-->

Güldüren Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Güldüren Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Çok Güldüren Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Güldüren Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Çok Güldüren Sözler sizlerle.
- Adamın biri yarın öleceğim demiş yarmışlar hak ketten ölmüş.

- Fitili bulan insan bunu tıp dünyasına nasıl kabul ettirdi anlamıyorum.

- Gemi kaptanı olsaydım hiç konuşmazdım. Çünkü konuştukça batıyorum ben.

- Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net.

- Dur gitme-Ne oldu-Hiiçç sadece duracak mısın diye merak ettim şimdi git.

- Biz 7 arkadaş birleşip iphone6’ya gireceğiz. Kabul olur inşallah -Âmin.

- Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz Bölgesindedir.

- Kanlı ay tutulması ne la. Galakside mevzu mu çıkmış.

- Bir anne ataSözü derki; o köprüden atlasaydı sende peşinden mi atlayacaktın.

- Kızım! Ben sana demedim mi odanı topla diye ?+Demedin -Demem mi lazım?

- Adamın birinin kafasına selpak düşmüş olmuş neden çünkü onlar halka değil fil.

- Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.

- Benimle çıkar mısın? +Benim Sözlüm var. —Benim de yazılım, olsun çalışır geçeriz.

- 3 kenarı olana üçgen, 4 kenarı olana dörtgen, götü başı ayrı oynayana da götgen denir.

- 1071 yılında Anadolu’nun kapıları Türklere açıldı ve Türkleri Ajda Pekkan karşıladı.

- Ayna benim en iyi dostumdur. Ben ağlarken o asla gülmez, zaten gülerse altıma sıçarım.

- Ben bardak kırınca “sakar” annem kırınca “nazar” babam kırınca “o bardağın orda ne işi var.

- Dünyadaki en güzel et, erkeğin başındaki ettir bence. Yani bu kadar kadın yanılıyor olamaz.

- Tamam dini ritüel eyvallah da “danaya girmek” nedir be kardeşim, hiç ruhani bir terim değil.

- Elektrik kesilince “acaba sırf bizim ki mi kesildi” diye camdan bakan insandan zarar gelmez.

- Annem: Ben sana kıyafetlerini katla demedim mi! Ben: Demedin Annem: Demem mi lazım?

- Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum.

- Kadınların 1 kova suyla yaptığı temizliği sadece 1 ıslak mendille halledebilen canlıya erkek denir.

- Bir kadınla “İşim var” deyip ne işiniz olduğunuz söylemezseniz. Tebrikler! Artık bir işiniz daha var.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Gülümseten Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun