-->

Komik Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Mesajlar sizlerle.
- Maaşın ne kadar çok olursa olsun naaşına bir pamuk yetiyor.

- Dokuz parmağında dokuz marifet var. Bir parmağıyla hep burnunu karıştırıyor.

- Nöbetçi eczane gibiyim, bütün hastalar beni buluyor.

- Futboldan pek anlamıyorum. Bana en yakın gelen takım, nevresim takımı.

- Düşünüyorum öyleyse varım, üşeniyorum öyleyse yarın.

- Şekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardı, ne yazık ki dün yağmur yağdı.

- Boşuna dönme dünya, okeylerin ikisi de bende.

- Hayranım sana, bir kısa mesajla ömrümü kısaltabiliyorsun.

- Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

- Aşk bir oyunsa, aldatmak ne oluyor? Oyuncu değişikliği mi?

- Kafam rahat etsin diyorsanız, altına yastık koyun.

- Gönlünde yer yoksa bana güzelim fark etmez ben ayaktada giderim.

- Ne esrar ne efes, kafam seninle güzel prenses.

- Bedava geldiğin dünyada trilyonluk havan kime güzelim.

- Hayat kısa kelebeklere rakı verin.

- Aşkım ben çok mu şişmanım? +Şuradan iki sandalye çek anlatayım.

- Paranın ne önemi var, önemli olan miktarı.

- Sen kutu kutu pense oynarken ben ise kutu kutu efes içiyordum.

- Senin yaptığın atar benim hayatıma renk katar.

- Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine.

- Dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim.

- Bir kadını aldatmak büyük başarıdır, her hayvan yapamaz.

- Bu hayatta gülmemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.

- Arsızın yüzüne tükürmüşler, kapsama alanı dışındayım demiş.

- Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum.

- Medeni halimiz bekar olacağına, bekar halimiz medeni olsun.

- Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız.

- Uğurlu sayısı hatundan hatuna değişen canlıya yavşak denir.

- Zorla güzellik olmaz, estetikle olur.

- Günah işleyip işleyip suçu bana atmayın. Not: Şeytan

- Beni Türk kebapçılarına emanet edin.

- Girdiğimiz günahlar, öldüğümüzde aynen bize girecek. Saygılar.

- Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım.

- Aşkın çevirdi beni meşgule gel beraber kaşık atalım bir tabak keşküle.

- Nasipten öteye köy yok. Onun da adresini bilen yok.

- Babam sevdi annemi aldı, Mecnun sevdi Leyla’yı aldı, ben sevdim babayı aldım.

- Her hatanın bir bedel vardır ve en kötüsü pişmanlık olarak ödenendir.

- Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum son durak seninkisi müsait bir yerdi.

- Ya aşkıma karşılık ver ya da peşinde eskittiğim ayakkabıların parasını ver.

- Bazı insanlar ağaç gibidir, uzaktan bakınca boylu poslu. Yanına gelince bildiğin odun.

- Sıradaki küfür Facebookta önce ekleyip, sonra kimsin diye sorana gelsin.

- Açlık başımda duman ilk oruç ilk heyecan kovaladıkça kaçan iftar saati misin?

- Kimsenin değişmesini beklemeyin. Kütük tersten okununca da kütüktür.

- Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.

- Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun…

- Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

- İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

- Erkekler sadece seks düşünürmüş, “Yok daha memeler.”

- Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü…

- Trip atan erkek dünya ahiret bacımdır.

- Anne ben arkadaşlarla sahur yapmaya gidiyorum. + Bu saatte ne sahuru?

- Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

- Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

- Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

- Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

- Biri de çıkıp demiyor ki: Kırmızı mercimek neden turuncu?

- Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.

- Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

- Emlakçı bir ev gösterdi, apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun, bir altı mağma.

- Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

- İlk adımı kız atmaz. Trip atar, tokat atar, göbek atar ama ilk adımı atmaz olum öğrenin bunu.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun