-->

Buz Kestiren Soğuk Espriler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden değişik Buz Kestiren Soğuk Espriler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En farklı Buz Kestiren Soğuk Espriler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden değişik Buz Kestiren Soğuk Espriler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En farklı Buz Kestiren Soğuk Espriler sizlerle.
- Her sene bir sene daha geçiyor.

- Tanrım kör oldum… Artık kusura bakamıyorum…

- Paranın ne önemi var önemli olan miktarı…

- Belki sandalye değildik ama biz de çok göt gördük.

- Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur…

- Hadi oyun oynayalım. Vazgeçtim, oymadan oynayalım!

- Kadın hakkı yoktur çünkü Hakkı erkek ismidir.

- Telefonla konuşuyorum. -Aaa sizin telefon konuşuyor mu?

- Topu topu 7 nota var. Kaç ayrı beste yapabilirim ki?

- İshalim biraz daha geçmezse çimento yutup üzerine su içeceğim.

- Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz bölgesindedir.

- Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur…

- Biri de çıkıp demiyor ki: -Kırmızı mercimek neden turuncu?

- Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim…

- İlla hayattan bir ders çıkarılacaksa ilk matematiği çıkaralım bence.

- Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin…

- Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.

- Bazen susarsın, su içersin geçer. Ne sandınız, felsefe mi yapacağım bu saatte.

- Abi beni niye anlamıyorsun. Sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?

- Yerin kulağı var derler. Benimde kulağım var. Peki, ben yer miyim? Hayır yemem.

- Az önce matematik problemi çözüyordum. Çocuk babasından 5 yaş büyük çıktı.

- Fakirlik içime o kadar işlemiş ki whatsapptan bile çaldırıp kapatıyorum.

- Minibüste abi para üstü gelmedi demek birine seni seviyorum demekten daha zor.

- Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor.

- Kardeşim sen arkeoloji okuyordun, minderin altına bir baksana kumanda orda mı?

- İnsanlar Ay’a benzer… Kimseye göstermedikleri karanlık bir yüzleri muhakkak vardır.

- Atalarımız zamanında Orta Asya’dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, simdi Japon olurduk.

- Misafirlikte klozette sifonla gitmeyen b.kun verdiği gerilimi Stephan King gelse yaşatamaz.

- Türk insanın dizilere bakış açısı başrol oyuncusu vuruldu ama ölmez o ölürse dizi biter zaten.

- O kadar uykusuz kalmışlığım var ki hepsini uyumaya kalksam uyanamadan ölür giderim gibi.

- Eğer bir gün “çok mutluyum, hayat çok güzel” falan yazarsam, anlayın ki hesabım çalınmıştır.

- Arkamdan kuyu kazan geri zekalı bari önümden kaz belki işe yarar ben geri geri mi yürüyorum.

- Kardeş sen ilahiyat okuyordun bilirsin, mevlit şekerinde lokumu en alta mı koyuyorduk en üste mi?

- Nokta; sabırdır, mertliktir, bir anda bitirir her şeyi. Virgül; düzenbazdır, kaypaktır, uzattıkça uzatır işi!

- Facebook hesabın var, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık.

- Niçin limonlu gazozların içerisinde bir sürü suni tatlandırıcı varken bulaşık deterjanında ‘gerçek limon suyu’ kullanılmaktadır?

- Bugün psikoloğa gittim korkularının üstüne yürümelisin dedi. Babamın üstüne yürüdüm sen bana kafa mı tutuyorsun dedi. Soba borusuyla dövdü ya la.

- En büyük aşklar kavgayla başlar dediler sokaktan geçen ilk kıza uçan tekmeyi yapıştırdım. Şu an yerde yatıyor acaba naz felan mı yapıyor?

- Televizyon en fazla 6 ay içerisinde piyasadan silinecektir. İnsanlar her akşam böyle bir kutuya bakmak istemez. Tweety Century Foxun Başkanı/1944

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Bilgisayar Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun