Bir Anısın Kalıcı Olan Anılarımda ise Beni Mafh Eden şahıssın..

- Hiç kusura Bakmayasın Sevgili Sen Onunla Mutlu Ol Diyebilecek Kadar Az Sevmedim Seni..

- Bundan Öncekiler Nasıl Bittiyse Buda Biter Elbet. Bite Bite Bende Biterim Sonunda Olur Biter.

- Terk Edişinin Hüznü Aklımdan çıkmıyor Acısı Kalbimde Kaldı Gel de Dinsin Artık Bu Acı Izdırap.

- Hatırlamaktan Korktuğum Ne Kadar Anılarım Varsa Hepsini çöpe Attım Var mı Bundan Daha iyisi.

- O Kadar çok Yorulduğum Zamanlar Oluyor ki Gözlerimi Kapadığımda Açasım Gelmiyor inan..

- Sakın Ola Sende ki Aşk Heves Deme Bana Sen Hevesleri Uğruna Göz Yaşı Döken Birini Gördün mü Hayatında..

- Yanlış Olan Her şeyin Pişmanlığı Günü Geldiğinde Geçer Ama Yapılmayan Bir şeylerin Pişmanlığı Hayatın Boyunca Devam Eder..

- Gündüzün Renkleri Benzemez Gecelerin Rengine üşütür Ayaz Korkutur Karanlık Bir Gariplik Bir Hüzün Var içimde şu Şehirde Ya Ben Fazlayım Yada Yanımda Biri Eksik..

- Ey Yar Zannediyormusun ki Dilden Duymak Yeter Aslı Olan Gönülden idi Artık Söyle Yar Dildenmiydin Gönülden mi..

- Dünyaya Gözümü Açtığımda Sanki Senet imzalamışım Ne Kadar Dert Tasa Keder Varsa Hepsine imzamı Basmışım..

- Gönlümde Şuan Keder Var Ey Neşe şuan Gelme Müsait Değilim Misafir üstüne Misafir Kabul Edemem..

- Başıma Nasıl Olsa Gelmez Dediğim O Kadar şeyi Yaşadım da Kalbime Değsin istedim Bana Elini Bile Uzatmadı..

- Ay Değil Güzelim Mevsim Değil Koca Bir Ömür Geçti Sensiz Keşke Hiç Böyle Sevmeseydim Ağlıyorum Sensiz Sessiz..

- Aşkın Karın Doyurmadığını çok iyi Biliyorum Karnımı Değil Ama Kalbimi Doyurmaya çalışıyorum Ben..

- Bazı insanların Söyleyecek O Kadar çok şeyi Vardır ki Sadece Susmayı Tercih Eder Bilir Anlayanı Yoktur..

- Son Ölen Daima Umuttur Umutlarını Kaybetme ve Hep Gül Üzülmeler Senden Uzak Olsun Yüzünde Daima Gülücükler Olsun..

- Gönül Kapını Herkese Açma iki Laf Edeni Adam Sanma Bakma insanların Uyruğuna Tanıyamazsın Kuyruğuna Basmadıkça..

- Hak Yerini Elbette Bulur Helal Edilmeyen Hak Zaten Haram Olur Beddua Etmem Ben içimden Geçirdiğim Her Ah Elbet Yerini Bulur..

- Dünyadaki En üzücü şey Bir Zamanlar Birbirinin Her şeyini Bilen iki insanın Bir Yabancıymış Gibi Davranmasıdır..

- Hep Bir şeyler Verdiğin Sürece Sana Dost Görünen çok Olur Birde Bir şeyler iste de Gör Hepsi Birden Yok Olur..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun