-->

İnstagram Hikaye Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden atarlı cool İnstagram Hikaye Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte laf sokucu İnstagram Hikaye Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden atarlı cool İnstagram Hikaye Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte laf sokucu İnstagram Hikaye Sözleri sizlerle.
- Ben sana liman olurum diyenin, denizinde boğuldum ben.

- Benimsin demek kadar samimi bir kelime daha yok.

- Çok sevmeye değil, hep sevilmeye ihtiyacım var.

- Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi.

- Benimsin” kadar samimi bir kelime daha yok.

- Aferin sana kirpik! İşte şimdi gözüme girdin.

- Aklı yarda olanın, gözü yerde olurmuş.

- Alıp başımı gitmek istiyorum bu şehirden, nereye olursa.

- Anlamak isteyen her türlü anlar, O yüzden boşa çaba harcamayın.

- Anne sevgisi hariç her şeyden şüphe ediyorum.

- Anne sevgisi hariç her şeyden şüpheleniyorum.

- Artık seni sevmeyişime üzülüyorum seni severken bir başkaydım ben.

- Artık seni sevmeyişime üzülüyorum, seni severken bir başkaydım ben.

- Artık yazılacak bir şey kalmadı. İcraate döktükten sonra göğe bakalım.

- Aşkı gerçek olsaydı zaten bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.

- Bana önemsizmişim gibi davrandığı her an uzaklaşıyorum.

- Bazen birini delice severken ki halini özlüyor insan.

- Bazen ölüm olsaydı da ayrılık olmasaydı dersin.

- Bazı arkadaşlar kardeş kadar değerli.

- Bazı şeyleri gözlerle görmeye gerek yok; kalp gözüm yeterince görüyor.

- Ben artık ikinci bir şansı hakettiğini düşünmüyorum.

- Bi gel diyeni olmayınca şarkılara sığınıyor insan…

- Birinin “yanındayım” demesine çok ihtiyacım var.

- Biriyle mesajlaşırlen sırıtıyorsan o senin için “biri” değildir.

- Bu gençliğime yazık ediyormuşum gibi bir his.

- Bu uzun bekleyiş sarılmayla bitsin artık.

- Buna layık olmadığını bile bile seni hala seven şu kalbime düşmanım.

- Bundan sonra biz seninle birbirimizi severken başkalarının oluruz..

- Canım öyle istedi yaptım demek harika cümle ya bütün konuyu kapatıyor.

- Çok seven insanları yarı yolda bırakacak kadar karaktersizsiniz.

- Çok yakın olduğumuz zamanları özlüyorum.

- Çünkü gülerken gözleri kısılıyor.

- Dertlerimin en önemli özelliği hiçbir zaman bitmemesi.

- Doğal kızlar kaldıysa onlara büyük bi alkış.

- Düşünsene camdan dışarı bakıyorsun ve o aşağıda.

- En büyük hayal kırıklığımı en güzel hayalleri kurduğum yaşattı.

- En büyük zenginlik seni anlayan birine sahip olmak.

- En çok kaçtığın şeye yakalanırsın.

- En kötüsü de neydi biliyor musun? Ne kadar kırdığını farketmemesiydi.

- Fazla beklentiler, mutsuzluğu ve hayal kırıklığını beraberinde getirir.

- Fotoğrafına bakıp senin ben gülüşünü yerim lan dediğiniz biri var mı?

- Gündüz kalabalığa saklanıp gecenin sakinliğinde vuruluyoruz.

- Güven kırılınca herşey azar azar kırılıyor ve en sonunda bitiyor.

- Hayaller kurduğunuz insanı kaybetmek kadar ağır bir şey yok.

- Hayat bir satranç ve bazen bir hamle yapmak için yıllarca beklersin.

- Hayat ölmek için kısa fakat bazı acıları yaşamak için çok fazla uzun.

- Her geçen gün kimseden bişey beklememeyi öğreniyorsunuz.

- Herkes adilik yapar ama, seninki sanat eseri.

- Herkes kendine yakışanı yapmalı mesela sen düşüncelerimden gitmelisin.

- Herkese cadde olurken, bana o çıkmaz sokak taklidini unutamıyorum.

- Hiç aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin.

- Hikayenin sonu mu; Kadın yorgun, adam yok.

- Hissettiğimiz çok şey var ama anlatacak kelime yok.

- İçimden çok ağladım ama gözümden tek bir damla yaş gelmedi.

- İçimden sana sarılmak isteğini öldüren yaptıkların var.

- İçinize dert olsun otursun o sebepsiz yere kalbini kırdığınız insanlar.

- İnceldiği yerden kopsa anlardım ama hiç kopmaz dediğim yerden koptu.

- İnsanlarını unuttuk ama hatıraları başımıza bela oldu.

- Kabul et Hayatında seni en çok ben sevdim.

- Kadınlar çoğu zaman bazı erkekler için gerçek adamları göremezler..

- Kendinizi olmayacak işlere inandırmaktan vazgeçin.

- Keşke beni senden vazgeçmek zorunda bırakmasaydın.

- Kırdın diye seni suçlayamam, attığın taşların yönüne camlarımı ben taşıdım.

- Küçücük hatıraların bıraktığı büyük anlamlar..

- Mesafeleri önemsemeyin, çok sevin.

- Mutlu olduğum her anı seninle paylaşamamak büyük mutsuzluk.

- Mutlu olmam sana acı veriyor ama acı çekmen bana mutluluk vermez.

- O kapı kapandı diyorsun ama durmadan delikten bakıyorsun.

- Olmazsa olmazlarımız, olmasalar da olur oldular.

- Onlar ben gitmem diyerek gitti zaten.

- Özlediğin birini görememek koyuyor.

- Özlediğiniz biri var ama yapabileceğiniz bir şey yok dimi?

- Özünde iyi olmanla alakadar değilim, ben bana yaptığına bakarım.

- Pandalar da sanıyor ki bir tek onlar tükenmekte.

- Sana olan maneviyatımın başladığı yerde bu dünya’nın maddiyatı biter.

- Seni seviyorum ama bunu hiç yüzyüze konuşamayacağız.

- Seven insanın bahaneleri yoktur.

- Sevgisi biten kadın çok gaddar olur.

- Sıradan bir şey olup aklına gelmeyi isterdim.

- Size sıradan biri gibi davrananları hiç sevmeyin.

- Söylediklerini unutmak, seni unutmaktan daha zor.

- Söylenecek bir şey kalmamış gibi ama aslında hiçbir şey söylenmedi.

- Tanıdığım gibi kalsan yeterdi.

- Tüm güzel duyguları sadece sana bakarken hissettiğimi fark ettim.

- Uykularımı kaçıran yaşanmışlıklar var.

- Üzülüyorum ama belki de en iyisi böyle.

- Verdiğimiz hiçbir çabaya değmeyenler var.

- Yanında mutlu olmadığım biriyle atılacak tek bir adımım yok.

- Yanlış adım atmamak için bir daha adım atmama kararı aldım.

- Yanlış bir kişiye tutulduysan yapabileceğin bir şey yoktur.

- Yaprak döker bir yanımız diğer yarımızın zaten anasını ağlattılar.

- Yaralarımın içinden en çok kanayan sensin…

- Yaş ilerledikçe aşık olmanın zorlaşması.

- Biri girer kalbine, kokusuyla uyuyup sesiyle uyanmak için her şeyini verirsin.

- Bizim kalbimiz hep kırıktır arkadaş, yine de eksik etmeyiz sol cebimizden umudu.

- Düşünsene sabah bi uyanıyorsun, sevdiğin veya beklediğin sana mesaj atmış. :)

- Hala affedebilecek kadar aptalım, kendimden en çok bu yüzden nefret ediyorum.

- Hüzünlü her şarkıda sana yolculuk ediyorum ve senin bundan haberin bile olmuyor.

- Ne zaman gülecek bu yüzümüz demeye kalmadan bir darbe daha yiyoruz hayattan.

- Sadece bir kere sarılmak için, kilometrelerce yolu gitmeye değer insanlar var.

- Seni ne kadar sevmiş olursam olayım, bir daha hayatımda sana yer vermeyeceğim.

- Anlamak isteyene sessizliğin bile yeter, Anlamak istemeyene bağırsan ne fayda!

- Anlamını kaybedeni geri getirmeye çalışmayın, bırakın inceldiği yerden kopsun.

- Yarının neyi getireceğini bilmiyorum ama neyi getirmeyeceğini çok iyi biliyorum.

- Yarıda bırakıp çıktığım bir film gibisin geriye kalan kısmını hiç merak etmiyorum.

- Telefonda eski bir fotoğrafı görüp ”Ulan keşke o günlere dönsek” dediniz mi hiç?

- Doğrusunu bildiğim yalanlarına inanacak kadar sevdim seni, ben koca bir aptalım.

- Allah gönlüne göre versin’ diye dua ettiklerinde hep seni düşünüp ‘amin’ dedim ben.

- Yüzüne bakarsam gülümserim deyip kafayı başka yöne çevirmek güzel bir küskünlük.

- Eskiden üzüldüğüm şeylere bakıp bakıp gülüyorum. Bence dünyanın en güzel hissi bu.

- Biz hep başlangıçlarda yanlış yapıyoruz, sonrasında üzülmek bizim aptallığımız oluyor.

- Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır Sözünde bahsedilen tilki Erkek’tir.

- Ağızda lokma varken konuşmak kolay, yüreğimde sen varken iken susmak ne zormuş be.

- Tutmadım, tutamadım. Gözümden öyle bir düştün ki ne yetişebildim ne yetişmek istedim..

- Seni sevdiğim gibi başkasını sevmesin diye öldüğümde kalbimi kimseye bağışlamıyorum.

- Beni kötü biri olmak zorunda sen bıraktın, şimdi bunu yargılamak yaptığın en aşağılık şey.

- Kimseye anlatamadığın şeyler vardır; kendi içini yavaş yavaş kemirip seni yok eden şeyler.

- Seninle yollarımız kesişsin isterdim ama görüyorum ki birbirimizden kilometrelerce uzağız.

- İyi bir evlilik iki şeye bağlıdır: Birincisi, doğru insanı bulmaya; İkincisi, doğru insan olmaya.

- Ve bazı yollar vardır; ne ayağına batan dikeni umursarsın, ne de en keskin virajdan savrulmayı.

- Unutmak nedir biliyor musun? Evin kirini tozunu halının altına süpürüp evi temiz sanmak gibi.

- Keşke aramızdaki tek engel sadece gurur olsa; bütün gurursuzluğumla seni sevdiğimi haykırırdım.

- Bir gün beni aramanı bekliyorum ama öyle telefonla değil. Sevgimi, değerimi, kıymetimi, herşeyi.

- Nerede olursan ol başını yastığa koyduğun zaman kaçınılması imkansız şeylerle birlikte uyuyorsun.

- Kendi değerini kendin bileceksin, bir başkasından beklediğin değer her zaman geç kalınmış olandır.

- Geleceğe herkes umutla bakar, sen hiç tekrar yaşanması için geçmişe umutla baktın mı? Ben baktım.

- Dünya her zaman dönüyor ama birilerine haddini bildirmediğiniz sürece her dönüşü size acı verecek.

- Umarım zaman sana hayatın boyunca yanında olmasına ihtiyaç duyacağın kişiyi geçmişinde nasıl yok ettiğini gösterir.

- Ve yine seni ne kadar özlediğimi anlatamadım harflere ve yine seni ne kadar özlediğimi bir ben bildim sadece.

- Yaşadığım şeyler ne kadar güzel olursa olsun aklımdaki insan yanımda olmayınca yarım bile edemeyecek kadar eksik oluyorum.

- Yüreğimin anahtarını verdiğim insanlar tarafından zamanım yeterince çalındı. Artık tek bir anımı hak etmeyenleri kolaylıkla silebiliyorum.

- Zamanı gelince her şey daha iyiye gittiğinde, şuan yanımda olmayanların elimi tutmasına izin vermeyeceğim.

- Dudakların yalancı cümlelere yataklık etmiş olabilir ama gerçeklerin bütün yalanları öldürme gibi kaçınılmaz bir sonu var.

- Dışarıdan bakıp çok sakin bir hayatın var neden şu işle uğraşmıyorsun diyenlerin kafamın içindeki curcunadan haberi yok.

- Bunca şeye rağmen yıllar sonra çalan bir telefon ve hala bir yerlerde unutulmadığını ve hala sevildiğini anlamak kadar güzel bir şey yok.

- Bizi de üzdüler fakat kimsenin duygularıyla oynamadık. Biz oturup kimseye zarar vermeden kendimizi üzdük.

- Birinin yaptıklarını yanına kàr koyup affetmek ahmaklıktır. Yaptığının aynısını ona yaşatıp ödeştikten sonra affetmektir gerçek olan.

- Bir insana kırdığını söylemek çok yorucu değil mi? Seni incitene ne olduğunu anlaması için çabalayan sensin…

- Bir insanı bunca zaman boşuna sevdiğini anlamış olmaktan daha büyük bir çöküş görmedi hiçbir imparatorluk.

- Ben her şeyi tek başıma yaptıktan sonra bir yerlerden çıkıp dahil olmanıza hiç gerek yok. İş işten geçti.

- Bazı insanlara merhamet etmek kendi mezarına toprak atmak gibi bir şey. Haddini, yerini, konuşmasını bilmeyenlere bunu yapmayacaksın.

- Kaybettiğime sevinir hâle geldim bazı insanları. İyi ki kaybetmişim, zaman kaybından başka bir şey değilmişler.

- Kime ne yaptıysam “oh iyi ki yapmışım” dedirtti. Birinizde çıkıp beni buna pişman etmediniz. Yazıklar mı olsun desem helal olsun mu desem bilemedim.

- Nerede ve nasıl yaşarsanız yaşayın, son bakışmada gördüğünüz o an, insanın beyninde bir tablo gibi hep asılı kalıyor.

- Senin gibi bir şerefsiz üstüne alınacak diye nice aşk dolu kelimeleri ziyan edip yazamadım, bilemezsin.

- Ne zor şey insanın hissettiklerini söyleyememesi, ne zor şey severken susmak. bu ömür susmalar için fazla kısa değil mi?

- Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benimki, kabul ettim.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz İnstagram Kullanıcı Adları adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun