-->

Racon Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Racon Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sağlam Racon Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Racon Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Sağlam Racon Sözleri sizlerle.
- Hayatta ki Edinmiş Olduğum Tecrübeler Yediğim kazıkların Genel Toplamıdır..

- Bin Tane Doğru Yapsan da Bir Yanlışını Konuşurlar..

- Seveceksen ömrün Bitene Kadar Sev Menfaatler Bitene Kadar Değil..

- Düşman Kör Nişancıdır da Dost iyi Bilir Nereden Vuracağını..

- Uyku Tutmuyorsa Ya Kafan Güzeldir Ya da Kafanda ki..

- Şımaracak Kimsen Kalmadığında Hayat Seni Koca Bir Adama Dönderir..

- Herkesin Gecesi Kendi Yarası Kadar Derin..

- Bedel öderken Para üstü Beklemeyeceksin..

- Arkamdan Konuşan Ne Kadar insan Varsa Hepsinin Hayallerine imzamı çaktım..

- Deli Tarafıma Denk Gelmeyesin Zira Orada Ben Bile Hükümsüzüm..

- Acın çoksa Gülüşünde Güzel Olur..

- Kimseye Eğilecek Başım Yok Umudumun Tükendiği Yerde inadım Başlar..

- Son Anda Düşmanların Sözlerini Değil Dostların Sessizliği Gelecek Akla..

- Hayal Kurmak için Değil Hayat Kurmak için Sevdim Seni..

- Ben Yanlış Yaparım Ama Yanlışlıkla Yapmam..

- Hiç Bir şeyi Zamana Bırakmam Her şeyi Allah'a Emanet Ederim..

- Büyük Söz Konuşmayacaksın Bu Hayat Tükürdüğünü Yalatmaz Yutturur..

- Bir Kadını Mutlu Etmek istiyorsan Dost Gibi Dertleş Baba Gibi Koru Adam Gibi Sev..

- Sigarayla Aklıma Geliyorsan Dumanıyla Defol Git..

- İki Arada Bir Derede Kalmadı Bu Gönül Ya Sevdim, Ya Sildim..

- Gönül Almayı Bilmiyorsa O Kişiye ömür Emanet Edilmez..

- En Ağır Yerinden Vursa da Hayat Besmele çek Ayağa Kalk..

- Küpe Takan Erkeklere Alışan Kızlara Eli Tesbihli Delikanlı Erkekler Fazla Gelir..

- Bugün de ölmedik Yaşadık mı O da Belli Değil..

- Sen Leyla Kadar Sevseydin Ben Mecnun'u Utandırmasını Bilirdim..

- Hayatı Kurallarıyla Yaşamaya çalışırsan Ezilirsin Kendi Doğrularınla Yaşarsan Ezersin..

- Bizim Ortamlarda Yaşı Büyük Olana Değil Adam Olana Abi Deriz..

- Alttan Aldık Yeteri Kadar şu Dakikadan Sonra Herkes Ederi Kadar..

- Kimseleri Ezmedim Ezeni Ezdim Dostuma Kardeşime Yanlışa Düşüpte Kendimi Madara Etmedim..

- Bana Zoru Anlatmaya Çalışma O Benim Hayat Felsefem Öfkeyle Kalkarsam Zarar Vermeden Oturmam..

- Bizler Son Model Arabalarla Gezip Gözlüklerle şekil Yapanlardan Değiliz Biz Tesbih ile Gezer Takım Elbisemiz ile Havamızı Basarız..

- Çok Mutluyum Yeni Sevgilim Var Demişsin Ama şunu Unutma Aslanın Bıraktığını Daima çakallar Kapar..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun