-->

Zibidi Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zibidi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zibidi Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Zibidi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Zibidi Sözler sizlerle.
- Bu arabanın park sensörü var mı? – Ne sensör ne ben söyleyeyim.

- Her şey çok güzel olacak, cümlesindeki ç kılığına bürünmüş b’yi bulunuz.

- Sana bakmak beyaz bir sayfaya bakmak gibi. Yine pudrayı fazIa kaçırmışsın.

- Adam karısına “inek” demiş, birlikte aşağı inmişler!

- Bill Gates neden grip olmuş? Windows açık kalmış da ondan.

- Bebeğiniz oldu gözünüz aydın, kulaklarınız manisa.

- Karadenizlinin birisi bara gitmiş. “Barmen bey” demiş “limonsuz tekila”.

- Kanadı var uçamaz, peteği var bal yapamaz. Orkid.

- Bugün denizde boğulan bir balığı ölmekten kurtardım, şuan kumun üstünde uyuyor.

- Her şeyi bilen ördeklere ne denir? Blendax.

- Bazen onu düşünüyorum sonra dokuzu sekizi yediyi altıyı falan işte.

- Seni sensiz de yasayabiliyorum. En azından kafamı dinliyorum.

- Banyoda çorapla ıslak terliğe basmışım gibi bir hayat.

- Türküm doğruyum çalışkanım iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum.

- Keşfetmek herkesin gördüğünü görüp, düşünmediğini düşünmektir.

- Ne yersen ye asit yapar ağzında falıma gerek yok zaten dişin yok ağzında.

- Hoca yazılıda ismini yazana 5 puan veriyormuş. Ben zeki bir öğrenci olarak 20 defa yazacağım.

- Bu hayattaki en saçma şey, zeytinin yağını çıkarıp sonra da o yağı tekrar zeytinin üstüne dökmek.

- Sabrımla boş tabancayla oynar gibi oynayanlar var. Aman diyorum bak, şeytan doldurur, karışmam.

- Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

- Kızlar Çağatay Ulusoy sizin olmayacağı gibi, Adriana lima da bizim olmayacak. Biz bize kaldık anlayacağınız.

- Dün yırtık pantolon aldım çok hoş bir şeydi dışarı çıktım iki saat sonra eve geldim babaannem pantolonu dikmiş.

- Eğer bir kızın fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın.

- Apo bir gün militanlarına “4 bölü 2 kaç eder” diye sormuş. Hepsi bir ağızdan 20 diye cevap vermişler. Apo sinirlenmiş, ayağa kalkmış ve bağırarak: “Siz ne biçim bölücü örgütsünüz?” demiş.

+ Sandalye boş mu? – Hayır, Arçelik.

- Temel’i süpermarketin önünde kocaman bir orkid paketiyle gören Cemal ne yapacağını sorunca, Temel: “Puninla tenis oyniyepilirsun, pisiklete binebilirsun, ata binebilürsun, tenuze cirebilürsun” demiş.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz En Çok Paylaşılan Komik Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun