-->

Popüler Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Popüler Mesajlar bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Popüler Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Popüler Mesajlar bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Popüler Sözler sizlerle.
- Herkesin Gecesi Kendi Yarası Kadar Derindir..

- Menfaatler Bitene Kadar Değil Ömür Bitene Kadar Sevmeli insan..

- Vicdan Pusula Gibidir Ona Uyarsan Doğru Yolu Bulursun..

- Ne Zaman Mutluluğu Yakaladım Desem Otur Yerine Diyor Yalnızlığım Otur..

- İnsanlarda Fotoğraflar Gibidir Ne Kadar Büyütürsen O Kadar Düşüyor Kalitesi..

- Allah Büyütür Efendim Suskun Dillere de Yorulmuş Yüreklere de Yeter..

- Ben Yalnızca Değer Verdim şimdiki Sevgilin Ne Verir Bilmiyorum..

- İhanetin Nedeni Değil Bedeli Olur..

- Yeter ki Sen Doğru Dur Eğri Nasıl Olsa Belasını Bulur..

- Başını Her Zaman Dik Tut Unutma Başı Eğik Olanın Celladı çok Olur..

- Arkamdan Konuşanların Hayallerine imzam Kazınmış..

- Bugünde ölmedim Anne Ama Yaşadım mı Onu da Bilmiyorum..

- Seni Düşünürken içim Geçmiş Düşünürken de ömrüm..

- Acıyı Görmeyen insan Mutluluktan Umuttan Sevinçten Ne Anlar..

- Bazı insanları Sadece Tanıdığın Ana Kadar çok Seversin..

- Hayallerimi Süslemek için Değil Hayat Kurmak için Sevdim Seni..

- Biz Popüler Değiliz Adamız Adam Bizim Durumlarımız Değil Adamlığımız Beğenilir..

- İstediğin Kadar Uzakta Ol Kalbimde ki Yeminim sin..

- Senin Bu Gidişinin illa Bir İsmi Olması Gerekiyorsa Mal Kaybı Diyelim..

- Eğer Yağmur Yağdığında içeri Kaçacaksan Gitmem Ben Seninle Uzak ülkelere..

- Lades Zamanı Bitti Güzelim Artık Aklımda Değilsin..

- Herkes Gider Ama Sen Herkes Değilsin Gitme..

- Gölgene Lafım Yok O da Seni Adam Sanmış Peşine Takılıyor..

- Bana Sözlerimden çok Yüreğimden Anlayan insanlar Lazım..

- O Kadar Karma Karışık Bir Haldeyim ki Ağlaya Ağlaya Gülesim Geliyor..

- SeniSeviyorum + Neden Bitişik Yazdın? ''Araya Oruspular Girmesin Diye..

- Ne Kadar şiir Varsa Sanki Hepsi Senin üzerine Yazılmış Tüm şairler Sanki Seni Tanıyormuş Gibi..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun