-->

Güzel Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Mesajlar sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Mesajlar sizlerle.
- Kaç kere bu son demiştim yapamadım, gözLerinden kopamadım.

- Ey koca şehir ! Seni sen olduğun için değil , sevdiğım sende olduğu için seviyorum.

- Okyanusta ölmezde insan gider bir kaşık sevdada boğulur.

- Silinmeyen hayaller can yakar be sevgili.

- Ne kadar mı değerlisin , gülüşün ömüre bedel.

- YaZı peşinde Koşan KaLem Aşk'a qeLince KırıLır.

- Aşk meğer... Sevipte kaybetmekmiş.

- Unut onu ' diyorlar ' Nefes alma ' der gibi.

- Sende Unuttum hayaLLeri Sende unuttum seviLmeyi... Bari sen unutma BeNi.

- Bazen bir insanın tek ihtiyacı olan,tutunacak bir el ve kendisini anlayacak bir yürektir.

- Anılarımız artık acı veriyor bana.

- Seveni arıyorsan evine git; Kapıyı Annen açacaktır.

- Ben hayatı sevmiyorum, O da beni sevmiyor. İşte karşılıklı duygu buna denir.

- Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki; Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı.

- Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

- Gitme demek isterdim ama.... benimki olamayacak duaya amin olur.

- Hayattaki en uzun Yolculuklar... Tek bir adımla başlar.

- Bir kez daha gelme bana.! Kapı orada.! kaLbim başkasında.!

- Gün geLecek affıma Sığınacaksın.

- Emin ol ; Benim sana olan sewgim , o içine aldıklarından daha büyüktü !

- Göz gördüğünü değil , sevdiğini görür.

- Belki unuturuz onu , tüm kasımdan kalan çicekler gibi .

- Aldatanı aldatmaktan bir zevk alabilirsin; ama seveni aldatıyorsan, karaktersizsin.

- Son şarkıyı çal kemancı , nasıl olsa gelmeyecek o yalancı.

- Deli deliye sormuş aşk nedir diye , deli demiş ben niye delirdim diye.

- Aşka inancını kaybetmiş her kadının arkasında, başarılı bir erkek vardır".

- Bu ülkedeki en büyük derbi seninle göz göze gelişimdir.

- Nedir Bu miLLetteki Lens Merakı? GözLerde Sahte oLduktan Sonra, İnsan Neye bakıp inanmaLı?

- Seni Ben Beyaz Dünyandam Sevdim Aşkım Şimdi karanlık Dünyamda Senin ıŞığını Bekliyorum.

- Cinayet mahalli" dedikleri "beni seviyor musun" diye sorduğumda sustuğun o birkaç saniyedir.

- Uzaklıklar sevenler için önemsizdir. Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu: Özlemektir.

- Her hata affedilir , asık oldum hadi affet beni... Nasıl olurda beklersin , yokluğunu hazmetmemi ?

- Seni yiIdizIara benzetiyorum onIar kadar etkiIeyici, çekici ve güzeIsin ama aranizda tek fark var onIar miIyonIarca sen birtanesin.

- Şimdi yanıma geLse. ELimi tutsa. Bana '' Seni çok Seviyorum '' Dese. Ben de '' Ona SımSıKı SarıLsam.

- Ne Seveni sevebiLdik, Nede Sevdiğimize Kendimizi SevdirebiLdik.. Ya Sevmesini biLemedik Yada Haddinden FazLa Sevdik.

- Türk kızı zamanda yolculuk yapacak olsa dahi babasının dikkat edeceği tek bir şey vardır; koltuğunun bayan yanı olması.

- Bazen bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin kendine.. Ama hata bizde; küçücük yürekle kocaman sevmişiz, ne haddimize.

- İlk önce o msj αtsın, ilk önce o αrαsın, ilk önce o yαkınlαşsın" hep ilk αdımı kαrşıdαn beklediğin müddetçe yαlnız kαlırsın.

- Gerçekten seviyorsan eğer uzaklık gözünü korkutmamalı. Çünkü asla unutma; yanındayken bile uzaktı bazıları.

- Sözlerimin Yetmediği Her Soruya "SUSKUNLUĞUM TEK CEVAP"... Varlığımın Değiştiremediği Herşeye "YOKLUĞUM ARMAĞAN OLSUN.

- Sevgi neydi ? ;Sevgi iyilikti..Sevgi dostluktu..Sevgi emekti..Ya şimdi ? 3 günlük zevk mi ? 5 günlük menfaatmi ?

- Deniz Ölüyü Üstünde Taşır, Diriyi Boğmak İster.Nefis Sıfatlarını Öldür ki Hakikat Sırlarının Denizi Seni Üstünde Taşısın.

- Ben Seni Sevmekten Değil, Sana Kendimi İfade Edememekten Yoruldum.! Çok Şey İstemedim Ben.. İşte Şimdide Vazgeçtim.. Senden Değil.

- Yüreklerde kim bilir ne Acılar, ne Umutlar ve ne Kırgın Hayaller var. RABBİM hiçbirinizin Umutlarını soldurmasın.

- Ben sadece seninim' diyenler aynı şeyi 2 gün sonra başkasına söylüyor. Tıp buna 'kişilik bozukluğu' ben ise 'orspu çocukluğu' diyorum.

- Terkeden kişinin gittiği yerde aradığını bulamayınca dönüp 'özledim' demesi; özlediğinden değil, eşek gibi pişman olduğundandır.

- Keşke Sen Ben Olsan; Seni Sevmenin Ne Kadar Zor Olduğunu Anlasan, Keşke Ben Sen Olsam; Bu Kadar Sevilmenin Tadını Çıkarsam.

- Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

- Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmedim... Ya benim gözyaşlarım gereksiz , yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

- Kaybetmekten korkma: birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma: Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun