-->

Kankaya Çıkma Teklifi Sözleri

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Kankaya Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Kankaya Çıkma Teklifi Mesajı ve Fikirleri sizlerle;

Sevgili okurlarımız, sizler için birbirinden Etkileyici Kankaya Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Kankaya Çıkma Teklifi Mesajı ve Fikirleri sizlerle.
- Sen benim prensesim değilsen, ne edeyim prens ünvanlını.

- Sen gül ol ben ise dikenin, birbirimizden ayrılmadan geçinip gidelim.

- Bugün yaşadığın mutluluğu, bir ömre yaymamı ister misin?

- Yeni yıla yalnız girmek istemiyorum. Senin ebedi sevgilim olmanı istiyorum. Ne dersin?

- Ekmeğe aç bir fakir gibi sevgine açım, bir tutam sevgiyi kalbime yerleştirir misin?

- Yastığım bana fazla büyük geliyor, sanırım o boşluğu ancak sen doldurabilirsin.

- Bakışlarıma yazsam seni, ölene kadar durmadan bana bakar mısın?

- Ömrünün üstüne, ömrümü koyup ölümsüz olmasını sağlayacağım kadın olur musun?

- Senin asla solmana izin vermeyeceğim desem, benim çiçeğim olmayı kabul eder misin?

- Benimle bir ömür boyu haramı, helale katmadan yaşamaya var mısın?

- Telefonumun şarjı her zaman full. Lütfen şarjımın bitmesine sebep olan kişi olur musun?

- Dünyanın bir mucizeye ihtiyacı var. Lütfen ellerimi tutar mısın?

- Artık bana dert değil de derman olsan diyorum?

- Tek kişilik hayatıma katılarak, sevincime ve mutluluğuma ortak olur musun?

- Kalbinde ufacık bir oda versen yeter bana, ben aşkımı oraya ekerim ve zamanla büyütürüm.

- Mutsuzum ve mutlu olmamı ancak sen sağlayabilirsin. Bana kocaman bir evet der misin?

- Hayallerin pek bir siyah bu aralar. Renklere yer kalmamış hayatıma, gökkuşağı olur musun?

- Senin de hayalin mutlu bir yuva biliyorum. Gel bu hayali beraber gerçeğe çevirelim ne dersin?

- Birbirine bu kadar benzeyen iki insana ancak sevgili olmak yakışır. Benim sevgilim olur musun?

- Uğruna hayatımı seve seve öleceğim, yoluna güller sereceğim o değerli kadın sen olur musun?

- Hayat kısa. Bugün ya da yarın ölebiliriz. Birbirimize kavuşmakta daha da geç kalmayalım olur mu?

- Süslü cümleleri sevmem işte. Bilirsin beni. Evimizde çayı sen demle ben sana getireyim. Olmaz mı?

- Aklımı başımdan alan, hep o rüyalarımda gördüğüm dünyalar güzeli peri kızı, benimle çıkar mısın?

- Sadece bir soruya vereceğin cevap ikimizin de hayatını güzelleştirebilir. Benimle çıkarmısın? “Evet.

Benzer Sözler

1 yorum

Adsız dedi ki…
Süslü cümleleri sevmem işte. Bilirsin beni. Evimizde çayı sen demle ben sana getireyim. Olmaz mı?
Bu söz bir ara epey gündem olmuştu gerçekten güzel bir teklif seven için.
Yeni Sözlerden Haberdar Olun