-->

Özlem Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Özlem Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Özlem Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Uzun Özlem Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Kısa Özlem Sözleri sizlerle.
- Evet; Özlüyorumm..

- Bir Sana Yandım Ben..

- Bilirim Bilmez Olur muyum Hiç Ölenle ölünmüyor Kalanla da Yaşanmıyor Be Kardeşim..

- Aşk çığlık Dediğinin En Zevkli Türevidir öpüşmek ile Entegralı..

- Hayat Neşeli Olsa Doğarken Ağlarmıydık Hiç..

- Olur ya özlersin Bir Gün Başlatma Gururuna çık Gel..

- Hayal Kumayı Seviyorum Orda Her şey Yolunda Gidiyor..

- Özlediğim Birisi Var ama Yapabilecek Hiçbir şeyim Yok..

- Öyle Bir Gülüşü Vardı ki Sanki Cennetin Fragmanıydı..

- Hayatında Öyle Birisi Olacak ki Onu Birine Anlatırken Tekrar Aşık Olacaksın..

- Körün ışığı Sağırın Sesi Toprağın Suyu özlemesi Gibi özledim Seni..

- Özlüyorum işte Ama Fazla Değil Her Saniye..

- Kar Beyazdır ölüm Ellerinde Gülüm Yine Yoksun Diye Düşmanım Her Güne..

- Yaprak Sıkılmıştı Ağaçtan Sonbaharda Bahanesi Olmuştu işte..

- Dünya Senin O Gözlerin Kadar Güzel Olsaydı Yaşamaya Değerdi Güzelim..

- Hasretin Yüreğimi Yakar Oldu Artık Dayanmak Zor Geliyor Be Güzelim Bu Ayrılığa..

- Hatırlanmak Sevmek Kadar Güzelse Unutulmak ölmek Kadar Acıdır..

- Aklından çıkarma Her Açtığın Yaradan Hesap Soracak Yaradan..

- Seni Her özlediğimde Kalbime Bir Yıldız çiziyorum Artık Benimde Bir Gökyüzüm Var..

- Seni Sensiz Senden Uzakta Yaşamak Ne Kadar zor Bir Bilsen..

- Seni Seviyorum Diyen Dillere Değil Senin için Ağlayan Gözlere inan..

- Bana Bir Daha Aramızda Mesafe Var Deme Sen Hep Sol Yanımdasın Benim Anladın mı..

- Sonunda Sarılmak Varsa Eğer özlemek Benim için O Kadar Güzel ki..

- Evet Yaşamak Zor Ama Sensizlik Kadar Olamaz..

- Yokluğuna Alışmak Varlığından Daha çok Canımı Yakar Oldu..

- Hayat Bu Kadar Kısayken ömrüm Diyorum Sana Alınmıyorsun Değil mi..

- Yüzünü Görsem de Kendime Gelsem Dediğim insanlar Var Bu Aralar..

- Ben Senin için Aşka Katlanmış Biriyim Madem istiyorsun Ayrılığı Buna da Razı Olurum Sevdiğim.

- Bir Sen Varsın şu Dünyada Beni Anlayan Birde Sevmek Var şu içimde Sıcaklığınla Yanıp Tutuşan..

- Her Halinle Her Halimdin Gözümden Düştün Yar Zaten Sen Hiç Benim Olmadın ki Hatta ödünçtün.

- Ben Sana Gel Desem Seviyorum Seni Lan Dön Desem Seni Ne Kadar çok özledim Bir Bilsen..

- Sen Yokken Ben Vardım Sen Giderken Ben Geldim şimdi Nerdesin Sen be Canım Sevgilim..

- Benim Dağlar Kadar Yalnız Tek Başına Kalmış Bir Başım Var Seni Asla Unutmadım Unutamamki.

- Meğer Ne Kadar çok Yanarmış Canı Baktığın Yerde Göremeyince Görmek istediğin Kişiyi..

- Bir Gül Uğruna Koşanlar Ayaklarının Altında çiğnedikleri Kır çiçeklerinin Farkında Değiller..

- Ne Hasta Bekler Sabahı Ne Taze Ölüyü Mezar Nede Bir şeytan Günahı Benim Seni Beklediğim Kadar.

- Bir çocuğun Gülüşünde Fırtınanın En çapkın öpüşünde Yağmurun Her Saçına Düşmesinde Beni Hatırla..

- Bu Beden ve Kalp Senin içindir Güzelim ister At ister Parçala ister Kes Ama şunu Unutma Bu Can Sana Feda..

- Aklımdan Biran Olsun çıkmıyorsun Bom Boş Sensiz Bu Hayat Söyle Ne Olur Susma Hadi Anlat Bana Kendini..

- Akşam Olunca Hüzünler çöker üzerime Ateşini Bağrımda Yakarım özleminle Bir Gül Gibi Solarım Gülün ömrüyle Değil ama Sevdasıyla Yaşarım..

- Bundan Sonra Bulutlara Yazıyorum Hasretimi Yağmur Yağdığında Anlayacaksın Seni Ne Kadar çok Sevdiğimi..

- Beklemek Güzeldir Bana Göre Ama Dönecekse Beklenen özlemek Güzeldir Güzelim özlüyorsa özlenen de..

- Benden Ne Kadar Uzak Olduğunun Ne önemi Olabilir ki Güzelim Ayda Güneş de Benden O Kadar uzak Ama Tek Bir Günüm Onlarsız Geçmiyor..

- Havanın Sertliği Tenini ürpertmesin Bedenim Senin Yanında Değilse Bile Ruhum Her Zaman Seninledir..

- Hiç Kimsenin ölümü Ölüm Değildi Senin Terk Edip Gidişin Kadar Sen Bile Bilemedin ölümü Ben Öyle Bir öldüm ki Gidişin Kadar..

- Kırmızı Gül içinde Varsa Diken Sevdiği insan için Göz Yaşı Döken Günün Birinde Hasretle ölen Bir Aşık Görürsen Beni Hatırla Yeter..

- Kulağım Duymak istiyor Bugün Hala O Güzel Sesini Hayat Sensiz Geçmiyor istiyorum Artık Senin o Sevgini..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun