-->

Duygulu Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duygulu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Duygulu Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Duygulu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Duygulu Sözler sizlerle.
- Boşver yüreğim, gidelim... Değmez sevdine de, sövdüğüne de.

- Aşk acısı taşıyan yürek ; ya deliye aittir ya ölüye .

- Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur .

- Derdin Ne Olursa Olsun, Umudun ALLAH Olsun.

- Seviyorum seni... Ama gitmeliyim... Seni hayallerin, Beni gerçeklerim bekler.

- Gerçek aşk bir hayalet gibidir. Herkes ondan bahseder ama gören çok azdır.

- Allah’ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın.

- Öyle yorgun ki hislerim. Artık sana karşı bir şey hissetmeye bile dermanı yok.

- Kırdıysa sessiz kal sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.

- Saniyeler sonra neler olacağını bilmeden yıllar sonrasının hayallerini kurduk.

- Sevmek İçin "Yürek" Sürdürmek için "Emek" Gerek.

- Ya Rab bana cism ü cân gerekmez, cânân yoğ ise cihân gerekmez.

- Sen çölde açmış bir çiçek olsaydın, seni kaybetmemek için ölene dek ağlardım.

- Kahve aşk gibidir, her ne kadar sabır ve özen gösterirsen tadı o kadar güzel olur.

- Sert rüzgârlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

- Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir.

- AŞK acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye.

- Allaha emanet ol dedi ve gitti. Güldüm. Zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.

- Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

- Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek.

- Hayatta iki kör tanıyorum; 1.’si senden başkasını görmeyen ben, 2.’si beni göremeyen sen.

- Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.

- Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir.

- Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın.

- Boğazıma takıldı sevdan. Üç kere sırtıma vur, helâl de. Alışık değilim harama ondan olacak heralde.

- İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

- Her Sabah Her Dakika Gülerim Ama Her Gece Her Saniye Seni Düşünerek Ağlarım. Anlatabildimmi?

- Neden mi Varlar? Hayatımıza Neşe Getirmek İçin Varlar.. Her Derdimizi Unutturmak İçin Varlar.. 2 Saniyede Olsa Bize Onu Unutturmak İçin Varlar.. Ve İyi ki Varlar.

- Gitmek istiyorum. + Hayır istemiyorsun, beni seviyorsun. - Hayır, sevmiyorum. + Eğer sevmiyor olsaydın şuan burda benimle tartışmazdın, sadece giderdin. Ama burdasın ve seviyorsun.

- Getir hesabımı usta. Yine yanlış masada yanlış kişiyle bölüşmüşüm sevda ekmeğini. Bir lokma dahi alamadan, karnımız doydu yine çok şükür. Yanlız, gönlümün limiti çoktan doldu artık, bunu da diğerleri gibi ömrümden çeker misin ?

- Aşk çok kutsaldır!!! Aşk demek yuva demek! Yuva demek çocuk demek! çocuk demek torunlar demek!

- Sevmeye layık olmayanı hatırlayarak değerli etme. Dönmek mi istiyor bir şans daha verme. Unutma;"sevgi yürekli olana yakışır'

- Gunes senle sakin, sen gidince yakar, Kalbimdeki bosluk senin ozleminle dolar, Allahtan tek bir istegim var, Sen hep benimle kal.

- Vicdanla birlikte.. "şeref" ararım ben sevdiklerimde; Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim.. Zaman gelir "şerefsizleri" de severim.

- Aşka yanmalı can dediğin... Ya canan olmalı; ya da canını almalı 'Yar 'diyemezsin ki herkese; içindeki yaran olmalı... Herkesin de bir yüreği vardır amma; Yürek dediğin bir başka yanmalı.

- SESİNİ DUYSAMDA HERAN YÜZÜNÜ GÖRMEK GİBİ DEĞİL ÖZLEDİĞİMİ BİL HERAN HİÇBİR ŞEY SENİ SEVMEK GİBİ DEĞİL.

- Sen Kasırgalara Dayanmışsın, Rüzgârla Mı Yıkılacaksın..! Başka Çaren Yok Yüreğim, Dosta Düşmana Karşı Ayakta Kalacaksın.

- Kimi bakar elbisenin rengine, kimi bakar yüzüne ve gözüne, kimi de bakar cebindekine. Gerçek seven ise bakar sadece yüreğine.

- Ah be dünya ! Sen dönüyorsun onu anladık da Bazıları senden daha hızlı dönüyor, hemde ortada hiçbir yörünge yokken.

- Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın.

- Biri gelir ve gülümsemesiyle tüm dertlerini unutturur. Sonrasındaysa senin tek derdin onun gülümsemediği anlar olur.

- Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı? Felekler yandı âhımdan murâdım şem’i yanmaz mı?

- Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.

- Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın.

- Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim İnat bu ya, mahşere kadar seni seveceğim.

- Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkumu kalbime değil, güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

- İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.

- Gerçek aşk şans oyunları gibi… Hayali bile mutlu edebiliyor insanı; fakat tutturabilene ‘aşk’ olsun. Cemal Safi. Bırak, olumlu bedenlerde olumsuz aşk arama.

- Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı.

- Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü aşk acısı hep tek kişilik.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun