-->

Komik Öğrenci Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Öğrenci Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Öğrenci Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Öğrenci Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Komik Öğrenci Sözleri sizlerle.
- Bana kopya verenin 40 yıl boyunca kölesi olurum.

- İngilizce'den 2 aldım acaba hoca 98 puanı nerden kırdı ki?

- Okul beni bozar, yaşasın cumartesi ve pazar.

- Öğrenciyi altın sıraya oturtmuşlar ille de teneffüs demiş.

- Sınavları düşünüyorum kitaplarımın hepsi kapalı.

- Kopya bir sanattır ama bizim öğretmen sanattan anlamıyor ki!

- Sınav notlarımın yükseklik korkusu vardır kesin.

- Sakla samanı gelir zamanı, Mayıs’ta okul kırmanın tam zamanı.

- Hocam Ankara’nın bağları kovalent bağ mı yoksa iyonik bağ mı?

- Sevmek buysa üstü kalsın diyeceğim ama öğrenciyim param yok.

- İlla hayattan bir ders çıkarılacaksa ilk matematiği çıkaralım bence.

- Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.

- Üzüm üzüme baka baka kararır, öğrenci karneye baka baka morarır.

- Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

- Bana bakıp saatlerce durabilir misin? —Neden sen matematik testi misin?

- Bu yazılıda kopya çeksek de mi sıfır alsak kopya çekmesek de mi sıfır alsak.

- Sınıfta bazı kendini bilmezler var + Onlar kim hocam? — Onlar kendini biliyor.

- Oğlum veli toplantısı varmış. Neden söylemedin? + Baba senin adın veli mi ya?

- Benim aşkın için verdiğim savaş tarih derslerindeki savaşlarla kıyaslanamaz aşkım.

- Bir insan okuldan nefret ettiği halde nasıl Üniversite hayali kurar ki. İşte biz Türkler.

- Bugün disipline benimle birlikte gelecek ateşli saatler yaşayacak arkadaşlar arıyorum.

- Test çözerken içimdeki Ali Ağaoğlu ortaya çıkıyor. Bunu geç, bu zor, bunu işlemedik.

- Konuyu 2. Kez anlatan hocaya “Hee şimdi anladım” diyip anlamayan öğrenci gibiyim.

- Kanka saçım nasıl olmuş? – Mala dönmüşsün asdfg. + O zaman başka tarafa döneyim.

- Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.

- Nerede kalmıştık? —Göçlerde hocam. +Emin misin Eyüp? —Yalan söyleyen Göçveren olsun.

- Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım.

- Pazar gününden cuma gününe geçebileceğimiz bir tünel kazıyorum köşeyi dönmem an meselesi.

- Matematik 2.yazılımdan 80 alsam hoca Sözlüme 100 verse insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa.

- Hocaya senin değerini sordum dünyalara bedel dedi, Dünya’nın değerini sordum beş para etmez dedi.

- E-okul fotoğrafını göster; seviyorum diyorsa senindir, sevmiyorum diyorsa da haklıdır. Şimdi yalana gerek yok.

- Dün annemin yanına gittim oturdum. Ne oldu bilgisayarın mı bozuldu dedi. İyi kadın ya halden anlıyo.

- Test mi çözeyim. Yazılılara mı çalışayım. Yoksa ödevlerimi mi yapayım derken kendimi facebook’da buluyorum.

- Lisede takdir, teşekkür alana 20 gün ekstradan tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.

- Okul yıllarında dünyanın en yürek burkan diyaloğu; +Olum hoca gelmemiş galiba. -Gelmiş kanka sabah arabasını gördüm.

- Yeter bee baba! Ders çalışmıcam artık nette takılıcam. +Ne dedin sen? –Test kitaplarımı diyorum nereye koydunuz.

- Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.

- Parasını verip dershaneye yazılıyorduk hoca gelmeyince de seviniyorduk. Zengin miydik, geri zekâlı mıydık? Anlamadım.

- Hocam kütüphanedeki romanların yanına müzik aleti koydum. +Neden? —Çünkü romanlar böyledirler çalgısız yaşayamaz ölürler.

- Sınavdan çıktığımda: 95 arkadaşlarla konuştuğumuzda: 75 kontrol ettiğimde: 45 hoca söylediğinde: 25 arabada: 5 evde: 15.

- Derste hep aynı parmakları görüyorum diyen hocama; değişik olsun diye, orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum!

- Sevgili matematik lütfen artık büyü ve kendi problemlerini kendin çöz, problemlerini senin yerine çözmekten bıktım artık!

- İlkokulda nöbetçi öğrenci diye bir şey vardı. Bunlar işlerini çok ciddiye alırlardı, sanırsın Topkapı Sarayı’nın muhafızları.

- Keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp, “yat yat yat” diye bağırsa da geri yatsak. Sabahçı olmak zor zanaat…

- Baba bende suç yok valla. Notlarımın yükseklik korkusu var.” dedim, sonra nasıl geldim buraya anlamadım. Burası neresi ki?

- Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

- Para verip dershaneye gidiyoruz ama hoca gelmeyip ders boş geçtiğinde seviniyoruz. Zengin miyiz geri zekâlı mı anlamadım lan.

- Test çözüyordum ilk soruyu yaptım cevap doğru çıktı, kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta, her şeyi zirvede bırakmak lazım.

- Anneme bugün okula gitmeyeceğim dedim, ütü yaptık, bulaşık yıkadık şimdide dest-i izdivaç izleyip fasulye kırıyoruz, not: pişmanım!

- Akşam çalışırım – neyse sabah erken kalkıp çalışırım – neyse serviste çalışırım – neyse ilk ders çalışırım – neyse kopya çekerim.

- 2. dönem çok ders çalışacaktım, devamsızlık yapmayacaktım 1. sınavlardan yüksek not alıp 2. sınavlarda rahat olacaktım. Ne hayallerdi be.

- 1 işçi bir binayı 37300 saniyede yapıyorsa, 37300 işçi 1 binayı 1 saniyede nah yapar. Nerde kaldı orantı? Matematik bitmiştir benim için.

- Şu cuma akşamının güzelliğine bakar mısınız? Tavan bir ayrı bakıyor, duvarlar bir başka samimi, halının desenlerini daha anlatmadım bile.

- Yazılı haftası demek; az samimi olduğunuz sınıf arkadaşınızdan bile ‘kardeşim merhaba’ lafını duymak demektir. Notlarımı isteyecek çakkaall.

- Sigara paketinin üstüne bizim sınıfın resmi konulup üstüne sigara içerseniz çocuklarınız böyle olur denirse tüm Türkiye sigarayı bırakır yemin ediyorum.

- Neden mi ders çalışmıyorum? Çünkü bana bir şeyleri zorla öğretmeye çalışan bu dayatmacı sisteme karşı. Şaka şaka hacı ben sıkılıyorum ya ondan.

- Kanka ders çalışmak beni çok bozdu, az önce nerdeyse dolma kalemini dolma sanıp yiyordum. +O da bir şey mi oğlum, ben geçen gün kurşun kalemle birini vurmaya çalıştım.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Komik Ramazan Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

1 yorum

Rıfkı Sert dedi ki…
İlkokul, lise, üniversite yani tüm öğrencilik hayatım sanırım bu sözlerle geçti :) O zamanlar bu öğrenci sözleri daha bir komik gelirdi ama okul arkadaşlarım şu an yine söyleseler yine gülerim :)
Yeni Sözlerden Haberdar Olun