-->

Oruçla İlgili Komik Sorular

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Oruçla İlgili Komik Sorular bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Oruç Bozmakla İlgili Komik Sorular ve Cevapları sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Kısa Oruçla İlgili Komik Sorular bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Oruç Bozmakla İlgili Komik Sorular ve Cevapları sizlerle.
- Arı sokarsa orucu bozar mı?

- Yüzmek orucu bozar mı?

- Sakız çiğnersem orucu bozar mı?

- Poker oynarsam orucu bozar mı?

- Çiftleşen hayvan gösteren belgeseli seyredersek orucumuz bozulur mu?

- Tırnağı kesersek orucu bozar mı?

- Küpe takarsam orucum bozulur mu?

- Orucumu daha uzun tutarsak sevabı artar mı?

- Meyveli dudak parlatıcı orucu bozar mı?

- Dişimi fırçaladığımda, diş macununu yutsam orucum bozulur mu?

- Alkol alan kocaya hizmet etmek orucu bozar mı?

- Oruç tutarken, yanlışlıkla orucu unutarak yemek yedim. Oruçlu sayılır mıyım?

- Hepimiz bu dünyada yolcuysak eğer seferi sayılmaz mıyız?

- Oruç tutarken, uçağa binip batıya gidersek, indiğimiz yere göre mi orucumuzu açmalıyız hocam?

- Ağzımda sahurdan kalma nohut tanesi büyüklüğünde bir şey vardı, yuttum, orucum bozulur mu hocam?

- Soru: "İçki içen kocama oruçluyken hizmet ediyorum. Benim kocama hizmet etmem ne derece doğru, orucum kabul olur mu?".

Cevap: "Eşinize oruçluyken hizmet etmeniz orucunuzu etkilemez."

- Soru: "Eşim beni boşadı, ne yapmalıyım?".

Cevap: "Dini boşanma olup olmadığı yönünde araştırma yapmalısınız."

- Soru: "Oruçluyken unutarak yemek yedim, daha sonra hatırladım fakat yine de yemeye devam ettim. Acaba orucum bozulur mu?".

Cevap: "Evet, bozulur."

- Soru: "Makyaj yapmak orucu bozar mı?".

Cevap: "Makyaj sadece deri üzerine temas ettiğinden ve yenilip içilmediğinden orucu bozmaz."

- Soru: "Oruçluyken çocuk emzirebilir miyim?".

Cevap: "Evet emzirebilirsiniz."

- Soru: "Sabah imsak vaktinden sonra uyandım, yemek yedim ve oruç tutmak için niyet ederek tekrar uyudum. Acaba tutacağım oruç kabul olur mu?".

Cevap: "Hayır, kabul olmaz."

- Soru: "Nefes darlığı sorunum var. Kullandığım fıs fıs orucumu bozar mı?".

Cevap: "Bir ilaç içilmediğinden ve sadece hava sıkıldığından oruç bozulmaz.".

- Soru: "Göz damlası orucu bozar mı?".

Cevap: "Bozmaz."

- Soru: "Şeker hastası olduğumdan insülin kullanıyorum, orucum bozulur mu?".

Cevap: "Hayır, bozulmaz."

- Soru: Denize girmek oruç bozar mı? Vatandaş: Mayoyla denize girsem orucum bozulur mu?

Cevap: “Su yutmadığınız sürece orucunuz bozulmaz. Mayo konusuna biraz dikkat etmeniz uygun olabilir.”

- Soru: "Hem oruç tutuyorum hem alkol alıyorum orucum kabul olur mu?"

Cevap: “Dinimiz içki içmeyi haram kılmıştır. Bu davranışınız sizle Allah arasındadır. Ancak iftarınızı içkiyle açmamanız gerekiyor. ‘İftarımı içkisiz yapıyorum, sonra da içiyorum’ diyorsanız, orucunuz kabul olur. Ancak içki Allah katında günahtır.”

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Makara Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun