-->

Espirili Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Espirili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Espirili Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Espirili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Espirili Mesajlar sizlerle.
- Zorla güzellik olmaz, estetikle olur.

- Mutluluk herkesin hakkıysa biri benim hakkımı yiyor kesin.

- Sol kulağını kapatırsan sağduyulu olursun.

- Anne gidiyorum buralardan… –Giderken çöpü de götür, unutma.

- Delete tuşuna parfüm sıktım, kokulu silgim oldu.

- Ayıya dayı demek mi o da neymiş. Ben öküze aşkım demişim.

- Şu hayatta pozitif olan bir şey varsa o da kan grubum.

- Bayanlar mutlaka evlenin. Çünkü hiçbir erkek cezasız kalmamalı.

- Hayatta tek gerçek var “kariyer”, sen çalışırsın karı yer.

- İçme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.

- Gittiğim yol, yol değil de manzarasını seviyorum.

- Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.

- Matematik diye ders mi olurmuş bildiğin deterjan markası.

- Biz küçükken saklambaç oynardık ben herkesi bulurdum. -Müge Anlı

- Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz Bölgesindedir.

- Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş, büfede yedigün vereceksin.

- Küçükken ailemi vejetaryen sanıyordum meğerse fakirmişiz.

- Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.

- Okul madem kapandın bir daha açılma çok günah valla.

- Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yaptık bir çocukluk, olduk üç çocuk.

- Bana gitmem için 3 neden söyle. Neden, neden, neden…

- Bir kızın çantasından çıkanlar ile ıssız adada yeniden hayat kurabilirsiniz.

- Temel ile Dursun Trabzon’da kazı yapıyorlarmış. Kaz ölmüş.

- 14 Şubatta ne yapıyorduk lan kurban mı kesiyorduk şeker mi dağıtıyorduk.

- How old are you? + l am kaç gösteriyorum years old.

- Görmezden gelmeyi kim bulduysa yemin ederim harika bir şey yapmış.

- Dün senin için ölenler bugün neredeler? +Dün öldüler ya mal.

- Türk olmak; misafirliğe gelen çocuğa ”sen burada kal da bizim oğlumuz ol” demektir.

- Kör olası çöpçüler aşkımı süpürmüşler nasıl bir pisliği sevdiysem artık.

- İyi Geceler’ diyen bir sevgilimiz olmasa da, ‘Yat Zıbar’ diyen bir annemiz var çok şükür.

- Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var.

- Evladım sınav kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. +Kışın okuyun o zaman hocam.

- İki diş şarjım kaldı ne demek lan, batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

- Eğer bir beynin olsaydı, tehlikeli olabilirdin.

- Başkalarını kirleterek kendini temizleyemezsin.

- Ara sıra kullan o beynini. Yan etkisi yokmuş.

- Neyini olduğun gibi kabul edeyim, olmamışsın ki!

- Gidene bir not: Kapıyı kapatma gelenler var!

- Yüz verip adam ettiysem, sıfırla çarpar yok ederim.

- Egosunu öyle beslemiş ki; karakteri aç kalmış.

- Canım, karakterin yere düşmüş onu bir alıver oradan.

- Ne olursan gelme. Ben Mevlana değilim, beni germe!

- Her gece resmine bakmadan yatamıyorum. İlla tüküreceğim!

- Kendini bir bok sananlar; emin olun sandığınız gibisiniz.

- Eğer benimle ilgili bir probleminiz varsa, bu sizin probleminizdir!

- Gölgene de lafım yok. O da seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Seni getiren leyleğin, sende bıraktığı ufak bir izdi, kuş beyinli olman.

- Kendi eksikliklerine bakmadan başkalarında mucizeler arama.

- Biz gönlümüzde ne gemiler batırdık. Kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur.

- Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa; yolu açık olsun!

- Erkeklerin hepsi öküz değil, sen ahırın kapısında dolaşıyorsun güzelim.

- Cinsiyetin erkek olabilir ama adam değilsen bacım sayılırsın!

- Çok konuşarak birşey olusaydı ormanın kralı aslan değil papağan olurdu.

- Bende simetri hastalığı var. Yamuk insanlara tahammül edemiyorum.

- Hani hiç gitmeyecektin, erkek sözü vermiştin. Ne oldu, çükünü mü kestiler?

- Ben inanıyorum ki; bazılarını çocukken 3 kere havaya atıp 2 kere tutmuşlar.

- Boşuna uğraşmayın; ana sütüyle adam olmayan kişi inek sütüyle ancak öküz olur.

- Neden mutlu olamama bozuluyorsunuz ki; bana doğan güneş siz batıyor mu?

- Herif kibar olacağım diye Kız Kulesi’ne bayan kulesi dedi. Vay ben nerelere gideyim.

- Seviyor ama gelmiyor değil mi? Öküz de öyledir işte. Trene bakar ama binemez.

- Yediğim salatada bile seni arar oldum. Ulan bir hıyarın eksikliği bu kadar mı hissedilir.

- Bana hava atacaksın diye kendini kasma. Damarlarındaki kan bile bana hasta!

- Bunun adı kalp güzelim. Tersten okuduğun gibi plak değil ki sürekli sende takılı kalsın.

- Öpücükle prens olan kurbağa görmedik ama parayla prens olan öküz çok gördük.

- Değmeyen birine dönüp bakmam ben. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

- Bugünlerde söylediklerimi birileri üzerlerine alıyormuş. Alsın havalar soğudu üşümesin.

- Artık harcamalarıma dikkat ediyorum. Mesela hiç kimse için artık çaba harcamıyorum.

- Anneme dünya rekorunu kırdım dedim, iyi yaptın sana da bir şey dayanmıyor dedi.
.
- Adamın birinin kafasına selpak düşmüş ölmüş neden çünkü onlar halka değil fil.

- Beni çekemeyen varsa besmele çeksin. Yola gelemediler bari sayemde imana gelsinler.

- Benimle çıkar mısın? +Benim sözlüm var. —Benim de yazılım, olsun çalışır geçeriz.

- Şimdi ben Mevlüt adında bir çocuğu okula göndersem Mevlüt mü okutmuş olacağım.

- Sen bir kadını üzerek tek seferde çektirirsin. O taksitlere bölüp sana taksit taksit ödetir.

- 3 kenarı olana üçgen, 4 kenarı olana dörtgen, götü başı ayrı oynayana da götgen denir.

- Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum.

- O kırılacak sus, bu üzülecek sus, herşeyi içine atç Sanki elektrik süpürgesiyiz mübarek.

- Ömrümüzü yiyerek formda kalan insnalara sesleniyorum: Zıkkımın kökünü yiyin emi!

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun