-->

Bira Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Bira İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Bira Masası Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Bira İle İlgili Sözler bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Güzel Bira Masası Sözleri sizlerle.
- Sigara ve alkol insanı yavaş yavaş öldürüyormuş, kimin acelesi var ki.

- Aşıkken her alkol alınabilir, alkollüyken herkese aşık olunabilir.

- Zaman geldi geçti işte böyle bitti günlerim. Eğer kafam 1 milyonsa sorumlusu dünlerim.

- Sevdik de ne oldu, Efes zengin oldu.

- Kafam güzel kafam kadar güzel misin, kafam 1 milyon sen o kadar edermisin.

- Ne Kadar Duman O Kadar Randuman.

- Hayat bana özel kafam senle güzel.

- Alem Aşık Oluyor Sonra Alkolik, Ben kendime Aşığım Hemde Platonik.

- Kime rastlasam alkol kötü diyor. Ama ben herşeyimi ayıkken kaybettim.

- Alkol gibisin seninle ancak kafa bulabilirim!

- Alkol değil insanı sarhoş eden, düşündüğü neyse işte o.

- Sarhoşken söylenen her söz ayıkken düşünülmüştür.

- Esrar çekmiş gözleri kanlı sigara içmiş kafası dumanlı kolun da 3 5 jilet yarası o da bi namerdin hatırası.

- Öpme beni alkol kokarım, tutma elimi emanet sanarım, romantizm bilmem mevzu yaparım, bakma öyle güzelim kafama göre yaşarım.

- (TEKEL)inle tut beni. (ALKOL)larına sar beni. n(EFES)ine muhtacım. (BİRA]n olsun bı[RAKI]p gitme beni.

- RAKI! acıyla içilir, tatlıyla içilir, neşeyle içilir, ağlayarak içilir, yemekle içilir, mezeyle içilir, suyla içilir. İşte bir tek salakla içilmez.

- Tekila deterjan bölümünde satılmalı; bütün anıları temizliyor… Rakı da yapıştırıcıarla;anılardan resmen koparmıyor.

Benzer Sözler

Yorum Gönder

Yeni Sözlerden Haberdar Olun