-->

Pazartesi Günü İle İlgili Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Pazartesi Günü İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Pazartesi Günü Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Komik Pazartesi Günü İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Pazartesi Günü Sözleri sizlerle.
- Ahh Ulaan Geldi yine o zulüm pazartesi…     

- Açaydımda kollarımı gitme diyeydimmm. Pazaaarrr…

- Sana gözüm gibi bakarım ne olur bitme be Pazar…

- Yüzünü bile görmek istemiyorum senin pazartesi günü.

- Günlerden malesef pazartesi şimdiden cumayı özledim… Örnek Müslüman…

- Pazartesi ile cuma zıt anlamlı kelimelerdir…

- Pazartesi dururken çarşambayı alan sele yazıklar olsun emi…

- ÖIümden önceki durak pazartesidir…

- Pazartesiyi düşünmekten pazar gününün tadını çıkaramıyorum mk ya.

- Pazarın içine eden güne pazartesi deniyor.

- Pazartesiden nefret ediyorum. Pazartesi de bayılıyordu sanki sana…

- Pazartesiyi kaldırcam diyen parti valla iktidar olur lan.

- Bir kaynanamı sevmedim birde pazartesiyi…

- Neden bilmem ama pazartesi den nefret ediyorum bee.

- Yok, güzel bir film gece yarısında başlıyorsa bil ki yarın pazartesi…

- Benim pazar sendromum var, pazartesiden bulaşan…

- Her gece açar dert çiçekleri şarkılar seni söyler pazartesi günleri…

- Hafta 7 değil de 6 gün olaydı da pazarın ertesi olmayaydı ne vardı yan ne vardı.

- Maçın özeti geç saatlere kalmışsa, ertesi sabahın adı pazartesidir…

- Geldi yine pazartesi, yok mu bunun reçetesi. En güzel pazartesi tatile denk gelen pazartesi.

- Yarın pazartesi kanka! Hay ben senin ağzına sıçayım. İnsan alıştıra alıştıra söyler oğlum ya.

- 3 acımasız gerçek. Yarın cuma değil, öbür gün de cuma değil, ondan sonraki gün bile cuma değil be.

- Sevdiğiniz bir işi seçin ki, böylelikle hayatınızda bir gün bile olsun çalışmak zorunda kalmamış olursunuz.

- Ne kadar mutlu olursanız olun aklına bir kelime gelir ve bütün enerjin biter işte öyle bir şey pazartesi günü.

- Asıl sevmeIer o zaman başlayacak, tövbeler bozulsun ki, yansın yeminler antlar, en güzel Sözler dizeceğim, seni pazartesi seveceğim.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Türklerle İlgili Komik Tespitler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun