-->

Duvar Yazıları

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duvar Yazıları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Duvar Yazıları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duvar Yazıları bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Duvar Yazıları sizlerle.
- Uzun konuşanı kısa dinlemeli.

- Dürüst bir insan daima çocuk kalır.

- Olduğu kadar, olmadığı kader.

- Hiç bu kadar susmak istememiştim.

- Her şey neye layıksa dönüşür.

- Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.

- Sonra bir gülümsedi, ben iptal.

- Yeniden yaşamak istediğim anlar var.

- Sonuç; ben şair oldum, sen şiir.

- Gel ki, anlam kazansın bekleyişlerim.

- Ya ümit sizsiniz, ya ümitsizsiniz.

- Sevilseydik, sevmekten nefret etmezdik.

- Bir kere güldü, konu nerelere geldi.

- Her şeyim ne kadar senden ibaretmiş meğer.

- İyi biriydim ben, sonra canımı yaktılar.

- Kimse yok merak etme, o boş kalan tahtında.

- Ruhum hala gece, ama gün aydınlık yine.

- Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya.

- Anlamsızca özlüyorum. Ve bu fazla derin.

- Bazen gerçek duymaya ihtiyacımız olan son şeydir.

- O soğuk davranır, senin moralin bozulur.

- Ne tam anlayabildin beni, ne de tamamlayabildin.

- Aynı nehirde iki kere yıkanılmaz. Heraklit

- Benim yaralarım vücudumda değil, ruhumda doktor.

- Artık çok yoruldum. Herkesten, her şeyden…

- Hiç kimse duymak istemeyen biri kadar sağır olamaz.

- Hayallerinize yakışan adamları kaybetmeyin.

- En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar.

- Sevgisine karşılık alabilen insanlar çok şanslı.

- Sevginin kurduğu devleti adalet devam ettirir. Farabi

- Yalnız olmak, yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.

- Bazen ağlamak istemezsin ama gözlerin seni dinlemez.

- Bazı insanlardan nefret etmeyin, s*kt*r edin.

- Adaleti seven bir insan için her yer emindir. Eplktetos

- En büyük mezar insanın kalbine gömdükleridir.

- Adaletsizliği, adaletle yıkmak gerekir. Mahatma Gandhi

- Marifet sarılmakta değil, sarılıp bırakmamakta.

- Sen o mesajı elli kere okusan da sevmiyor işte. Zorlama.

- Hayat yaşadığın kadar güzel, sevdiğin kadar özel…

- Çünkü öyle güzel baktı ki, gökyüzünü gözlerine sığdırmıştı.

- Dert, insanı yokluğa götüren rahvan attır. Mevlana

- Hayaller kurduğun bir insanı kaybetmek kadar ağır bir şey yok.

- Küçük üzüntüler konuşurlar, büyük dertler dilsizdir.

- Adaletin olmadığı yerde ahlaktan bahsedilemez. Montaigne

- Korku ahlakın anasıdır. Friedrich Wilhelm Nietzsche

- Mum olmak kolay değildir. Işık saçmak için önce yanmak gerek.

- Çocuklar annelerin hayatındaki çapalardır. Sofokles

- Saatlerce konuştuğun biriyle şimdi hiç konuşamamak var bir de.

- Bir toplumda suç varsa, orada adalet yoktur. Eflatun

- Eğer sevgi üretmiyorsa yüreğiniz. Zengin biri değilsiniz. Karl Mrx

- Geç kalan adalet adaletsizliktir. Walter Savage Landor

- Tek başına hayatı öğrenen bir insanı, kimse yokluğuyla korkutamaz.

- Adaletsizliği işleyen, çekenden daha sefildir. Eflatun

- Prenses olmak için prense ihtiyacım yok. Ben zaten kralın kızıyım.

- Adaletin hedef ve gayesi eşitliği sağlamaktır. İhering

- İnsanın derdi Allah olursa diğer dertler tası tarağı toplar gidermiş.

- Sen gelmek isteseydin, o sokakların hepsi bana çıkardı.

- Boşuna mutlu olmaya çalışmayın, çalıştığınız yerden sormuyorlar!

- Kitapsız yaşamak, kör sağır, dilsiz yaşamaktır. Seneca

- Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yalnızlığımla gurur duyuyorum.

- lşıklar arasında kararmış, tek lamba gibi hissediyorum.

- Şımaracak kimsen olmayınca, hayat seni kocaman bir adama çevirir.

- Her şeye canını sıkma. Ne dertler kalıcı, ne de bu ömür.

- Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızlı çarpma. Geri dönmek isteyebilirsin.

- İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır. Victor Hugo

- Sevdiği kız için bir çok kızdan vazgeçen erkek geri zekalı değil, adamdır.

- Her şeyi içine atarsın da, kendini atacak yer bulamazsın.

- Kurunun yanında yaş yanar mı? Bilmem ama gururun yanında aşk yanıyor.

- Her derdi içinize atarsanız, sonunda ayağa kalkamazsınız!

- En zor günlerini tek başına atlattıysan, sonrasında kimseye eyvallahın olmaz.

- Gözler ne renk olursa olsun, gözyaşları hep aynı renktedir.

- Şimdi kalkıp hayatımı bir film yapsalar; sen anca araya giren reklam olursun!

- Yaşamak solumak değil, çalışmaktır. Jean Jacques Rousseau

- Gidenin arkasından nokta koyun ki, gelecek olanın ismi büyük harfle başlasın.

- Ucuz insanların üzerine kurulan hayaller size pahalıya patlar.

- Bazı insanları kırmak gerekir; içinde ne olduğunu görmek için.

- İnsan, yalnızlığı en çok yanındaymış gibi davrananlardan öğrenir!

- Söylenmesi gereken şeyi, söylenmesi gereken kişiye ve sadece gerektiği zaman söylemelidir.

- Bir aslanın idare ettiği ceylan ordusu, bir ceylanın idare ettiği aslan ordusundan çok daha iyidir.

- Kötülük etme fırsatı insanın karşısına günde yüz kere, iyilik etme fırsatı ise yılda bir kere çıkar.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun