-->

Kızların En Çok Etkilendiği Sözler

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden güzel Kızların En Çok Sevdiği Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En İyi Kızları Etkileyen Mesajlar sizlerle;

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden güzel Kızların En Çok Sevdiği Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En İyi Kızları Etkileyen Mesajlar sizlerle.

Kızların En Çok Etkilendiği Sözler

- Ah be aşk ne zaman nereden vuracağını çok iyi biliyorsun.

- Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın, yeter ki senin iki gözün bende olsun

- Hissedilen şeylere, cümle kurulamıyor bazen...sana hissettiğim aşk gibi

- Yutkunulmuş Özlemler var. İçe atılmış, Susulmuş, Kurutulmuş …

- Elbet umutlar da çiçek açar bir gün Yeter ki İçinde bir tutam sevgi olsun Murat Bozoglu

- Çünkü sen benim içinsin,BENİM iÇİMSİN..

- Sevgilim benim Seviyorum Seni Senden Başkası yalan Bana Anladım Şarkılarda..

- Sen yaşamasını bilene hayat oluyorsun sevgilim.

- Kadının bedenine değil üreğine dokunduğun kadar adamsın

- İmtihânın adı âşk olunca ; Dile “ Elhâmdülillâh ” yakışır. .

- Seyirlik değil,ömürlüğümsün..

- Seni Dua'mın Amin'i eyleyen RABBIM'e hamd olsun.

- Durağı Olmayan Bir Yolcudur Şiir. Kimi Yarasını Anlatır, Kimi Sevdasını..

- Bir yüreğin yarısı ol,yarası olma.

- Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

- Adamın olduğu heryer de kadın olur Kadının olduğu heryerde bazen adam olmaya bilir.

- Rüya Gibi Geçip Gitme Ey Hayat. Özleyipte Sarılamadıklarım Var Benim ...❤

- Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyor, iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük..

- Benimle yaşlansana kitap okurum, çay demler,şiir yazarım sana

- Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.

- Kalbin sen ne anlatırsan ona inanacaktır,Ona güzel şeyler anlat

- Ya hiç yokmuş gibi unutulursun. Ya da bir dakika bile çıkmazsın akıldan..'

- Sabaha, umuda... Sevgiye dair ne varsa; oradan başlayalım bu sabah..

- Ben yeniden doğmuşum seninle,sevdiğim..

- Gülüşünü ayrı seni ayrı seviyorum.

- Mutluluk aslında olanla yetinmek, şükretmeyi bilmektir.

- Dudağın dudağıma değmeden, kimse benden susmamı beklemesin... - Emre Karataş

- Öyle bir gel demelisin ki, mesafeler anlamını yitirmeli.

- Senden Bana Tek Emanet; Yanımdaki Hasretin

- Aldığım nefes kadar.. Derin nefes al..işte o kadar.. Seviyorum seni hepsi bu kadar..

- Bir güle boyun eğdiren nedir O aşk değilse..."

- Seni anlatmak için özel kelimelere gerek yok ki ey Yar. Canıma can derim yeter!

- Ülkem Gibi Bana Yasak Olan Birisin! Ama Özgür'Lüğümü Gözlerine Bakarak Düşledim..

- Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.

- Hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!.

- Seviyorsan adam gibi sev yeter Kadın sana canını feda eder.

- İlacı olmayan bir Hastalıktır Özlem . Öyleki ; içtiğin Çaya bakınca bile özlersin.

- Ne yapacağım ben seninle dedi adam,seveceksin dedi kadın.

- O kadar seviyorum ki; Sevgini kalbime yazdım, öldüğümde benimle gömülsün diye.

- Hep böyleydi. Bir şey en gerektiği anda olmazdı.

- Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.

- Ben var ya bugün seni unutmaya başlasam, sadece şu elini unutmam elli sene sürer...

- Neden senin olduğun yerde değilim.

- Öyle bir seveceksin ki seni gözleriyle bile aldatmayacak.

- Özledim... Tüm söyleyeceklerim bundan ibaret.

- Bir rüya görürsün Hani hiç uyanmak istemezsin.sen işte öyle birşeysin.

- Senin aklın nerde bilmiyom ama benim aklım bana ilk çarptığın o günde meleğim.

- Günesin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

- Birdenbire geldin hayatıma ve baş köşesine yerleştin hayatımın…iyiki geldin.

- Dünü Toprağa Gömmedikçe,Yarınlar Yeşermiyor.

- Bana kimse sen gibi baktımı bilmem, Ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım..!

- Seni güneş kadar uzak ısısı kadar yakın hissediyorum.

- O kadar eminim ki senin benim “hayatımın kadını” olduğuna…

- Ben bir gemiyim kaptanım kalbim, kalbimin kaptanı da sensin.

- Sadece huzur istiyorum. Üstü kime kalırsa kalsın.

- Sana gülüm diyorum gülü sevdiğim için. Güle benzetmiyorum çabuk solduğu için.

- Sana yolculuk yapmak istiyorum ! Kes yüreğine giden bir bilet ; 'Can' kenarı olsun..

- Sürekli birini sevmek değil, Birini sürekli sevmek gerek.

- Ne kadar kızarsam kızayım bir tebessümüne yenik düşüyorum

- Belki birgün aynı yerde kahve içeriz kimbilir

- Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.."

- Belki güneş bir gün ikimiz için doğar. Sevgi bir güne değil, bir ömre sığmalı…

- Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.

- Aşkın nedemek olduğunu bilen tek insansın seni bu yüzden seviyorum

- Gittiği yere kadar değil gücünün yettiği yere kadar sevmeli insan

- Göz bakar kalp yaşlı sevginin ilk faslı beraber sevince Sen kerem Ben aslı.

- Gittin de ayrıldık mı sanıyorsun? Sen orda sigaranı yakarsın, külü benim içime düşer…l

- Aramızda kopan tek şey yüzüklerimizin kurdelası olsun.

- Ben ihtimalleri sevmem, ya benimsin yada benim..

- Ömür boyu kalacakmış gibi sevdik biz bazılarını, ömür boyu kalmayacaklarını bile bile.

- Öyle sev ki beni, ben bile kıskanayım beni.

- Ömrümün sonuna kadar seni sevmekten vazgeçmeyeceğime söz veriyorum.

- Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama benim için dünyalar kadar önemlisin..!

- Senin aşkın başımı döndürdü.

- Aşk, biri gelip ona anlam yükleyene dek sadece bir kelimedir.

- Bir şehir ol Mesela İstanbul gibi; De ki: Boğazım kuruyana kadar seveceğim seni..!

- Zamansiz gelme Elim Kolum dağınıksa sarılamam.

- Sana sarılınca geçmeyecek şey yok yemin ederim.

- Yapıştır dudagini dudagima, bi gören olursa ağzının payını veriyorum dersin

- Sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam!

- Seninle yaşanacak her deliliği akıllıca buluyorum.

- Sen aklıma gelince, ben kendime gelemiyorum.

- Erkeğin Adam Olduğu Yerde Kadın Her Zaman Hanımefendidir.

- Yorma yüreğini azizê min Boşuna demiyordu şair.

- Hayatın kelimesi üçe bölünse onun içinde sen çıkardın aşk

- Aşkın gözyaşları denize düştüğü zaman, dalgalar sahilde seni seviyorum yazar..

- Sende bir şey var… Bana derin derin nefes aldıran bir şey.”

- Seni seviyorum diyenin sevqisinden şüphe et, çünkü ɑşk sessiz, sevGi dilsizdir.

- Saçını okşarken,elimde açan papatyaları seviyorum, Her biri ayrı bir sen.

- Belki birgün bir deniz kenarında maziyi konuşacagız.

- Sen benim hayatımın tek varlığısın.

- Güneşin bile buz tuttuğu yerde eğer bir ışık görürsen, bil ki o benim sana yanan kalbimdir.

- Arada bir yokluyorsun sol yanımı. Öyle bir seni seviyorum dedin ki inan olsun kalbime indin.

- Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN !!

- Bir adam bir kadını gerçekten severse,onun gözünde diğer kadınların önemi kesin olarak biter…

- Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.

- Ey yoluna "Dua"Lar Sürdüğüm Yâr..! Arş'ta asıLı kaLmış "SeLam"larım Düşmez mi Bağrına...!

- Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle.

- Duyguları samimi olanların, gözleri de sözleri de berrak olur... Bakınca taa, Yüreğini görürsün.

- Ben seni iki mavinin arasinda sevdim. Denizin hemen ustunde, gokyuzunun biraz altinda

- Gider gibi yapmadım ben, ya kaldım ya gittim. Sen ise kalır gibi yaptın, ama gittin ! Ve ben bittim.

Kızları Etkileyen Mesajlar

- Düştüğümde ''acımadı ki'' diyen.. Çocuklar gibi gizlemek istiyorum acılarımı.

- Hiçbir şey, sonsuza kadar bilinmeyecek olmak kadar acı veremezdi.

- Ve aşk; O omzuna yattığında, rahatsız oImasın diye kıIını biIe kıpırdatmamaktır.

- Aşk'ın bitişi değilde , Geride kalan her şeyin yalan oluşu yıkar insanı.

- SözIerimi YazıIara Dökünce Tek çıkan Sonuç Seni Sevdiğim birtanem…

- Kalbinde yer yoksa Güzelim ! farketmez ben ayaktada giderim.

- Ben yaşıma,başıma bakmadan aşık oldum;o ise gözyaşıma bakmadan gitti...

- Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin.

- HER aŞkIn Sonu değil mi?1 avuç göz yaşı!

- Yerin yurdun yok mu diye soranlara ben hep seni gösterdim.

- Büyük seven kalbin acısı küçük olmaz.

- Sanırım ki;Bir kadın için dünya cenneti,Dağ gibi duran bir adama yaslanmaktır.

- Kızlar beğendiği erkeğe değil, güvendiği erkeğe aşık olurlar.

- BakMa ; ÖyLe Bana Bir GüLüşüne GözLeriMin ÖzgürLüğünü İnfaz EderiMm SevgiLim.

- Sen azıcık sev beni Üstünü ben tamamlarım..! Vallahi yaparım..

- Gözlerine baktıkça ağlasa da gözlerim, gözlerine bakıp ağlamayı özledim…

- Deneyim, yitirdiğimiz masumiyetimizdir."

- Aşkın varsa dünyam hoş, aşkın yoksa âlem boş…

- Seninle geçen zaman geleceğimdeki en güzel günlerin garantisidir.

- Şiir olur gülüşlerinden sen hep böyle gülümsersen.

- Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim.

- Ben seni bu yaşımda yaşamın tam ortasında öylesine değil ölesiye seviyorum.

- Bin yıl ömrüm olsa, bin yıl seni severdim,bin yıl seni severken,bin yıl daha isterdim.

- Bazen birini o kadar güzel seversiniz ki, o sizi sevmeyi unutur.”

- Bir kuş olduğunu hayal et ama uçma uçarsan senin kanadın benım kalbim kırılır.

- Sana karşı olan sessizliğim içimde kopan fırtınalardandır.

- Aşk aynen yazıldığı gibidir: Sesli başlar, sessiz biter.

- Senin olmadığın her yer hasret her yer gurbet sevdiğim.

- Sende birşey var bana derin derin nefes aldıran bişey..

- Ben istemem öyle iki günlük sevgili,yüreğin varsa bir ömür sev beni..

- Görücü usuIü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gеIsin, görmeyince öIesim.

- Ve hiçbir zaman seven kadından daha güzelini bulamazsınız.

- Benimsin diyeni değil,Sen bana Rabbimin emanetisin diyeni sevin..

- Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.

- Gözlerin gözlerimi gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi!!!

- Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi.

- Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.

- Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

- Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!

- Sen deli bir yağmursun bense o deli yağmura hasret kalmış bir avuç toprak..

- O KADAR YILBAŞI ÇİKOLATASI YEDİM HİÇBİRİ SENİN KADAR TATLI DEĞİLDİ.

- Gözleri uzaklıklar değil, bazen de göze alamadığımız karanlıklar acıtır.

- Bir şehir olMesela İstanbul gibiDe ki; Boğazım kuruyana kadar seveceğim seni

- Bahçeye bir sarmaşık ekmeli şimdi. Sen sarmazsan , o sarsın evimizi...

- Ey Benim Ateşler İçinde ki ; Can Tanem! Bu Yokluk, Bu Aşka Çok Fazladır Bilesin!

- Gülüşün;Hani yağmur yağarken güneş açar ya onun gibi birşey...

- Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.

- Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydı eger inan ki yeryuzune hic gunes dogmazdı.

- Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.

- Husranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamıs olmakta.

- Hani en guzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız oldugun icin asıgım sana!..

- Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat.

- Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..

- SEN SENI BENDEN FAZLA SEVEN BULURSAN ;BEN SENI UNUTMAYA RAZIYIM...

- Karanlık dünyam,Dertler ve ben,Aklimdaki tek düşüncem,MUTLULUK ve SEN.

- Deliye hergün sevgililer günü; Seni deli gibi seven askin...

- Duygularım bir serçe gibi uçup gidiyor ZAMANIN AKISINA KARSI KOYARCASINA..

- Yüregime gömdüm seni söküp akmak mümkün degil,rüyaların yeter bana.

- YASAMAK : SEVMEK, SEVMEK : PAYLASMAKTIR.

- Seni seninle yasamak varken, Sensiz hayalinle yasamak gucume gidiyor ..

- GÖZLERIMDE RENK,KULAGIMDA SES,IÇIMDE BIR NEFES OLARAK KALACAKSIN...

- Seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan.

- Bu dunyada sevme, sevsende deli etme, cunku seven sevilmez, sevilende kiymet bilmez.

- Eğer sen bana gözlerinle değilde kalbinle bakmış olsaydın seni ne kadar sevdiğimi çok iyi anlardın.

- Göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin.

- Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil.

- Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim..

- Hayallerim var Seninle Mutlu yarınlarım var Seninle Bir Sen var içimde Bir Sen Varsın Kalbimde.

- Sen gunesin dogdugu, karanlıgın bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin.

- Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için.

- Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.

- Keşke tanışmamıza hiç fırsat oImasaydı , ve seni hayatıma şeker misaIi karıştırmasaydım..

- Dışarıya yağmur,yüreğime hasret,fikrime sen.Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

- Sen kaç ben kovalarım seni ne zaman yorulursan o zaman kabullenirsin bendeki sevgiyi.

- Mevzu derin be sevgili. Daha seveceğiz, ağlayacağız, özleyeceğiz... Yol uzun, zaman kısa.

- Dokunamayacak kadar uzak olsan da, sevebileceğim kadar yakınsın bana. Seni Çok Seviyorum!

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun