-->

Sevgiliye Evlenme Teklifi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sevgiliye Evlenme Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlilik Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Sevgiliye Evlenme Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Evlilik Teklifi Sözleri ve Fikirleri sizlerle.
- Ömrümün geri kalanı olur musun?

- Hayatını hayatıma katar mısın?

- Soyadımı soyadına ekler misin?

- Bana bir ömür boyu katlanır mısın?

- Benimle her gece aynı uykuya dalar mısın?

- Hatıram değil, hayatım olur musun?

- Gözlerimi her sabah yanında açmak istiyorum!

- Geceleri uykun kaçtığında benimle aynı tavana bakar mısın?

- İkimizin kuracağı bir hayatın altına imzanı atar mısın?

- Her günü, her saati, her saniyeyi seninle beraber geçirmek istiyorum!

- Birlikte yaşamak değil, beraber yaşlanmak istiyorum!

- Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama izin verir misin?

- Hayat boyu bu filmin başrolünde benimle oynar mısın?

- Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin?

- Hayat boyu benimle aynı geceye uyuyup aynı sabaha uyanır mısın?

- Güzelliğin kadar güzel bir hayat yaşamak için benimle evlenir misin?

- Benimle ortak bir hafızaya, ortak bir geçmişe ve anılara sahip olmak ister misin?

- Nasıl ki adımla beraberdim şimdiye kadar hayatımın geri kalanında da seninle olmak istiyorum!

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun