-->

Agresif Sözler

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı Damar Agresif Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Agresif Kapak Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Anlamlı Damar Agresif Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Agresif Kapak Sözler sizlerle.
- Ne kimseyi takarım, ne de canımı sıkarım. Keyfime bakar, hayatımı yaşarım.

- Beni kaybetmeyi seçeni kazanmak için uğraşmam

- Sonu yok bu aşkın, her şey karıştı.boşver zaten, kalbim sensizliğe harbiden alıştı

- Giden gitsin, yangınlarla döner. Arkama bile bakmam çünkü krallar önde gider.

- Deli kanlının hayatında yoktur geri vites, geçmişini dikiz aynasından izler tek dostu efes.

- Ben hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım, çünkü kimse için hayal kurmadım.

- Bu fani dünyaya tek geldik tek gideriz, bizi 3 kuruşa satanları biz beleşe veririz.

- Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan. Sen erken davran ölmeden uyan.

- Suskunluğumu hafife alma; konuşursam ağır gelir kaldıramazsın!

- Varsa atarım cezamı yatarım. Ne alayına gider nede kralına alayı da ayağıma gelsin.

- Varsa karşılığı, sonuna dek gideceksin.yoksa karşılığı, ilk babadan döneceksin

- Senin yapacağın gider en fazla hoşuma gider.

- Ortamın bittiği yerde biz başlarız, şerefimiz için yaşar namusumuz için ölürüz.

- Bana yol vermeden önce sana verdim yollarda yürümesini öğren.

- Haklısın sıfırın gücü yoktur ama dikkat et sıfırın kaybedecek bir şeyi de yoktur.

- Sen benim adımı anamazsın. Bırak dost kalmayı, düşmanım bile olamazsın!

- Sitem etme Allaha günahkar olursun, gönül verme kuluna isyankar olursun.

- Kaderimizde varsa genç yaşta kefen giymek; geri vites nedir bilmez bu deli yürek.

- Yıllar geçse de üstünden, bitmeyecek bende ki sen.

- Hayatı torpilli yaşayanlardan değilim. Sadece her şeye rağmen gülmesini biliyorum.

- Bana yapacağın gider en fazla hoşuma gider.

- Kimine göre adam, kimine göre yalanız. Rahat olun siz, biz adamına göre adamız.

- Samimiyet istiyorum artık, boğuldum dili süslü, ama yürekleri boş kişiliklerden!

- Geciken ambulans gibisin mutluluk. Ben ölünce mi geleceksin anlamadım gitti!

- Mum olmak kolay değil, ışık saçmak için önce yanmak gerekir.

- Hep hayır dese de hayat, hep hayırlısı diyeceğim hayata inat.

- Benim rahat edemedim yerde hiç kimse istirahat edemez.

- Arkamdan konuşup beste yapacağına, yüzüme konus da düet yapalım. 🙂

- Adam gibi sevenin aldığı uluslararasi ödüldür, ‘yalnızlık!’

- Meşhurdur benim kafası güzel sevmelerim, sen yeter ki gidiyorum de bileti ben keserim!

- Ne kadar acıdır ki; öve öve bitiremediğiniz aşkınızı, söve söve bitirirsiniz!

- Vazgeçmeler mi? Yanından bile geçmedim… Sadece gidene yol verdim!

- Ki sen benim sabrımsın. Dilerim bir gün selametim olursun.

- Bu aşkı ikiye bölersek, sana eyvah düşer, bana eyvallah!

- Keşke veteriner olsaydım, seni daha iyi anlardım. Demiş biri.

- Madem ki hatrı yok bunca senenin, namı namert olsun geri dönenin.

- Sen beni yenemedin. Çünkü ben seninle oynamadım.

- Yazmak tarzım değil, ben sadece çizerim!

- Haksızlık karşısında susarsanız, hakkınızla birlikte şerefinizi de kaybedersiniz!

- Kahkahalarım arasında aklıma gelip, gözlerimi yaşartman yok mu, ölüyorum o hallerine!

- Bizi ağlatan insanları çok seviyoruz, toprak suyu çok seviyor çünkü.

- Severek ayrılmak diye bir şey yok. Çünkü yağmaktan vazgeçen yağmur da yok!

- Kadınlar beğendiklerinde değil, güvendiklerinde aşık olurlar!

- İnsanlar vardır sevgiye layıktır, insanlar vardır sevginin en yücesini versen yinede aşşalıktır.

- Sen yanımda kal, bırak hayat masal olsun.ben yinede dinlerim o masalı varsın yalan olsun.

- Bizi tanıyan tanır tanımayan randevu alır. Her insan randevu alamaz çünkü her insanla işimiz olmaz.

- Delikanlıyız giyenler çok geçti bu alemden, her ortama giren delikanlı sanmasın kendini aniden.

- Sağır olan tek organ kulaklar değildir. Bilirim kulaktan geçen onca Söz kalbe geçmez kimi zaman!

- Kendimi ne zaman nokta kadar küçük hissetsem, anlamlı bir cümlenin sonunda buluyorum kendimi.

- Her ne kadar kabadayılıkta gözüm olmasa da, dalımı kıranın ağacını kökten sökmesini iyi bilirim.

- Sen benim yerime bir başkasını koyabilirsin! Ama o başkası benim sana koyduğum gibi koyamaz.

- Benim yediğim pekmez gittiğim Antep duvarda resmimiz alemde ismimiz var. (Nihat Doğan)

- Benim sürdüğüm hayatın geri vitesi yok. Geçmişimi sadece dikiz aynasından seyrediyorum.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Kızgın Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun