-->

Giderli Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Giderli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Giderli Laflar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Giderli Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Giderli Laflar sizlerle.
- Dokunmadan Sevende Var , Dokunmak İçin Sevende .

- ProbLem Şu Ki KoLuna Takacak İnsan Çok Ömrüne Katacak İnsan Yok.

- HeLâL Bir Lokma Gibidir HeLâL Sevda. Önce Bereketi Getirir Sonra Cenneti.

- Annesinin Su İçtiği Bardaktan TiksinenLer, Elalemin Dudağında Zevke Geliyorlar.

- Her insan huzur verir. Kimileri gelince, kimileri gidince.

- Kimin Gerçeği Olursan Ol Benim Hayalim Bile Değilsin Artik.

- Beni Yalnızca Allah Hesaba çeker, Sus ve işine Devam Et..

- Beni Torpile Benzetirler, Yakmadığınız Sürece Patlamam..

- Biz Nokta Koyup Uyaranlardan Değil, Bizler ünlem Koyup Bitirenlerdeniz..

- Beş Liralık Tayt Giyip, Trilyonluk Hava Atıyorsun, Hastayım Ben Sana Güzelim Be..

- Ağzın iyi Laf Yapıyorsa, icraatlar Fıs Olur..

- Akıllı Olmak Bir şey Değil, Mühim Olanı da O Aklı Yerinde Kullanmaktır..

- Arkamdan Konuşup Besteler Yapacağına, Yüzüme Konuş Hadi Düet Yapalım..

- Baba çınar Ağacına Benzer, Meyve Vermez Ama Gölgesi Yeter..

- Şeytan Sadece Sunar, insanlar ise Seçer..

- Tetiği Parmak Değil, Yürek çeker Yürek..

- Varsa Giderin, Gel Hadi Beraber Gidelim..

- Ya Avcı Ol Ya da Av, Ama Avı Avcıya Götüren Köpek Olma..

- Yağmur Gibi Yağar, Sel Gibi Akarım, Adam Olmayana şimşek Gibi çakarım..

- Sen Benim Baktığım Kadarsın, Arkamı Dönünce Kralsın..

- Ben Kimse için ölmedim, Kimsede Benim için Bayılmasın..

- Bize Yol Vermeye Kalkanları, Biz Otobanlar Bağışlıyoruz Dostum..

- Bu Devirde Ya Kral Olucan, Ya da Adam Olup Yoluna Bakıcan..

- Cesaret çelik Yelekle Değil, çelik Gibi Yüreğin içinde Saklıdır..

- Sokakta Yolunu Kaybeden Değil, Kalbimdeki Yerini Kaybeden Utansın..

- Dostunun Nasıl Olduğuna iyi Bak, çünkü Bülbül Güle, Karga çöplüğe Götürür..

- Dümende iyi Olabilirsin Ama, Asfaltta Gemiyi Yürütemezsin..

- Ecelimize Sözlü, Kaderimize Nişanlıyız, Tesadüf Olarak Doğduk, Mecburen Yaşıyoruz..

- Eşşeğe Ederinden Fazla Değer Verirsen, Kendini Yarış Atı Sanar..

- Facede Aldığın Beğeniler Kadar Değil, Yolda Aldığın Selam Kadar Adamsın..

- Geçmişi Aklından çıkarma, Geçmiş Senin Geleceğindir..

- Gülüşümü çok Görme, öfkem Ağır Gelir Sana..

- Alfabeye Benzer Hayat, ister ünlü Ol ister ünsüz, Karaktersiz Olma Yeter..

- Hayat Olduğu Gibidir, Olması Gerektiği Gibi Değil..

- Hayatın Yolu Buysa, Yol Al Gitsin Canım..

- Her Kim Olursan Ol, Bu Mekanda Akıllı Ol..

- Benim imza Attığım Kalbe, Kimsenin şair Olmasına izin vermem..

- Benim ismim Ezanla Geldi, Sela ile Gider, Sadece Sana Değil, Alayına Gider..

- Benim Romayla işim Olmaz, Yakarsam önce Canından Başlarım..

- Herkese Pas Veren Kız, Bence Sen Barcelona’da Oyna..

- Herkesin Faili Olduğu, Meçhul Bir Cinayetim şimdi..

- İşi Ustasından Göreceksin, Marifetide Kendinde Göreceksin Yeğen..

- Karıya Kıza Bakınca Değil, Karına Kızına Bakınca Adamsın..

- Kendime Yakışanı Severim Ben, Herkese Yapışanı Değil..

- Kendini Dünyalar Kadar Değerli Sananlar, Dünya Beş Para Etmiyor Bilin..

- Kendini O Kadar Değerli Sanma, Bir üflerim Kaybolursun..

- Kiminle Ne Olursan Ol Ama, Benim Yanımdayken Adam Ol..

- Kiminle Yaşamak istersen Yaşa, Ama Aklındakiyle ölürsün..

- Kumar Gibisin, Kazansam Haram, Kaybetsem Başkasınınsın..

- Kül Kadar Etkisi Yok, Kendini Olimpiyat Meşalesi Sanıyor..

- Küme Düşse de Hayallerim, şampiyonluğa Oynar  Gamzeli Gülüşlerim..

- Maziye Karıştı Siyah Beyaz Günler, Artık Deli Dolu Renkli Bir Hayatım Var Benim..

- Merhaba Demeden Hoşça kal Demem Ben..

- Olmayı istediğin Kişi Ol, Başkasının Görmek istediği Değil..

- Onlar Gibi Olamıyorum Ben Ya, Olmadığım Biri Gibi Nasıl Davranayım..

- Reçetene Yol Yazdım, Sabah Akşam Alırsın Artık..

- Rüzgar Gibi Esersen, Fırtına Gibi Kopman Lazım Paşam..

- Savaştığın için Seveceksen Sevme, Sevdiğinin Uğruna Savaş..

- Sen Ateş Olup Beni Yakmaya Kalkarsan, Bende Su Olup Ocağını Söndürürüm..

- Senin Ederin Kadar, Benim Giderim Var Paşa..

- Senin Yaptığın Gider, Benim Ancak Hoşuma Gider..

- Seninle Uğraşacak Kadar Vaktim Olsaydı, Veteriner Olup Seni Tedavi Ederdim..

- Seversem Destan, Kızarsam Katliam Olur..

- Seviyorsa ölümüne, Sevmiyorsa Düğünüme Gelir, Ne Yapalım Yani..

- Benim Hiç Sığınacak Dalım Yok Deme, Rabbini incitirsin..

- Sırtını Sıvazlayanlara Dikkat Et, Bıçaklamak için Yumuşak Yer Arıyor Olabilirler..

- Sizin Yaptığınız Atarlar, Benim Dünyama Sadece Renk Katar..

- Sizler Lafa, Bizler ise icraata Hastayız..

- Sözlerimde Sınır Yoktur, Ne Zaman Nefesim Biterse, O Anda Noktayı Koyarım..

- Sakın Aldanmayasın Suskunluğuma, Esersem Mevsimler Değişir..

- Suskunluğumun Asaletle Alakası Yok, Sadece insanlar Değmiyor..

- Yanlış Yapmışsam, Doğrusu Hoşuma Gitmemiştir..

- Yaratılanı Sev, Yaratılandan ötürü..

- Mesele çakal Olmakta Değil, Mesele çakallarla Dans Etmekte Gülüm..

- Bu Mevzulara Ayık Ol Paşam, Gün Gelince Sana da Koyar Paşam..

- Namuslu Kız istiyorsan, Sevdiğin Kızı Namuslu Bırakacaksın..

- İnsanlar Nankördür Bu Bilinmeli, En Fazla Kime iyilik Yaptıysan, Koru Ondan Kendini..

- Yarla Bir Olamayınca, Yerle Bir Olduk..

- Yılanın Başı Varken, Kuyruğuna Laf Düşmez..

- Zehirden şifa, Soysuzdan Vefa Beklersen, Alemden şeklini, Nüfustan ismini Düşürürler..

- Şerefinle Para Kazan, Parayla şeref Kazanmaya çalışma, Paran Bittiğinde şerefinde Bitmesin..

- Sen Doğru Yolda Ol da, Varsın Seni Eğri Sansınlar, Sen Kendini Bildiğin Sürece, Doğru insansındır.

- Masal Kitaplarına Benziyorsun Sevgili, Okuması Güzel ve Zevkli, inanması Bir O Kadar Zor..

- Elbet Bir Gün Anlayacaksın, Kimse Gibi Olmadığımı, işte O Zaman Sen Herkes Gibi Olacaksın..

- Hasmımı Hısım Edersen, Hısmını Hasım Edersin, Bu Sebepten Dolayı, iki Dünyanı Hüsran Edersin.

- Keşkelere Gerek Yok, Yanımdaysan Mutlu Ederim Seni, Yolundaysan Mutluluklar Dilerim..

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun